Du kan sette meg på gravidSå utrolig gøy å se flere positive tester her inne
Så glad på deres vegne
Vil dere tagge meg i innlegg om dere vil flyttes over på gravid, ruger, stimulerer etc? Er ikke så lett å få med seg alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan sette meg på gravidSå utrolig gøy å se flere positive tester her inne
Så glad på deres vegne
Vil dere tagge meg i innlegg om dere vil flyttes over på gravid, ruger, stimulerer etc? Er ikke så lett å få med seg alt
Kommer an på hvor du tar dem, ville jeg tro. Ellers er det mulig å få svar samme dag.Hvor lang tid tar det vanligvis å få svar på hcg blodprøver? Jeg tar en idag og en til mandag!
Okei. Ja hun sa jeg får svar i morra pga helligdag idag. Åsså tar jeg nr to på mandag. Så får vi se da!Kommer an på hvor du tar dem, ville jeg tro. Ellers er det mulig å få svar samme dag.
Har alltid bare tatt de til samme tidspunkt på dagen uavhengig av matKan progynova taes med mat eller bør man ta det på tom mage?
Lykke til! Når hadde du innsett? Jeg hadde innsett på tirsdag og har testdag 03.06. Usikker på når jeg faktisk skal ta første test…Du kan sette meg på ruger, testdato 01.06, men tror nok jeg tester før det.
Jeg hadde innsett på mandag 16.05Lykke til! Når hadde du innsett? Jeg hadde innsett på tirsdag og har testdag 03.06. Usikker på når jeg faktisk skal ta første test…
10 dpo og negativ test fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga
Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.
Masse lykke til dere andre
Sett meg på ikke gravid, takk.
Jeg blir helt mo i knærne og rørt over alle fine ord fra dere gode damene et slikt samfunn er så viktig for å holde ut.Kjære høsteple, dette var vondt å lese. Jeg hadde unnet deg så enormt en spire som holdt hele veien til 2023 denne gangen!❤ Det er så innmari tøft å leve i denne usikkerheten hvor man på et vis har null kontroll, men hvor man likevel hele tiden må ta valg og hvor ingenting skjer om man ikke gjør noe for det. Så jeg forstår lettelsen godt! Ingen følelser er feil i dette gamet, og jeg synes du er flink som klarer å sette ord på dem. Da føles de kanskje litt mindre farlige også. Håper som andre skriver så fint at du fortsatt har litt kamp i deg, og sender deg varme tanker.
Haha, det er vel det minste å bekyrme seg overTusen takk! Jeg fortalte det til han. Han ble veldig glad, men han ville ikke at jeg skulle teste noe mer nå. Så vi får se om jeg hører på han… lett for han å si når han slipper omtrent alt ubehaget ved dette, med unntak av å måtte leve med et hormonelt monster da.