Mai 2022

Disse hormonene gjør meg virkelig ikke godt, og jeg kjenner jeg ser frem til enten positivt resultat (og da måtte leve med støttemedisinene en stund til) eller negativt resultat og en god pause fra dette kjøret. Blir så sliten! Jeg er veldig trøtt, ekstremt varm (jeg koker!) og utrolig følsom på grunn av hormonene.

Til uken reiser vi til Spania, og testdato for blodprøve på Rikshospitalet er mens vi er bortreist, så får ikke tatt den før vi kommer hjem. Har blitt enig med mannen om å ikke teste selv før vi er hjemme for å ikke ødelegge turen. Jeg gråt selvfølgelig over den avgjørelsen, men det er nok det beste :( Jeg må vel la han gjemme hjemmetestene mine så jeg ikke ryker på en smell :dead:
 
Øverste idag. Litt mer tydelig:Heartred
 

Vedlegg

  • DC681164-5AAE-422F-99FA-C57A34BA2E02.jpeg
    DC681164-5AAE-422F-99FA-C57A34BA2E02.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
Kjære Høsteple. Uansett hva du føler så er alle følelser riktig. Jeg skjønner så godt hva du mener når du har en følelse av lettelse. For jo, man går jo å forventer det verste og når det inntreffer så kan vi slippe alt og får en følelse av lettelse.
Du er unik og så sterk! Alt du har vært igjennom og enda står med hevet hode vil jeg si er så utrolig beundringsverdig. Du er min helt i dette IVF surret. Tenker at det er så fint at du deler så hjertelig, er så ærlig og rett frem når man selv ikke klarer å se klart. Du er rå!
Jeg håper av hele mitt hjerte at du ennå har litt kamp igjen i deg, og at du får litt mere hjelp til å finne ut hvorfor ståa er som den er. For en ting er helt sikkert. Det er så fortjent om du en dag får alt det ditt hjerte ønsker :Heartred En skikkelig god og varm klem fra meg.
Jeg leste dette i går og det var som om demningen brast :sad010 å få slike fine ord på en så drit dag kan løfte enhver ❤️ det er mange som har en jævlig reise, men heldigvis er dette bare et kapittel ikke hele boken. Forhåpentligvis.

Jeg setter veldig stor pris på alle av dere her inne. Å ha støttespillere som forstår er så utrolig viktig, for storsamfunnet ellers har ikke mulighet å ivareta oss på samme måte. Takk til alle ❤️
 
Last edited:
Samme som meg ❤️ jeg hadde SA i januar på fryst, skal sette inn nytt fryst ved spiren i juni :)
 
Må bare si jeg er redd for at dette er kjemisk.. Tok en test i ettermiddag som var svakere enn idag tidlig..:smiley-angry017
 
Er det privat? Vet du hvorfor?
Offentling. Aner ikke, jeg tror de gjør det for å være 100% sikker, i tillegg til å vite om hCG verdiene er ok. Fordi jeg spurte om det var nok å ta en test hjemme etter 15 dager, og da sa de at jeg måtte ta blodprøve.
 
Offentling. Aner ikke, jeg tror de gjør det for å være 100% sikker, i tillegg til å vite om hCG verdiene er ok. Fordi jeg spurte om det var nok å ta en test hjemme etter 15 dager, og da sa de at jeg måtte ta blodprøve.
Hm så rart. Men booker du det hos de da eller hos fastlegen?

Jeg kjenner litt stikkinger i magen fra tid til annen og er så redd for at det ikke skal holde! :sad010
Syns ikke streken min på testen var så sterk som noen av de andre her inne sin..huff ble først så letta av positiv test, men nå er alle bekymingene der igjen.
 
Jeg kan settes på ruger, satt inn en perfekt blasto i dag :happy:
 
Hm så rart. Men booker du det hos de da eller hos fastlegen?

Jeg kjenner litt stikkinger i magen fra tid til annen og er så redd for at det ikke skal holde! :sad010
Syns ikke streken min på testen var så sterk som noen av de andre her inne sin..huff ble først så letta av positiv test, men nå er alle bekymingene der igjen.
Det er drop inn, og da får man svar samme dag. :)

Masse lykke til, positiv test er jo positiv test!!
 
Oi. Jeg lovte mannen å ikke teste før vi kommer hjem fra ferie på søndag for å ikke ødelegge turen, men jeg klarte ikke holde meg. Den er jo positiv, 11 dpo!! Wow! Jeg har vært deprimert og utmattet av hormonene, og jeg har gruet meg til turen vi skal på, men med en positiv test i bagasjen så klarer jeg endelig å smile igjen.

Hva gjør jeg nå? Fortelle han at jeg brøt løftet eller holde det hemmelig i noen dager? :dance0184047D4EE-8A12-4F13-A5DC-175D993CD5E7.jpeg
 
Back
Topp