TakkDette var leit å lese. Håper dere finner ut av hva som blir veien videre. Klem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDette var leit å lese. Håper dere finner ut av hva som blir veien videre. Klem!
Hvis du vil jeg skal ta deg helt bort, så gjør jeg detFøles litt kjipt å ha meddelt at man ikke er gravid, for så at folk bemerker hvor mange som er gravid i mai gruppa. Det ligger så ufattelig mye følelser, forhåpninger, penger, tid og energi bak et ivf forsøk, at når det da ikke går den veien man trenger, så er jo egentlig et forum som dette en god plass å lufte slike følelser. Nå er jeg garantert oversensitiv følelsesmessig. Men tenker kanskje @Sofia87 bare tar meg helt bort fra lista, jeg har jo ikke vært på nedregulering heller?
Føles litt kjipt å ha meddelt at man ikke er gravid, for så at folk bemerker hvor mange som er gravid i mai gruppa. Det ligger så ufattelig mye følelser, forhåpninger, penger, tid og energi bak et ivf forsøk, at når det da ikke går den veien man trenger, så er jo egentlig et forum som dette en god plass å lufte slike følelser. Nå er jeg garantert oversensitiv følelsesmessig. Men tenker kanskje @Sofia87 bare tar meg helt bort fra lista, jeg har jo ikke vært på nedregulering heller?
Ville bare sende deg en stor klem. Jeg tror det er veldig mange her som forstår følelsen av å ikke lykkes når de andre rundt deg får det til og feirer. Men snart blir det din tur å få det til. <3Føles litt kjipt å ha meddelt at man ikke er gravid, for så at folk bemerker hvor mange som er gravid i mai gruppa. Det ligger så ufattelig mye følelser, forhåpninger, penger, tid og energi bak et ivf forsøk, at når det da ikke går den veien man trenger, så er jo egentlig et forum som dette en god plass å lufte slike følelser. Nå er jeg garantert oversensitiv følelsesmessig. Men tenker kanskje @Sofia87 bare tar meg helt bort fra lista, jeg har jo ikke vært på nedregulering heller?
Ånei, så utrolig leit Sender deg mange gode tanker og klemmer. Vet hvor vondt det er å miste når man har prøvd så lenge allerede Håper dere tar vare på hverandre og at dere er klare for fight igjen i august@Sofia87 dessverre veldig Dårlig nyheter for oss idag. blodprøvene viste at hcg synker så jeg er ikke gravid lengre.... jeg er selvølgelig helt knust.rakk å få forhåpninger ..
føler så med dere andre som også ikke har fått barnet deres enda. det er en grusom prossess med så mye venting og følelser. og så lite vi kan gjør for å påvirke resultatet.
masse lykke til videre til dere andre. håper den sitter for dere. jeg må nok logge meg av en stund nå.
Så godt å høre at det hjalp litt. Vi er jo i samme båt og jeg tror det er sååå viktig å høre at man ikke er alene om vanskelige følelser på grunn av hormonbehandlingen. Syns det er skummelt hvor snikende det kommer også, det gjør det så vanskelig å skille på hva som er «ekte» og hva som bare er bivirkninger. Syns oppfølgingen både i forkant og etterkant av forsøk er helt hårreisende dårlig. Det er et samlebånd som om vi er roboter, uten informasjon om hvordan det påvirker både en selv og evt partner. Har vært nødt til å lese meg til alt, og ikke minst, spørre dere her inne. Jeg forstår at det handler om kapasitet, men kanskje er det verdt å følge opp litt mer selv om det gjør ventetiden bittelitt lenger. Det er jo viktig for prosessen at man har hvilepuls og føler seg godt ivaretatt. Her blir det pause til august, ettersom Porsgrunn har sommerstengt i juli. Skulle selvfølgelig aller helst ønsket at det klaffet, men også godt å kunne gå inn i en lang ferie og være i god form Hvordan går det med deg nå? Har roen senket seg hvertfall litt?Tusen takk for fine ord! Dette var veldig godt å lese for meg. Har vært noen hektiske dager, så har ikke hatt ork til å svare, men du skal vite at dette bidro til å komme meg gjennom turen Jeg kjenner meg godt igjen i tankene om å gi opp. Jeg har tenkt at det ikke er verdt det, og at jeg ikke burde ha barn fordi jeg føler meg så emosjonelt ustabil. Kjenner ikke meg selv igjen!
Blir det en sommerpause på deg før neste runde? Håper du klarer å nyte pausen, og så krysser jeg alt jeg har for gode nyheter over sommeren!
Takk! Jeg vet ikke om jeg er klar. Har bare et forsøk igjen.. men det tar så lang tid… og jeg har så lave reserver så jeg får jo aldri noen egg på frys heller.. føles meningsløst.Ånei, så utrolig leit Sender deg mange gode tanker og klemmer. Vet hvor vondt det er å miste når man har prøvd så lenge allerede Håper dere tar vare på hverandre og at dere er klare for fight igjen i august
Det går bra Men sliter ennå med å tro jeg er gravid da jeg har lite symptomer som kommer og går. Blir spennende om 3 uker på TULHvordan går det med deg @Nordlandsjentan ?
Skjønner den er du i uke 4 nå?Det går bra Men sliter ennå med å tro jeg er gravid da jeg har lite symptomer som kommer og går. Blir spennende om 3 uker på TUL
Er 5+2 idagSkjønner den er du i uke 4 nå?
Jeg hadde Ovitrelle for samme grunn og det har jo gått bra til nåTenker på dere alle her inne og krysser alt for dere jeg skal selv ha fryseinnsett til tirsdag, tok ovitrelle i går for at det skulle booste eggløsning, vet ikke om det er positivt. Jeg fant og ut at siden innsett blir tirsdag så blir da testdag 21 juni som er dagen før bursdagen min @Sofia87 har de fått ny kvinnelig lege i Porsgrunn?
Jeg har skikkelig eggløsning i dag ihvertfall, smiley men er grusomt trøtt, aldri vært slik etter ovitrelle. Hvilken dag begynte du teste igjen forresten?Jeg hadde Ovitrelle for samme grunn og det har jo gått bra til nå
Tidlig! Men så antydning til noe dpo 9 men ikke tydelig før dpo 11Jeg har skikkelig eggløsning i dag ihvertfall, smiley men er grusomt trøtt, aldri vært slik etter ovitrelle. Hvilken dag begynte du teste igjen forresten?
Åååå! Såå fantastisk kjære deg! Gratulerer sååå mye med spire i magenHcg ble målt til 303 i dag 15dpo og det er god stigning fra tirsdag
@Sofia87 Jeg kan settes på gravid!!
Nå har ikke jeg vært i Porsgrunn siden mars, men såvidt jeg vet er det Ekerhovd, Hanevik og en som begynte i høst; Adrian Botea. Veldig OK fyrTenker på dere alle her inne og krysser alt for dere jeg skal selv ha fryseinnsett til tirsdag, tok ovitrelle i går for at det skulle booste eggløsning, vet ikke om det er positivt. Jeg fant og ut at siden innsett blir tirsdag så blir da testdag 21 juni som er dagen før bursdagen min @Sofia87 har de fått ny kvinnelig lege i Porsgrunn?