Mai 2022

Forresten et tips til alle dere prøvere og rugete som savner kaffe.
Nescafé koffeinfri pulverkaffe er genial å lage en sommerlig og avkjølende kaffe dalgona! :happy:
 
Rugedag 5. Vet ikke om jeg ser skygge eller en uber svak test.. Umulig å få ett godt bilde
 
Forresten et tips til alle dere prøvere og rugete som savner kaffe.
Nescafé koffeinfri pulverkaffe er genial å lage en sommerlig og avkjølende kaffe dalgona! :happy:
Takk for tips! Må teste :D Synes de fleste filterkaffe-varianter ikke er spesielt gode, så trenger noen gode alternativer :)
 
5BB48A58-7E4B-487C-9D1F-6C4BAB8BDE40.jpeg
FCFAA550-F443-40B4-A9EC-F837896BB1B8.jpeg
 
10 dpo og negativ test :( fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga :(

Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.

Masse lykke til dere andre ❤️
Sett meg på ikke gravid, takk.
 
10 dpo og negativ test :( fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga :(

Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.

Masse lykke til dere andre ❤️
Sett meg på ikke gravid, takk.
Du skal IKKE ha dårlig samvittighet for noe du føler før, underveis eller i etterkant av denne prosessen. Lite er så strevsomt som å leve i en slags limbo der alt er usikkert. Avklaring er godt. Og det er helt ok. Hilsen hun som underveis i behandlingen strever med å huske på hvorfor man frivillig har gått inn i denne sinnsyke hormonstimuleringen. En følelse er bare en følelse, akkurat som en tanke. Og dette er både vondt og godt om hverandre. Føler så med deg og sender mange klemmer :Heartred
 
10 dpo og negativ test :( fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga :(

Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.

Masse lykke til dere andre ❤️
Sett meg på ikke gravid, takk.
Åh, ble helt knust av å lese dette :( Synes følelsene dine er helt normale, å kjenne lettelse fordi du føler du har fått en form for kontroll og avklaring hjelper i dette enorme kaoset av følelser, uansett hvor vond årsaken for det er.
 
10 dpo og negativ test :( fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga :(

Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.

Masse lykke til dere andre ❤️
Sett meg på ikke gravid, takk.
Kjære Høsteple. Uansett hva du føler så er alle følelser riktig. Jeg skjønner så godt hva du mener når du har en følelse av lettelse. For jo, man går jo å forventer det verste og når det inntreffer så kan vi slippe alt og får en følelse av lettelse.
Du er unik og så sterk! Alt du har vært igjennom og enda står med hevet hode vil jeg si er så utrolig beundringsverdig. Du er min helt i dette IVF surret. Tenker at det er så fint at du deler så hjertelig, er så ærlig og rett frem når man selv ikke klarer å se klart. Du er rå!
Jeg håper av hele mitt hjerte at du ennå har litt kamp igjen i deg, og at du får litt mere hjelp til å finne ut hvorfor ståa er som den er. For en ting er helt sikkert. Det er så fortjent om du en dag får alt det ditt hjerte ønsker :Heartred En skikkelig god og varm klem fra meg.
 
10 dpo og negativ test :( fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga :(

Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.

Masse lykke til dere andre ❤️
Sett meg på ikke gravid, takk.
Kjære, fine Høsteple:Heartred
Dette var leit, unner deg så veldig at dette går veien. Og er såå enig i det Litjmora sier; du er virkelig min helt også når det kommer til dette IVF-helvete vi alle kjemper i. For en fighter du er, tenker så mang ganger på hvor ofte du har måtte reise deg opp igjen og kjempe videre.
Og skjønner så godt følelsen av lettelse, selv om resultatet er langt unna det man ønsker. For det aller verste er å ikke vite:meh:
Sender deg alle gode tanker og klemmer jeg har :Heartred
 
Back
Topp