I Haukeland er det obligatorisk å ta blodprøve 14 dager etter innsett.Forresten.. bør man bestille blodprøve for å bekrefte graviditet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I Haukeland er det obligatorisk å ta blodprøve 14 dager etter innsett.Forresten.. bør man bestille blodprøve for å bekrefte graviditet?
Er det privat? Vet du hvorfor?I Haukeland er det obligatorisk å ta blodprøve 14 dager etter innsett.
Jeg leste dette i går og det var som om demningen brast å få slike fine ord på en så drit dag kan løfte enhver det er mange som har en jævlig reise, men heldigvis er dette bare et kapittel ikke hele boken. Forhåpentligvis.Kjære Høsteple. Uansett hva du føler så er alle følelser riktig. Jeg skjønner så godt hva du mener når du har en følelse av lettelse. For jo, man går jo å forventer det verste og når det inntreffer så kan vi slippe alt og får en følelse av lettelse.
Du er unik og så sterk! Alt du har vært igjennom og enda står med hevet hode vil jeg si er så utrolig beundringsverdig. Du er min helt i dette IVF surret. Tenker at det er så fint at du deler så hjertelig, er så ærlig og rett frem når man selv ikke klarer å se klart. Du er rå!
Jeg håper av hele mitt hjerte at du ennå har litt kamp igjen i deg, og at du får litt mere hjelp til å finne ut hvorfor ståa er som den er. For en ting er helt sikkert. Det er så fortjent om du en dag får alt det ditt hjerte ønsker En skikkelig god og varm klem fra meg.
Frys 5 dagers, så er dpo 11 idagÅh så herlig du satte inn fryst eller fersk?
Så herlig ditt første forsøk?Frys 5 dagers, så er dpo 11 idag
Nei, hadde en SA i Mars.. Så krysser fingre for denne spirenSå herlig ditt første forsøk?
Samme som meg jeg hadde SA i januar på fryst, skal sette inn nytt fryst ved spiren i juni
Offentling. Aner ikke, jeg tror de gjør det for å være 100% sikker, i tillegg til å vite om hCG verdiene er ok. Fordi jeg spurte om det var nok å ta en test hjemme etter 15 dager, og da sa de at jeg måtte ta blodprøve.Er det privat? Vet du hvorfor?
Husk at det kan være forskjell på testene og urinenMå bare si jeg er redd for at dette er kjemisk.. Tok en test i ettermiddag som var svakere enn idag tidlig..
Hm så rart. Men booker du det hos de da eller hos fastlegen?Offentling. Aner ikke, jeg tror de gjør det for å være 100% sikker, i tillegg til å vite om hCG verdiene er ok. Fordi jeg spurte om det var nok å ta en test hjemme etter 15 dager, og da sa de at jeg måtte ta blodprøve.
Det er drop inn, og da får man svar samme dag.Hm så rart. Men booker du det hos de da eller hos fastlegen?
Jeg kjenner litt stikkinger i magen fra tid til annen og er så redd for at det ikke skal holde!
Syns ikke streken min på testen var så sterk som noen av de andre her inne sin..huff ble først så letta av positiv test, men nå er alle bekymingene der igjen.
åja jeg fikk beskjed at det ikke var nødvendig så lenge jeg ikke blødde eller noe.Det er drop inn, og da får man svar samme dag.
Masse lykke til, positiv test er jo positiv test!!