Mai 2023❤️

Hurra for innsettene våre @Drikkeflaske og @PippiLangstrømpe! Og takk for lykkeønskinger :Heartred

Av mine to befrukta egg ut så hadde det ene overlevd til i dag (det sa at på det andre hadde cellene aldri begynt å dele seg), men fikk satt inn ett, og er så utrolig glad for det. Tenkte oddsen var skikkelig lav med bare to egg ut. Og dette egget sa de at var et perfekt 10-cellers "uten noe rusk", så jeg velger å tro at dette jo må gå!

Det var jo også mitt første innsett, og synes det gikk veldig raskt og smertefritt. Har en del runder med inseminasjon bak meg først, og synes egentlig opplevelsen var rimelig lik.

@HappyMom86 - nå som jeg fikk innsett er jeg veldig fornøyd med å ha gjennomført uttak selv om det bare var tre på ultralyd og et resultatt på to ut, hvis det er til noe trøst?
Gratulerer med innsett alle tre, håper virkelig det går veien for dere! :Heartred

Hva er egentlig optimal størrelse på uttaksdag? Er det noe håp for å greie å få både de på 10 mm og de to på 13? De vokser ca 1 mm per dag sa legen. Er så redd for at de to store skal bli ødelagt om vi venter for lenge, samtidig er det kjipt å gå glipp av de som kanskje kunne blitt noe av de små. :hungover:

Hva er egentlig optimal størrelse på uttaksdag? Er det noe håp for å greie å få både de på 10 mm og de to på 13? De vokser ca 1 mm per dag sa legen. Er så redd for at de to store skal bli ødelagt om vi venter for lenge, samtidig er det kjipt å gå glipp av de som kanskje kunne blitt noe av de små. :hungover:
Noe sånt som 18-19-20 kanskje? Jeg er ikke sikker, men tror noe sånt… men som sagt, det er umulig for oss lek-personer å forutse dette. Bare vit at alt kan skje innen tirsdag❤️

Hurra for innsettene våre @Drikkeflaske og @PippiLangstrømpe! Og takk for lykkeønskinger :Heartred

Av mine to befrukta egg ut så hadde det ene overlevd til i dag (det sa at på det andre hadde cellene aldri begynt å dele seg), men fikk satt inn ett, og er så utrolig glad for det. Tenkte oddsen var skikkelig lav med bare to egg ut. Og dette egget sa de at var et perfekt 10-cellers "uten noe rusk", så jeg velger å tro at dette jo må gå!

Det var jo også mitt første innsett, og synes det gikk veldig raskt og smertefritt. Har en del runder med inseminasjon bak meg først, og synes egentlig opplevelsen var rimelig lik.

@HappyMom86 - nå som jeg fikk innsett er jeg veldig fornøyd med å ha gjennomført uttak selv om det bare var tre på ultralyd og et resultatt på to ut, hvis det er til noe trøst?
Åååå❤️ gratulerer til deg også. Det var godt at alle på samme dag var like heldig❤️ Der ser man virkelig at det er kun ett bra egg/embryo som skal til. Krysser fingrene for oss og sender babystøv!! Dette var mitt andre innsett og jeg har samme opplevelse, veldig lite ubehag og veldig ok. Håper vi slipper flere!

Over 19 :)

Åååå❤️ gratulerer til deg også. Det var godt at alle på samme dag var like heldig❤️ Der ser man virkelig at det er kun ett bra egg/embryo som skal til. Krysser fingrene for oss og sender babystøv!! Dette var mitt andre innsett og jeg har samme opplevelse, veldig lite ubehag og veldig ok. Håper vi slipper flere!
Det siste der hadde jo vært en drøm! Tør nok ikke helt tro at jeg kan ha SÅ flaks, men velger å være optimistisk og håpefull så lenge som mulig nå - selv om jeg jo vet hvordan stressnivået endrer seg når det nærmer seg testdag. I mellomtiden kommer jeg sikkert til å google ihjel statistikk på 10-cellersembryo, haha.

Tørr endelig å være litt delaktiv. Synes dere alle er tøffe å flottd damer :Heartpink Totts -32- b2- st.olavs -f2- menopur, fyrmadel, Gonapeptyl. - insett 24 mai.

har test dato 7 juni. Håper virkelig det skal få nå. Ble så utrolig skuffer på uttaket i mars. Fikk ut 19 egg. 14 ble befruktet å overlevde til dag 4, men kun 2 overlevde til dag 5 så fikk 2 blastocyst på frys. Så håper virkelig nå etter 5 års prøving med medisiner å 1 senabort vi skal få et frisk å flott barn.
Dere damer som har stått i aborter, ma, sa dere er en gjeng med superkvinner. :Heartbigred også dere som har vært gjennom masse uttak å alt vi har vært gjennom i denne prosessen.

Tørr endelig å være litt delaktiv. Synes dere alle er tøffe å flottd damer :Heartpink Totts -32- b2- st.olavs -f2- menopur, fyrmadel, Gonapeptyl. - insett 24 mai.

har test dato 7 juni. Håper virkelig det skal få nå. Ble så utrolig skuffer på uttaket i mars. Fikk ut 19 egg. 14 ble befruktet å overlevde til dag 4, men kun 2 overlevde til dag 5 så fikk 2 blastocyst på frys. Så håper virkelig nå etter 5 års prøving med medisiner å 1 senabort vi skal få et frisk å flott barn.
Dere damer som har stått i aborter, ma, sa dere er en gjeng med superkvinner. :Heartbigred også dere som har vært gjennom masse uttak å alt vi har vært gjennom i denne prosessen.
Jeg håper så med deg ❤️ Og så spennende at vi har testdag bare med en dags mellomrom, ønsker deg masse lykke til i ventetiden. Jeg kommer til å sjekke innom her titt og ofte hvis du vil ha noen å «skravle» med om eventuell frustrasjon, glede, sorg eller andre følelser som måtte dukke opp ☺️

Og helt enig med deg! Alle her er så rause som deler sine oppturer og nedturer. Vi står i utrolig vanskelige og tunge prosesser, men samtidig så heier vi hverandre frem - og det er så fint å være en del av syns jeg ❤️ Vi gir ikke opp om det største håpet vi felles deler. Powerladies ❤️

Gratulerer så mye med innsett til alle dere ❤️❤️ krysser fingrene for dere ❤️ jeg må på ny ultralyd tirsdag, slimhinnen var på 8.3 mm og folikkelen på 10.5 så trengte ikke begynne teste for eggløsning før mandag. Håper folikkelen er rundt 18 mm tirsdag så det blir innsett før 6 juni ❤️ noen her som har vært sykmeldt mellom innsett og testdato? Har mistet 2 ganger nå og kjenner nå at jeg virkelig trenger koble av.

Hei. Melder meg gjerne inn her. Første gang jeg skriver noe på et forum, men skal si jeg har lest mye!

Ejlis23 - 33 - B1 - St.Olavs - Cyclogest

Har prøvd i snart to år og aldri hatt en positiv graviditetstest. Hadde første uttak på St. Olavs i februar (20 egg ut), men det ble totalfrys pga. overstimulering. Fikk 11 blasto på frys. Hadde første innsett 4. april (negativt) og andre innsett for to dager siden (25. mai). Begge i naturlig syklus med Cyclogest. Så nå ventet jeg spent..

Hei. Så spennende. Jeg hadde innsett på St. Olavs dagen etter deg og har testdag 8 juni.. Ønsker deg masse lykke til! Når tenker du å teste?

Back
Topp