Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit å høre, IVF er jammen ikke for pyserAvbrutt på meg denne gangen
håper på frysebaby til høsten
Ånei! Hvilken dpo er du?Jeg derimot er ikke gravid. Regner hvertfall ikke med det etter blendahvit test i dag. Liker å tenke at det øker sjansen for dere andre da
14 i dag :/Ånei! Hvilken dpo er du?
Åå, så utrolig leit <3 Jeg føler med deg!14 i dag :/
Gratulerer så mye!Vis vedlegget 382005
9 - 14 DPO/4+0 med min lille eskimo i dag Begynner å få litt troa nå
Vis vedlegget 382005
9 - 14 DPO/4+0 med min lille eskimo i dag Begynner å få litt troa nå
Takk Litt ekstra kjipt denne gangen. Følte meg så trygg på at det skulle gå bra, selv om det jo er helt umulig å ikke være klar over at det like gjerne ikke går. Har heldigvis to på frys denne gangen da, så kanskje til høsten her ogsåÅå, så utrolig leit <3 Jeg føler med deg!
Du får jo svar på om det vil passeNoen som vet om Porsgrunn har åpent rundt Kristihimmelfart (26-27 mai)? Fredagen er jo inneklemt for skoler, men har de åpent i Porsgrunn? Skal i gang med første IVF syklus, men frykter alt blir utsatt igjen dersom mensen kommer på torsdag.. Har prøvd å ta kontakt, men får bare beskjed om å sende melding når jeg får mensen.
takk! Hehe ja helt utrolig!Hipp hurra!! Du er jo gravid!
Huff håper det er bare midlertidig. Jeg har ingen bivirkninger av lutinus.Lutinus er jo ren ondskap! I dag tidlig holdt jeg på å kaste opp, og det er bare 2 dager siden innsett! Har aldri opplevd dette med Crinone
Ser jeg svarte på denne med en feil. Bare overse det !Noen som vet om Porsgrunn har åpent rundt Kristihimmelfart (26-27 mai)? Fredagen er jo inneklemt for skoler, men har de åpent i Porsgrunn? Skal i gang med første IVF syklus, men frykter alt blir utsatt igjen dersom mensen kommer på torsdag.. Har prøvd å ta kontakt, men får bare beskjed om å sende melding når jeg får mensen.
Ja, plutselig dukket alle postene opp Fikk du satt inn to? Herreguuuud! Tenk om der blir tvillinger da! En privat gynekolog og tidligere overlege på riksen anbefalte meg det, men Porsgrunn svarte aldri. Har jo to på frys nå, kanskje jeg skal ta det opp igjen!Du får jo svar på om det vil passe
takk! Hehe ja helt utrolig!
fikk du til å lese postene nå? Spent på å se om de holder seg og om det er mer enn 1. egg som har festa seg!
Skal gå på lutinus frem til ul!
Ja tenk om! de anbefalt meg det med en gang de så at de var fine på dag 2. Det var jo fersk innsett. Jeg har så lav reserve så ja de mente det var verdt å prøve. Men er jo en risk med 2 ja! Jeg ser det som en bonus!Ja, plutselig dukket alle postene opp Fikk du satt inn to? Herreguuuud! Tenk om der blir tvillinger da! En privat gynekolog og tidligere overlege på riksen anbefalte meg det, men Porsgrunn svarte aldri. Har jo to på frys nå, kanskje jeg skal ta det opp igjen!
Har du funnet ut noe mer når det blir innsett?Ja, plutselig dukket alle postene opp Fikk du satt inn to? Herreguuuud! Tenk om der blir tvillinger da! En privat gynekolog og tidligere overlege på riksen anbefalte meg det, men Porsgrunn svarte aldri. Har jo to på frys nå, kanskje jeg skal ta det opp igjen!
Testdatoen fra Porsgrunn er ikke før 27.05, så jeg vet ingenting før det. Regner ikke med at det blir noe fryseforsøk på denne siden av sommeren hvertfall. Like greit kanskje, så får jeg en pause og skikkelig ferie i mellomtidenHar du funnet ut noe mer når det blir innsett?
Åja okei! Må du gå på noe medesiner før innsett av blasto? Eller må man ‘bare’ finne eggløsning? ja jeg er en av de som tror at pauser kam re bra for kroppen selv om man gjerne skulle hatt det så fort som mulig hele tiden. Og stress vet vi jo at ikke er kroppens beste venn! Så ja, Bruk tiden til å slappe av, få i deg vitaminer, mineraler gjennom vanlig kosthold og nok vann hver dag (opp mot 2 liter, spesielt viktig nå som det blir varmere) så kroppen er best mulig rusta til å ta i mot!Testdatoen fra Porsgrunn er ikke før 27.05, så jeg vet ingenting før det. Regner ikke med at det blir noe fryseforsøk på denne siden av sommeren hvertfall. Like greit kanskje, så får jeg en pause og skikkelig ferie i mellomtiden
Har aldri vært gjennom fryseforsøk før, så er helt blank. Jeg har jo PCOS og svært sjeldent eggløsning, så jeg regner med at det må bli noe medisinsk regime rundt det. Orker ikke sette meg inn i det nå da, så legger dette litt vekk og tar vare på meg selv så lenge. Takk for gode rådÅja okei! Må du gå på noe medesiner før innsett av blasto? Eller må man ‘bare’ finne eggløsning? ja jeg er en av de som tror at pauser kam re bra for kroppen selv om man gjerne skulle hatt det så fort som mulig hele tiden. Og stress vet vi jo at ikke er kroppens beste venn! Så ja, Bruk tiden til å slappe av, få i deg vitaminer, mineraler gjennom vanlig kosthold og nok vann hver dag (opp mot 2 liter, spesielt viktig nå som det blir varmere) så kroppen er best mulig rusta til å ta i mot!
Okei, ja de prøver jo å legge en plan for deg som passer! Det er jo forskjellig fra person til person. Tenker på deg!Har aldri vært gjennom fryseforsøk før, så er helt blank. Jeg har jo PCOS og svært sjeldent eggløsning, så jeg regner med at det må bli noe medisinsk regime rundt det. Orker ikke sette meg inn i det nå da, så legger dette litt vekk og tar vare på meg selv så lenge. Takk for gode råd