Jeg tror det lureste er å spise noe ja. Anbefaler deg det. Jobber på sengepost og de fleste blir mer kvalme på tom mage versus med noe innabordsJeg har mitt første uttak imorgen kl 0850, anbefaler dere å spise først eller gjøre det på tom mage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det lureste er å spise noe ja. Anbefaler deg det. Jobber på sengepost og de fleste blir mer kvalme på tom mage versus med noe innabordsJeg har mitt første uttak imorgen kl 0850, anbefaler dere å spise først eller gjøre det på tom mage?
Jo, stemmer Satte inn en fin 3-dagers idag, så er jo nesten like mye mai-gruppe som aprilTuuuusen takk fineste du! Hadde ikke du også innsett i dag? Nå er det mye mer spennende fremover
Ååå så spennende! Jeg hadde glatt begynt å teste mot helgen sjæl jeg heier på din fine 3 dagers!Jo, stemmer Satte inn en fin 3-dagers idag, så er jo nesten like mye mai-gruppe som april
kjenner jeg meg selv rett begynner jeg vel testinga mot helga
Kontroll her også idag, slimhinne var bra, usikker på tykkelse. Må vente på positiv EL-test og skal da ringe inn. Livredd for det ender på helligdagen neste uke typisk min uflaks.Kontroll på dag 10 gjennomført før fryseforsøk. Ble skuffa. Slimhinne på bare 3(!). Men den var tre spektret som den skal. Hadde utrolig nok flere egg, talte 3 stk på 14-15 mm og noen mindre. Spurte gynekologen og det var visst ikke unormalt siden jeg har tatt letrozol. Han mente at det så fint ut men at jeg lå bak. Men jeg blir bekymret for om slimhinnen greier å ta seg opp til minimumskravet Venter på svar fra Porsgrunn om hva som blir videre.
Ser jeg ikke har deg med i oversikten på fremsiden . Kan du skrive litt så kopiere jeg inn?Egguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall
Gikk overraskende greit, gjorde sykt vondt på noen av de mindre men da bare droppet de og ta ut de minste, holdte jo på å svime av når de prøvde å ta dem ut
Beskjed imorgen om det blir innsett på fredag eller søndag
Litt usikker på om jeg har skrevet riktig men prøvde meg hvertfall. Tusen takkSer jeg ikke har deg med i oversikten på fremsiden . Kan du skrive litt så kopiere jeg inn?
Lykke til med insett
Uff det der er bare tortur. Å være så uheldig å havne på noen av de 1000 røde dagene i mai. Jeg håper inderlig du har heller med deg denne gangen. Vet at reisen din har vært trøblete men krysser fingrene for at det blir smooth sailing for deg fremoverKontroll her også idag, slimhinne var bra, usikker på tykkelse. Må vente på positiv EL-test og skal da ringe inn. Livredd for det ender på helligdagen neste uke typisk min uflaks.
Hurra for ferdig egguttak! 17 egg ut er litt av en fangstEgguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall
Gikk overraskende greit, gjorde sykt vondt på noen av de mindre men da bare droppet de og ta ut de minste, holdte jo på å svime av når de prøvde å ta dem ut
Jeg har alltid tynn slimhinne, og er aldri lenger på kontroll dag 10 ettersom dette freaker meg ut hver gang og skaper bare trøbbel. Hos meg blir den tykkere hver gang etter dag 10, og jeg har fått satt inn. Jeg pleier å få el på letrozol på dag 15 - når pleier du å ha el? Kanskje er du som meg og "litt treig" med å komme i gang?Kontroll på dag 10 gjennomført før fryseforsøk. Ble skuffa. Slimhinne på bare 3(!). Men den var tre spektret som den skal. Hadde utrolig nok flere egg, talte 3 stk på 14-15 mm og noen mindre. Spurte gynekologen og det var visst ikke unormalt siden jeg har tatt letrozol. Han mente at det så fint ut men at jeg lå bak. Men jeg blir bekymret for om slimhinnen greier å ta seg opp til minimumskravet Venter på svar fra Porsgrunn om hva som blir videre.
Jaa mer enn fornøyd med det! Jeg holder til på riksenHurra for ferdig egguttak! 17 egg ut er litt av en fangst
Hvor holder du til siden det kan bli innsett på søndag?
Takk, godt å høre at det kan snu og at den kan vokse raskt på slutten, håper det blir sånn for meg og Sykepleier sa det var en reel sjanse for avbrutt, så er innstilt på at det kan gå sånn også.Jeg har alltid tynn slimhinne, og er aldri lenger på kontroll dag 10 ettersom dette freaker meg ut hver gang og skaper bare trøbbel. Hos meg blir den tykkere hver gang etter dag 10, og jeg har fått satt inn. Jeg pleier å få el på letrozol på dag 15 - når pleier du å ha el? Kanskje er du som meg og "litt treig" med å komme i gang?
Skjønner du er stresset, men jeg har troen på at dette tar seg opp.
Håper virkelig det blir bedre denne runden! Brutalt med to avbrutte forsøkSelv om jeg snart mister håpet, så blir jeg med her.
Kinelill - 30 - B1 - forsøk nr3 etter to avbrutte - stimulerer nå, uttak planlagt i uke 19
Ja, håper tredje typen medisin gjør noen underverker for oss. Jeg går nå rundt i en konstant frykt for at sykehuset skal gi oss opp. De har heldigvis troa enda!Håper virkelig det blir bedre denne runden! Brutalt med to avbrutte forsøk
Velkommen og masse lykke tilSelv om jeg snart mister håpet, så blir jeg med her.
Kinelill - 30 - B1 - forsøk nr3 etter to avbrutte - stimulerer nå, uttak planlagt i uke 19
Wow så greit, og du ble ikke overstimulert? Imponerende. Jeg ble overstimulert av å få ut bare 9 haha. Lykke til, sååå spennende.Egguttak ferdig, 17 egg ut så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet.. håper på noen hvertfall