Mai 2023❤️

Bare hyggelig - må dele alle gladopplevelsene vi har med oss / hører om :) Huff, 10 negative fryseforsøk ja - får så vondt av deg! Og disse forbanna abortene!! :shifty:
Vet ikke hva som var utslagsgivende for venninna mi, men hun selv hadde tro på naturlig syklus og jammen gikk det ❤️ Får jeg noen på frys skal jeg også spørre om naturlig syklus. Verdt å se om kroppen ordner litt selv :)
Har troa på naturlig jeg og, så nå håper jeg det er gullegget og at det blir der til termin:) Positiv eltest ikveld, så da blir det innsett onsdag eller torsdag, blir opp til klinikken om de regner torsdag eller fredag som positiv test dag, siden jeg egentlig bare skulle teste på morgenurin:hilarious:

Ok, det var nyttig. «Ikke tisse siste timen» er litt bedre enn «kom med full blære»☺️ men ang sminke/parfyme så var det en bekjent som fikk den beskjeden på en annen klinikk. Litt usikker på om det gjaldt uttak eller innsett, men synes det var litt rart… jeg har ikke fått den beskjeden, hverken offentlig eller privat.. Ville bare høre, og evt om du hadde visst hvorfor.
Den forrige klinikken ga ingen konkrete beskjeder annet enn full blære ved innsett, men på den jeg bruker nå har jeg fått beskjed om ingen sminke, deodorant, parfyme eller hårstrikk ved uttak. Ingenting angående innsett.

@Aleneprøver og @PippiLangstrømpe masse masse lykke til i dag! Jeg holder alt av håp oppe og alle fingre krysset for oss :)

Jeg har bare fått beskjed om å komme med full blære jeg også, men jeg går alltid uten parfyme, body lotion og mye sminke når det er egguttak og innsett. Nå er jeg spent på om det er igjen noen embryoer de kan dyrke videre til blasto etter innsettet ❤️

@Aleneprøver og @PippiLangstrømpe masse masse lykke til i dag! Jeg holder alt av håp oppe og alle fingre krysset for oss :)

Jeg har bare fått beskjed om å komme med full blære jeg også, men jeg går alltid uten parfyme, body lotion og mye sminke når det er egguttak og innsett. Nå er jeg spent på om det er igjen noen embryoer de kan dyrke videre til blasto etter innsettet ❤️
Masse lykke til du også ❤️ og @Aleneprøver ❤️ Håper vi alle gror en liten spire innen dagen er over!

På tirsdag hadde jeg 2 lovende folikler på venstre og 2 på høyre. I dag hadde kun de på høyre vokst. De var på 13 mm og resten var på ca 10. Jeg er på dag 8 med stimulering og det lover jo ikke så veldig bra. Han økte dosen til 300 ie Pergoveris. Så får vi se nå da om vi klarer å hekte på alle de små. Jeg liker ikke tanken på et egguttak med så mye ubehag for 2 egg liksom. Men kommer ikke til å ville gi meg heller i tilfelle det faktisk er siste sjans. Alt skal være prøvd og det er ikke aktuelt å avbryte hvis ikke legen sier vi bør gjøre det. Håper på et mirakel. Trist og lei meg, men prøver å holde motet oppe.

På tirsdag hadde jeg 2 lovende folikler på venstre og 2 på høyre. I dag hadde kun de på høyre vokst. De var på 13 mm og resten var på ca 10. Jeg er på dag 8 med stimulering og det lover jo ikke så veldig bra. Han økte dosen til 300 ie Pergoveris. Så får vi se nå da om vi klarer å hekte på alle de små. Jeg liker ikke tanken på et egguttak med så mye ubehag for 2 egg liksom. Men kommer ikke til å ville gi meg heller i tilfelle det faktisk er siste sjans. Alt skal være prøvd og det er ikke aktuelt å avbryte hvis ikke legen sier vi bør gjøre det. Håper på et mirakel. Trist og lei meg, men prøver å holde motet oppe.
Siste i Norge hadde jeg uttak med 1 egg forventet men var 3 :) så kan alltids overraske <3

Håper de henger seg på når dosen økes :Heartred har de åpent i helgen eller må du vente til tirsdag med neste kontroll?

Da er jeg ruger på et perfekt 8 cellers embryo☺️ Av de 6 som befruktet seg, fikk jeg da inn et i dag og det var 4 eller 5 igjen som dyrkes videre til blastocyst. Blodprøve 6. juni. Så nå begynner den laaaange ventingen :p
Hurra ❤️ Så gøy! Gratulerer med et så langt strålende resultat ☺️ Hos meg var det 3 fine embryo i dag, på dag 4. Jeg ruger nå på et av disse og de har fryst de to andre. Aldri hatt et så godt resultat før. Første forsøket mitt fikk jeg beskjed (offentlig) om at eggkvaliteten var så dårlig at de ikke var særlig positive til at dette ville gå. Etter det har jeg blitt gravid 1 gang (MA) og hatt en kjemperunde denne gangen. Så disse tingene kan endre seg fort!!

Hurra ❤️ Så gøy! Gratulerer med et så langt strålende resultat ☺️ Hos meg var det 3 fine embryo i dag, på dag 4. Jeg ruger nå på et av disse og de har fryst de to andre. Aldri hatt et så godt resultat før. Første forsøket mitt fikk jeg beskjed (offentlig) om at eggkvaliteten var så dårlig at de ikke var særlig positive til at dette ville gå. Etter det har jeg blitt gravid 1 gang (MA) og hatt en kjemperunde denne gangen. Så disse tingene kan endre seg fort!!
Så positive nyheter ❤️ Hipp hurra!! Gratulerer så mye med å være ruger av et nydelig 4-dagers embryo ☺️ Og at du fikk 2 stk. på frys også! Amazing! Skjønner ikke hvorfor de ikke fryser ned mine tidligere, men.. Rakk ikke å spørre om det i dag. Men prosessen kan endre seg fort ja. Jeg fikk ut 2 sist liksom..

Skulle ønske jeg kunne sprette en flaske bobler for oss i dag (skal ikke gjøre det da :smiley-bounce022 ) Apropos bobler, jeg har kjent på en brusende glede i hele dag etter innsettet, vært skikkelig positiv og rolig - noe jeg aldri pleier å være i denne prosessen her. Er som regel full av angst og uro. Akkurat vært hos psykologen min nå og hun sa det samme :) Håper det betyr at noe positivt er i vente ❤️

Du har all rett til å være lei deg, og jeg håper på et mirakel for deg ❤️ Vet man ikke skal sammenlikne, men jeg fikk ut 2 egg på mitt forrige forsøk, kun 1 satt inn på dag 3. Ble en kjemisk, men noe skjedde.

Denne gangen var jeg på kontroll på dag 8 som deg. Da var det 1 på 14 mm, 2 på 12 mm og 1 på 10 mm. Hadde ikke tro på noen av de andre foliklene, de regnet de ikke på en gang fordi de var så små. Jeg økte dose til Pergoveris 250 ie. Klinikken trodde på 4 egg, men jeg fikk ut 8. Hvis du ikke har troa så skal jeg ha troa for deg ❤️

Ja! Jeg skulle også gjerne sprettet en flaske bobler nå :D men jeg skal heller ikke gjøre det altså!:angelic:

Det høres ut som et veldig godt tegn! Kanskje kroppen din allerede vet! Jeg sender masse babystøv hvertfall. Og hvis du bare velger å tro på at kroppen vet, så tror det er et skikkelig godt utgangspunkt❤️ En venninne beskrev litt det samme til meg faktisk, og det var hennes fjerde gang. Nå er hun snart ved termin ❤️ Det er bare å tro hardt på det, for skuffa blir vi uansett om det ikke skulle gå. Ikke vits å «safe» med å ta skuffelsen på forskudd☺️ Jeg skal prøve alt jeg kan, men det er vanskelig!!

En liten hyllest til alle dere her inne, som gir av dere selv og er så rause med alle, uansett hvor sår, strevsom og vanskelig egen situasjon er. Jeg har alltid vært takknemlig for disse gruppene, men å til en forandring sitte med positiv test og vite hvordan mange av dere har det samtidig som dere støtter, trygger og gleder dere med, er helt enestående :Heartred

Hurra for innsettene våre @Drikkeflaske og @PippiLangstrømpe! Og takk for lykkeønskinger :Heartred

Av mine to befrukta egg ut så hadde det ene overlevd til i dag (det sa at på det andre hadde cellene aldri begynt å dele seg), men fikk satt inn ett, og er så utrolig glad for det. Tenkte oddsen var skikkelig lav med bare to egg ut. Og dette egget sa de at var et perfekt 10-cellers "uten noe rusk", så jeg velger å tro at dette jo må gå!

Det var jo også mitt første innsett, og synes det gikk veldig raskt og smertefritt. Har en del runder med inseminasjon bak meg først, og synes egentlig opplevelsen var rimelig lik.

@HappyMom86 - nå som jeg fikk innsett er jeg veldig fornøyd med å ha gjennomført uttak selv om det bare var tre på ultralyd og et resultatt på to ut, hvis det er til noe trøst?

Back
Topp