Mai 2024

Herlig! Det blir spennende :) Er du en sånn som greier å vente med å teste til testdag eller kommer du til å teste underveis? :smiley-bounce012
Litt usikker, er nesten redd for å teste :nailbiting:men regnes jeg da som 5dpo idag siden uttak var tirsdag? Da kan jeg jo i prinsipp begynne allerede om noen dager…:hilarious:
 
Litt usikker, er nesten redd for å teste :nailbiting:men regnes jeg da som 5dpo idag siden uttak var tirsdag? Da kan jeg jo i prinsipp begynne allerede om noen dager…:hilarious:
Stemmer, du er 5 dpo i dag :) Stemmer! Noen får positivt allerede 9 dpo, så det er ikke mange dager unna :happy: Har du satt ovitrelle?
 
Denne passer kanskje best her inne, siden jeg skal ha innsett nå i mai. Jeg temper, men den viste ingen eggløsning denne syklusen. Eller, det var en stiplet linje på SD12 tidligere, så endrer den seg og FF fjernet den.

Ser det ut til at jeg ikke har hatt eggløsning på denne syklusen? Begynte å blø lyserosa og slimete i dag tidlig, så har den blitt mørkere og av og til kommet mer slim, men ellers "tørt" (beklager beskrivelsen...).

Screenshot_20240505_212250_DuckDuckGo.jpg


Skal egentlig ha innsett denne måneden, men kan det se ut til at den kanskje blir avbrutt dersom jeg ikke har hatt eggløsning på syklusen på bildet? Har ømme/sensitive bryster som man pleier ved eggløsning. Og er egentlig blødningen jeg har nå menstruasjon? :bored:
 
Denne passer kanskje best her inne, siden jeg skal ha innsett nå i mai. Jeg temper, men den viste ingen eggløsning denne syklusen. Eller, det var en stiplet linje på SD12 tidligere, så endrer den seg og FF fjernet den.

Ser det ut til at jeg ikke har hatt eggløsning på denne syklusen? Begynte å blø lyserosa og slimete i dag tidlig, så har den blitt mørkere og av og til kommet mer slim, men ellers "tørt" (beklager beskrivelsen...).

Vis vedlegget 434310

Skal egentlig ha innsett denne måneden, men kan det se ut til at den kanskje blir avbrutt dersom jeg ikke har hatt eggløsning på syklusen på bildet? Har ømme/sensitive bryster som man pleier ved eggløsning. Og er egentlig blødningen jeg har nå menstruasjon? :bored:

Har du ikke testet etter eggløsning med eggløsningstester eller vært hos gynekolog for å sjekke slimhinne og folikkler?
 
Har du ikke testet etter eggløsning med eggløsningstester eller vært hos gynekolog for å sjekke slimhinne og folikkler?
Jo, men de har vært negative. Ikke vært hos gynekolog i april på den syklusen. Får nok tilbakemelding fra sykehuset, men de har satt av time til innsett ila uke 22. Men siden jeg er over ei uke "for tidlig" med mens vet jeg ikke om det går... Kanskje dette ikke er mens fordi jeg trolig ikke har hatt eggløsning? :(
 
Jo, men de har vært negative. Ikke vært hos gynekolog i april på den syklusen. Får nok tilbakemelding fra sykehuset, men de har satt av time til innsett ila uke 22. Men siden jeg er over ei uke "for tidlig" med mens vet jeg ikke om det går... Kanskje dette ikke er mens fordi jeg trolig ikke har hatt eggløsning? :(
Har erfaring med at det offentlige har holdt av plassen din, uansett om oppstart blir noen dager før eller etter det dere trodde. Hvis det du har nå ligner på mens, så ville jeg tatt utgangspunkt i at det er det, på tross av negative EL-tester. Forstår jeg det sånn at du skal ha innsett på neste eggløsning? :happy:
 
Da har jeg hatt innsett, er ruger og klar for den utfordrende testeuken. Hjelp - jeg må stålsette meg for alle følelsene som snart kommer uavhengig av resultat :hilarious: jeg tror jeg svir av test hver dag fremover fordi jeg er en tester med adhd og ingen selvkontroll. Har også ovitrelle i systemet som skal krydre det hele litt ordentlig :hilarious::angelic::wtf:
 
Har erfaring med at det offentlige har holdt av plassen din, uansett om oppstart blir noen dager før eller etter det dere trodde. Hvis det du har nå ligner på mens, så ville jeg tatt utgangspunkt i at det er det, på tross av negative EL-tester. Forstår jeg det sånn at du skal ha innsett på neste eggløsning? :happy:
Satser på det! Men tror de har litt for mange pasienter på avdelingen altså. Alltid stappet der.

Jepp! Skal ha innsett i uke 22 egentlig, så får se på kontrollen om det er eggløsning på gang om jeg har hatt det forrige gang, og om denne blødningen er resultatet av det. :bag:
 
Satser på det! Men tror de har litt for mange pasienter på avdelingen altså. Alltid stappet der.

Jepp! Skal ha innsett i uke 22 egentlig, så får se på kontrollen om det er eggløsning på gang om jeg har hatt det forrige gang, og om denne blødningen er resultatet av det. :bag:
Krysser fingre for at både syklus og sykehus spiller på lag :happy:
 
Da har jeg vært på kontroll i dag! Denne gangen blir det ikke avbrutt og jeg er sååååå glad. Hadde ikke verdens tykkeste slimhinne men de sa det holdt så skal sette ovitrelle imorgen, og innsett blir mandag 6 mai. De skal også sette inn 2 embryo om vi ønsker det :shy: :nailbiting:

Jeg føler meg litt ekstra heldig denne gangen. Nå skal det gå. Manifestere manifestere manifestere
Hvorfor 2? Hvilken klinikk? Jeg skal ha uttak på Maigaard torsdag og er 43 og få egg. Hadde håpet på to innsett pga alder å få egg. Men de gjør det skjeldent
 
Er så spent. Reiser til Maigaard onsdag. Uttak på torsdag. Viste 5 egg relativt fine str. Et større enn de andre. Håper et blir befruktet da selvom jeg vet det kan være dårlig. Men man får bare håpe, men være litt forberedt på at det ikke går også ❤️ bestilte fly og hotell i dag til Århus…. Ååå gleder meg!
 
Kontroll nr 2 gjennomført. Og slimhinna er godkjent! :smiley-bounce012
Men det var ikke helt plankekjøring likevel.. Jeg hadde jo positiv EL-test på søndag. Gyn sa at det var noe som tydet på at det hadde vært eggløsning, men andre ting gjorde ikke det. Nå var det opp til Porsgrunn å tolke resultatet og bestemme hva som skjer videre :nailbiting:
 
Back
Topp