Mai 2022

Oi. Jeg lovte mannen å ikke teste før vi kommer hjem fra ferie på søndag for å ikke ødelegge turen, men jeg klarte ikke holde meg. Den er jo positiv, 11 dpo!! Wow! Jeg har vært deprimert og utmattet av hormonene, og jeg har gruet meg til turen vi skal på, men med en positiv test i bagasjen så klarer jeg endelig å smile igjen.

Hva gjør jeg nå? Fortelle han at jeg brøt løftet eller holde det hemmelig i noen dager? :dance018Vis vedlegget 382104
Gratulerer! Fin strek!
Jeg ville sagt det! Han blir jo letta han å! :happy:
 
Oi. Jeg lovte mannen å ikke teste før vi kommer hjem fra ferie på søndag for å ikke ødelegge turen, men jeg klarte ikke holde meg. Den er jo positiv, 11 dpo!! Wow! Jeg har vært deprimert og utmattet av hormonene, og jeg har gruet meg til turen vi skal på, men med en positiv test i bagasjen så klarer jeg endelig å smile igjen.

Hva gjør jeg nå? Fortelle han at jeg brøt løftet eller holde det hemmelig i noen dager? :dance018Vis vedlegget 382104
Kjenner meg såå igjen. Greier heller ikke å holde meg unna å teste. Tror samvittigheten har det best med å være ærlig❤️
Gratulerer med nydelig test❤️
 
Oi. Jeg lovte mannen å ikke teste før vi kommer hjem fra ferie på søndag for å ikke ødelegge turen, men jeg klarte ikke holde meg. Den er jo positiv, 11 dpo!! Wow! Jeg har vært deprimert og utmattet av hormonene, og jeg har gruet meg til turen vi skal på, men med en positiv test i bagasjen så klarer jeg endelig å smile igjen.

Hva gjør jeg nå? Fortelle han at jeg brøt løftet eller holde det hemmelig i noen dager? :dance018
Fantastisk! Gratulerer
 
Hadde satt pris på hva dere tenker om denne testen. Har lest litt rundt og smerter i korsrygg og magesmerter kan være hormonene og ligamnetene som strekker seg osv.
er bare litt i tvil hva jeg syns om testene mine og om det har noe Å si! :sorry:
Jeg synes testen ser flott og sterk ut, men jeg kjenner meg veldig igjen i bekymringene dine. Jeg pleier å ta blodprøver hos fastlegen min, og da får jeg som regel svar samme dagen eller dagen etter. Kan det være en mulighet for deg?
 
Kjenner meg såå igjen. Greier heller ikke å holde meg unna å teste. Tror samvittigheten har det best med å være ærlig❤️
Gratulerer med nydelig test❤️
Tusen takk! Jeg fortalte det til han. Han ble veldig glad, men han ville ikke at jeg skulle teste noe mer nå. Så vi får se om jeg hører på han… lett for han å si når han slipper omtrent alt ubehaget ved dette, med unntak av å måtte leve med et hormonelt monster da.
 
Mensen kom endelig i går. Begynner på letrozol i morgen, og en ultralyd sjekk fredag neste uke:)
Håper fryseforsøk kan fungere bedre for meg… Selvom jeg går inn i dette forsøket med svært lite håp…
Hadde ingen håp jeg heller. Heldigvis er ikke det nødvendig for å lykkes. Ønsker deg masse lykke til!
 
Oi. Jeg lovte mannen å ikke teste før vi kommer hjem fra ferie på søndag for å ikke ødelegge turen, men jeg klarte ikke holde meg. Den er jo positiv, 11 dpo!! Wow! Jeg har vært deprimert og utmattet av hormonene, og jeg har gruet meg til turen vi skal på, men med en positiv test i bagasjen så klarer jeg endelig å smile igjen.

Hva gjør jeg nå? Fortelle han at jeg brøt løftet eller holde det hemmelig i noen dager? :dance018Vis vedlegget 382104
Så fantastisk, gratulerer!! Han blir nok bare glad for at du brøt det løftet uansett ;)
 
Jeg synes testen ser flott og sterk ut, men jeg kjenner meg veldig igjen i bekymringene dine. Jeg pleier å ta blodprøver hos fastlegen min, og da får jeg som regel svar samme dagen eller dagen etter. Kan det være en mulighet for deg?
Takk :)Jo jeg kunne kanskje spurt legen. Jeg får se til uka. Rekker ikke nå uansett.

Men følte jeg fikk litt betryggende melding fra babyplan da. Så tenkte å lime den inn her :

Det kan være forskjellig fra test til test - særlig i de første ukene av en graviditet.

Testene er så kaldte kvalitative - det vil si at de bare gir resultat positiv eller negativ, ikke hvor mye. Vil du vite hvor mye hCG det er, så er det blodprøve som gjelder (kvantitativt test)
 
Hm så rart. Men booker du det hos de da eller hos fastlegen?

Jeg kjenner litt stikkinger i magen fra tid til annen og er så redd for at det ikke skal holde! :sad010
Syns ikke streken min på testen var så sterk som noen av de andre her inne sin..huff ble først så letta av positiv test, men nå er alle bekymingene der igjen.
Jeg har samme følelsen, men kjenner stikkinger i magen, er så trett og føler meg veldig gravid! Har en strek, har blitt bittelitt sterkere i dag enn den var i går, men når jeg sammenligner med andres 11dpo er min så svak! Men prøver å tenke at strek er strek…
 
Jeg har samme følelsen, men kjenner stikkinger i magen, er så trett og føler meg veldig gravid! Har en strek, har blitt bittelitt sterkere i dag enn den var i går, men når jeg sammenligner med andres 11dpo er min så svak! Men prøver å tenke at strek er strek…
går du også på lutinus? Ja har hørt flere steder at det er typiske bivirkninger. Strekker og drar i ryggen også. Men alt er verdt det hvis det går! :Heartpink
 
Så takknemlig for doble streker :) Fikk 1-2 på CB digital 11 DPO.

59A4BF76-2C72-4454-AC98-9C8D6ED0FEE5.jpeg
 
Så utrolig gøy å se flere positive tester her inne :wav
Så glad på deres vegne :love7
Vil dere tagge meg i innlegg om dere vil flyttes over på gravid, ruger, stimulerer etc? Er ikke så lett å få med seg alt :hilarious:
 
Back
Topp