Etter innsett lever dere som normalt da ifht mat og sånt eller velger dere å ta forhåndsregler og leve som gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed om å leve som gravidEtter innsett lever dere som normalt da ifht mat og sånt eller velger dere å ta forhåndsregler og leve som gravid?
Fikk med brosjyre fra spiren etter innsettEtter innsett lever dere som normalt da ifht mat og sånt eller velger dere å ta forhåndsregler og leve som gravid?
Lever som vanlig minus alkohol og reduksjon av koffein. Dette inkluderer trening som normalt.Etter innsett lever dere som normalt da ifht mat og sånt eller velger dere å ta forhåndsregler og leve som gravid?
Da ruger jeg på en 4aa blasto
Lykke til med uttak i morgen Krysser fingrene for deg!Masse lykke til til dere som ruger! Jeg var på UL i dag og har fått tid for uttak på torsdag
HÅPER HÅPER HÅPER for deg Høsteple
Veldig positiv, gratulerer så myeJeg har ikke hatt ett eneste symptom. Jeg har følt veldig på stress, og prøvd å ikke tenke på det. Jeg er på en jobb greie i 3 dager nå og kan ikke drikke alkohol og med lange dager og høyt nivå har jeg vært forberedt på at jeg må sitte å være trist de siste 2 dagene hvis jeg testa nå. Men jeg klarte ikke vente lenger.
Jeg har vært så stresset og ventet med testing helt til 15dpo.
denne ser positiv ut for meg??
Vil ABSOLUTT si den er positiv! Gratulerer sååå myeJeg har ikke hatt ett eneste symptom. Jeg har følt veldig på stress, og prøvd å ikke tenke på det. Jeg er på en jobb greie i 3 dager nå og kan ikke drikke alkohol og med lange dager og høyt nivå har jeg vært forberedt på at jeg må sitte å være trist de siste 2 dagene hvis jeg testa nå. Men jeg klarte ikke vente lenger.
Vil ABSOLUTT si den er positiv! Gratulerer sååå mye
Veldig positiv, gratulerer så mye
Hurra!! Gratulerer!Jeg har ikke hatt ett eneste symptom. Jeg har følt veldig på stress, og prøvd å ikke tenke på det. Jeg er på en jobb greie i 3 dager nå og kan ikke drikke alkohol og med lange dager og høyt nivå har jeg vært forberedt på at jeg må sitte å være trist de siste 2 dagene hvis jeg testa nå. Men jeg klarte ikke vente lenger.
TakkHurra!! Gratulerer!
Fantastisk! Gratulerer!Jeg har ikke hatt ett eneste symptom. Jeg har følt veldig på stress, og prøvd å ikke tenke på det. Jeg er på en jobb greie i 3 dager nå og kan ikke drikke alkohol og med lange dager og høyt nivå har jeg vært forberedt på at jeg må sitte å være trist de siste 2 dagene hvis jeg testa nå. Men jeg klarte ikke vente lenger.
Jeg har ikke hatt ett eneste symptom. Jeg har følt veldig på stress, og prøvd å ikke tenke på det. Jeg er på en jobb greie i 3 dager nå og kan ikke drikke alkohol og med lange dager og høyt nivå har jeg vært forberedt på at jeg må sitte å være trist de siste 2 dagene hvis jeg testa nå. Men jeg klarte ikke vente lenger.