Mai 2024

Kontroll på dag 10 gjennomført før fryseforsøk. Ble skuffa. Slimhinne på bare 3(!). Men den var tre spektret som den skal. Hadde utrolig nok flere egg, talte 3 stk på 14-15 mm og noen mindre. Spurte gynekologen og det var visst ikke unormalt siden jeg har tatt letrozol. Han mente at det så fint ut men at jeg lå bak. Men jeg blir bekymret for om slimhinnen greier å ta seg opp til minimumskravet :( Venter på svar fra Porsgrunn om hva som blir videre.
 
Egguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall:nailbiting:
Gikk overraskende greit, gjorde sykt vondt på noen av de mindre men da bare droppet de og ta ut de minste, holdte jo på å svime av når de prøvde å ta dem ut:hilarious:
Beskjed imorgen om det blir innsett på fredag eller søndag:hello2
 
Kontroll på dag 10 gjennomført før fryseforsøk. Ble skuffa. Slimhinne på bare 3(!). Men den var tre spektret som den skal. Hadde utrolig nok flere egg, talte 3 stk på 14-15 mm og noen mindre. Spurte gynekologen og det var visst ikke unormalt siden jeg har tatt letrozol. Han mente at det så fint ut men at jeg lå bak. Men jeg blir bekymret for om slimhinnen greier å ta seg opp til minimumskravet :( Venter på svar fra Porsgrunn om hva som blir videre.
Kontroll her også idag, slimhinne var bra, usikker på tykkelse. Må vente på positiv EL-test og skal da ringe inn. Livredd for det ender på helligdagen neste uke typisk min uflaks. :stinkyfeet:
 
Egguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall:nailbiting:
Gikk overraskende greit, gjorde sykt vondt på noen av de mindre men da bare droppet de og ta ut de minste, holdte jo på å svime av når de prøvde å ta dem ut:hilarious:
Beskjed imorgen om det blir innsett på fredag eller søndag:hello2
Ser jeg ikke har deg med i oversikten på fremsiden . Kan du skrive litt så kopiere jeg inn?
Lykke til med insett
 
Kontroll her også idag, slimhinne var bra, usikker på tykkelse. Må vente på positiv EL-test og skal da ringe inn. Livredd for det ender på helligdagen neste uke typisk min uflaks. :stinkyfeet:
Uff det der er bare tortur. Å være så uheldig å havne på noen av de 1000 røde dagene i mai. Jeg håper inderlig du har heller med deg denne gangen. Vet at reisen din har vært trøblete men krysser fingrene for at det blir smooth sailing for deg fremover :Heartred
 
Egguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall:nailbiting:
Gikk overraskende greit, gjorde sykt vondt på noen av de mindre men da bare droppet de og ta ut de minste, holdte jo på å svime av når de prøvde å ta dem ut:hilarious:
Beskjed imorgen om det blir innsett på fredag eller søndag:hello2
Hurra for ferdig egguttak! 17 egg ut er litt av en fangst :nailbiting::hilarious:

Hvor holder du til siden det kan bli innsett på søndag?
 
Kontroll på dag 10 gjennomført før fryseforsøk. Ble skuffa. Slimhinne på bare 3(!). Men den var tre spektret som den skal. Hadde utrolig nok flere egg, talte 3 stk på 14-15 mm og noen mindre. Spurte gynekologen og det var visst ikke unormalt siden jeg har tatt letrozol. Han mente at det så fint ut men at jeg lå bak. Men jeg blir bekymret for om slimhinnen greier å ta seg opp til minimumskravet :( Venter på svar fra Porsgrunn om hva som blir videre.
Jeg har alltid tynn slimhinne, og er aldri lenger på kontroll dag 10 ettersom dette freaker meg ut hver gang og skaper bare trøbbel. Hos meg blir den tykkere hver gang etter dag 10, og jeg har fått satt inn. Jeg pleier å få el på letrozol på dag 15 - når pleier du å ha el? Kanskje er du som meg og "litt treig" med å komme i gang?

Skjønner du er stresset, men jeg har troen på at dette tar seg opp.
 
Jeg har alltid tynn slimhinne, og er aldri lenger på kontroll dag 10 ettersom dette freaker meg ut hver gang og skaper bare trøbbel. Hos meg blir den tykkere hver gang etter dag 10, og jeg har fått satt inn. Jeg pleier å få el på letrozol på dag 15 - når pleier du å ha el? Kanskje er du som meg og "litt treig" med å komme i gang?

Skjønner du er stresset, men jeg har troen på at dette tar seg opp.
Takk, godt å høre at det kan snu og at den kan vokse raskt på slutten, håper det blir sånn for meg og :) Sykepleier sa det var en reel sjanse for avbrutt, så er innstilt på at det kan gå sånn også.
Forventer EL om 3-4 dager, og det stemmer med størrelsen på eggene.
Porsgrunn ville egentlig ha meg til ny kontroll på fredag, men jeg skal ut å reise og fikk lov å teste selv etter eggløsning og ta kontroll på tirsdag. Det er nok etter eggløsning har skjedd, men det er jo slimhinna som må kontrolleres. Kontrollen er en hel uke til så håper mye har skjedd på den tid :)
 
Egguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall:nailbiting:
Gikk overraskende greit, gjorde sykt vondt på noen av de mindre men da bare droppet de og ta ut de minste, holdte jo på å svime av når de prøvde å ta dem ut:hilarious:
Beskjed imorgen om det blir innsett på fredag eller søndag:hello2
Wow så greit, og du ble ikke overstimulert? Imponerende. Jeg ble overstimulert av å få ut bare 9 haha. Lykke til, sååå spennende.
 
Back
Topp