Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Må teste Synes de fleste filterkaffe-varianter ikke er spesielt gode, så trenger noen gode alternativerForresten et tips til alle dere prøvere og rugete som savner kaffe.
Nescafé koffeinfri pulverkaffe er genial å lage en sommerlig og avkjølende kaffe dalgona!
Ja den her smaker du ikke forskjell på men det er jo en melke basert drikk så sikkert derfor den er hvertfall veldig god og enkel å lage!Takk for tips! Må teste Synes de fleste filterkaffe-varianter ikke er spesielt gode, så trenger noen gode alternativer
Gratulerer!Vis vedlegget 382005
9 - 14 DPO/4+0 med min lille eskimo i dag Begynner å få litt troa nå
La du til bilde? Mange med skarpt syn her inne!Rugedag 5. Vet ikke om jeg ser skygge eller en uber svak test.. Umulig å få ett godt bilde
Trenger ikke det. Det holder med positiv test, så kan du ta kontakt med fastlege/jordmor for oppfølging og kontrollerForresten.. bør man bestille blodprøve for å bekrefte graviditet?
Jeg ser noe! Krysser fingrene for at den tar seg opp
Du skal IKKE ha dårlig samvittighet for noe du føler før, underveis eller i etterkant av denne prosessen. Lite er så strevsomt som å leve i en slags limbo der alt er usikkert. Avklaring er godt. Og det er helt ok. Hilsen hun som underveis i behandlingen strever med å huske på hvorfor man frivillig har gått inn i denne sinnsyke hormonstimuleringen. En følelse er bare en følelse, akkurat som en tanke. Og dette er både vondt og godt om hverandre. Føler så med deg og sender mange klemmer10 dpo og negativ test fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga
Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.
Masse lykke til dere andre
Sett meg på ikke gravid, takk.
Åh, ble helt knust av å lese dette Synes følelsene dine er helt normale, å kjenne lettelse fordi du føler du har fått en form for kontroll og avklaring hjelper i dette enorme kaoset av følelser, uansett hvor vond årsaken for det er.10 dpo og negativ test fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga
Kjempeskuffa, men også veldig letta av å få en avklaring. Får veldig dårlig samvittighet... dette koster så mye i ren kronasje og i følelser, så p bli letta føles så feil.
Kjære Høsteple. Uansett hva du føler så er alle følelser riktig. Jeg skjønner så godt hva du mener når du har en følelse av lettelse. For jo, man går jo å forventer det verste og når det inntreffer så kan vi slippe alt og får en følelse av lettelse.10 dpo og negativ test fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga
Kjære, fine Høsteple10 dpo og negativ test fikk sånn håp i går morges, men innså ila ettermiddagen at det ikke var noe strek der. Når den heller ikke er der i dag vet jeg at uansett om det skulle blir positiv test 11/12 dpo så skulle jeg sett noe nå dersom det er liv laga
Åååh! Gratulerer så mye!! Vil du jeg skal sette deg på gravid?Vis vedlegget 382005
9 - 14 DPO/4+0 med min lille eskimo i dag Begynner å få litt troa nå
Tusen takk Ja, gjør det - jeg er jo i hvertfall det akkurat nåÅååh! Gratulerer så mye!! Vil du jeg skal sette deg på gravid?
Så leit at det ikke gikkJeg kan flyttes til «Ikke gravid» @Sofia87