Mai 2022

går du ut i fra dagen for uttak da eller? jeg tror ikke jeg tør å teste før mye senere. er så redd for å få blank test å så gå å teste meg febrilsk hver dag frem til dag 16 med et liiiite håp om at det bare ikke syns så tidlig.. :(
Ja, uttak er jo eggløsningsdag, så 9 dager etter. Men jeg er ikke redd for kjemisk da. Dersom man blir fryktelig satt ut av slikt bør man kanskje vente til ikm, 14 dpo :)
Jeg vet at jeg vil ha strek på 10 dpo ettermiddag dersom det skal være sjans for at det er liv laga.

Kjenner jeg stresser en del nå når det nærmere seg. Innsett mandag. Kjenner frykt for forsinket fly. Vi er i Trondheim 2-3 t før innsettet. Frykt for at opptiningen ikke går bra. Til og med frykt for å få mens før innsett:happy6 Man blir litt rar altså…

Kjenner jeg stresser en del nå når det nærmere seg. Innsett mandag. Kjenner frykt for forsinket fly. Vi er i Trondheim 2-3 t før innsettet. Frykt for at opptiningen ikke går bra. Til og med frykt for å få mens før innsett:happy6 Man blir litt rar altså…
Kjenner det sååå igjen, og det gjør sikkert alle her inne. Det eneste tipset jeg har er å nifokusere på ting som gjør deg glad og holder tankene dine hvertfall delvis unna det som kommer. Jeg strever litt sjæl nå med indre uro frem til testing. Masse masse lykke til på mandag ☺️

Kjenner det sååå igjen, og det gjør sikkert alle her inne. Det eneste tipset jeg har er å nifokusere på ting som gjør deg glad og holder tankene dine hvertfall delvis unna det som kommer. Jeg strever litt sjæl nå med indre uro frem til testing. Masse masse lykke til på mandag ☺️
indre uro er riktig beskrivelse! :nailbiting:
Jeg prøver alt jeg kan å ikke tenke på det, men sitter på kvelden og syns det er vanskelig å tro at det skal gå denne gangen. Er liksom redd for å bli skuffa så da er det litt sånn ikke ha troa, samtidig som man vet at man må prøve å tenke positivt så lenge man ikke vet noe uansett. :sorry:

Jeg husker jeg var livredd i forhold til opptining en, men spiren har 100% overlevelserate ved opptining, så jeg fikk beskjed om å ikke være nervøs for at det ikke sku overleve opptining ❤️

Takk for et betryggende svar :) Skal ta ny ul etter helgen og sjekke ståa da!
Og knallkjekt med positiv test for deg nå :happy093.

Sniker… jeg hadde hinne på under 5mm ved innsett, og ble gravid på første forsøk. Noen uker igjen til termin. Det var ikke mulig å stimulere den opp mer. Kollapset alltid etter en stund, under stimulering og i styrte sykluser

Vi håper jo selvsagt på masse fine egg og innsett før sommeren. MEEEEN, alt er så utrolig usikkert. Etter MA i desember, så tenker jeg at det er større risiko for at det skjer igjen(?) også har vi egentlig planlagt en tur til Gran Canaria der mamma'n min bor, som vi ikke har sett siden 2018, av helsemessige årsaker er ikke mamma klar til å sette seg på et fly opp hit. Endelig er pandemien såpass i sjakk at alt er fritt frem. Men skulle vi fått innsett før sommeren og det ville resultert i graviditet så faller turen innenfor første trimester. Det sies at risikoen er større for at noe går galt det første trimesteret, og risiko øker med flyvninger, men er det snakk om 0.2% større risiko, eller er det snakk om 20-70% større risiko?

Noen som vet?

Hva ville dere gjort?

Sniker. jeg fløy jo hjem fra Sykehuset etter innsett, og jeg var på flere flyturer i første trimester. Gikk greit det

Jeg husker jeg var livredd i forhold til opptining en, men spiren har 100% overlevelserate ved opptining, så jeg fikk beskjed om å ikke være nervøs for at det ikke sku overleve opptining ❤️
Tenk at det i det hele tatt går an! Det er så sinnsykt sci fi helt fantastisk

Sniker… jeg hadde hinne på under 5mm ved innsett, og ble gravid på første forsøk. Noen uker igjen til termin. Det var ikke mulig å stimulere den opp mer. Kollapset alltid etter en stund, under stimulering og i styrte sykluser

Takk for beroligende mld :) var til ny sjekk i dag og da var det et tresjiktet endometrium på 9mm. Så satser på at det blir innsett nå:D

Fant denne på nett :)

Vedlegg

• 4E177933-FE5B-411E-9D32-75D6141BDC0B.png
    4E177933-FE5B-411E-9D32-75D6141BDC0B.png
    2,8 MB · Visninger: 87
Back
Topp