Mai 2022

Så rart! Trodde man var nødt å følges opp med UL hvis man gikk på Letrozol! Problemet her er at mannen ikke får utløsning ved samleie, så det sier jo sitt når de gir oss samleienekt. Det er jo ikke mulig for oss å bli gravide ved samleie :banghead: men det bare bekrefter hvor lite de leser i journalen. Er en smuuuule irritert på Porsgrunn.
Åå huff så kjipt at du har den opplevelsen av Porsgrunn. Skjønner at da blir det litt vanskelig ja. Men ja de har nok mye å gjøre i forhold til hvor mange som kan følge oss opp. Blir ikke den samme en til en som de har kanskje på privat. Godt vi har litt hverandre da :cat:

Sniker her igjen. Jeg bruker letrozol i pausesykluser. hadde alltid stabile sykluser før ivf, men mye medisinering og aborter gjør syklusene ustabil. Jeg fikk beskjed at det var ok å bruke letrozol uten ul fordi jeg har brukt letrozol så mange ganger og blitt monitorert, uten at det har vært flere enn to follikler. Sjansen for at det plutselig skulle bli 3+ follikler på samme dose anså de som lav.

Aha! Takk for info! Kanskje jeg bør melde med Crypho også da.. men gynekologen min sa jeg kunne prøve hvis jeg ville. :Heartbigred

Nå har jeg brukt Cyclogest morgen og kveld i noen uker. De siste dagene synest jeg det har vært litt ømt å «sette de på plass», akkurat som jeg treffer et litt ømt område. Andre som har opplevd dette?

Så rart! Trodde man var nødt å følges opp med UL hvis man gikk på Letrozol! Problemet her er at mannen ikke får utløsning ved samleie, så det sier jo sitt når de gir oss samleienekt. Det er jo ikke mulig for oss å bli gravide ved samleie :banghead: men det bare bekrefter hvor lite de leser i journalen. Er en smuuuule irritert på Porsgrunn.
Ja husker da jeg skulle til han nye Adrian, da begynte han å lese journalen min mens jeg satt der, og sa: ser du har lav amh, og jeg bare, eh nei jeg har amh på 36, mye surr :( og han Hanevik sa : håper eggstokken din kommer litt mer frem ved uttak ellers blir det veldig smertefullt til deg. Da sa jeg klart i fra om at det der kan du gi f. I å si til meg når du vet hvor lite smertestillende jeg fikk sist og hvor vondt jeg hadde det. Han sa bare at han måtte være ærlig

Nå har jeg brukt Cyclogest morgen og kveld i noen uker. De siste dagene synest jeg det har vært litt ømt å «sette de på plass», akkurat som jeg treffer et litt ømt område. Andre som har opplevd dette?
Ja :( slimhinnene blir mer og mer ømfintlig men nå har jeg brukt de siden fredag i forrige uke da ❤️

Kan man ha eggløsning rett etter sa? I følge vanlig syklus kalender så er den rett rundt hjørnet.
Jeg har akkurat sluttet å blø for noen dager siden, men opplever liksom litt stikkinger i magen og trykk nederst i ryggen. Jeg tok el test i går og idag som var negativ. Men føler det kanskje er det som er på vei. Eller kan det være rester etter sa? Har Ikke noe feber eller sånn. Så føler kanskje at det ikke er det.

Hvordan går det med dere andre?

Kan man ha eggløsning rett etter sa? I følge vanlig syklus kalender så er den rett rundt hjørnet.
Jeg har akkurat sluttet å blø for noen dager siden, men opplever liksom litt stikkinger i magen og trykk nederst i ryggen. Jeg tok el test i går og idag som var negativ. Men føler det kanskje er det som er på vei. Eller kan det være rester etter sa? Har Ikke noe feber eller sånn. Så føler kanskje at det ikke er det.

Hvordan går det med dere andre?
Bare sniker; Jeg fikk EL først et par uker etter livmor var helt tom. Har du fått undersøkt at alt har kommer ut med ultralyd..?

Ja det er så kjipt, Og da føles det jo som en sjanse som går forbi.:BangHead
jeg fikk det av gynekolog en gang, (funka ikke) og gang nr 2 var med klinikken og da skjedde det med meg også at de sa det var for mange like store. Så ble avbrutt.

Det som er rart er at jeg så i en annen tråd her inne, at andre som ikke driver med ivf bruker letrozol uten å sjekke antall UL. At sjansen for flerlinger var veldig liten..rart at noen får helt andre beskjeder.?

dro du til ul hos gynekolog når du prøvde dette?
Hadde vært så deilig å Kunne prøve andre metoder i mellomtiden :happy:
Ja, det var gynekologen min som foreslo å prøve det ut og hun som fulgte meg opp. Er jo bare å prøve tenker jeg :)

Hvordan går det med deg, @Høsteple ? Tenker på deg❤️
For en dronning du er ❤️
Det går egentlig greit her! Har på en måte resignert og innsett at det er godt mulig vi forblir barnløse. Hadde en enorm angst for akkurat dette ca 1 år siden, da vi var ferdige offentlig. Siden da har jeg sakte bearbeidet tanken. Vi tar et uttak til i august, siden dette forrige uttaket ga så dårlig resultat. Etter det regner jeg med det er spikeren i kisten,uten at jeg sikkert vet hva fremtiden bringer.

Takk og masse hell og lykke med forsøket du er inne i nå ❤️

For en dronning du er ❤️
Det går egentlig greit her! Har på en måte resignert og innsett at det er godt mulig vi forblir barnløse. Hadde en enorm angst for akkurat dette ca 1 år siden, da vi var ferdige offentlig. Siden da har jeg sakte bearbeidet tanken. Vi tar et uttak til i august, siden dette forrige uttaket ga så dårlig resultat. Etter det regner jeg med det er spikeren i kisten,uten at jeg sikkert vet hva fremtiden bringer.

Verdens tøffeste Høsteple :Heartred Tenker også ofte på deg og håper på bedre resultater i august:love7

For en dronning du er ❤️

August er herved satt av til lykkeønskninger din vei Høsteple :Heartred

For en dronning du er ❤️

Godt å høre at du ikke er i den dypeste dalen nå. Jeg kommer selvfølgelig til å håpe masse for deg i august.❤️ Men har respekt for at man også må kjenne på hvor grensen går for hvor mange forsøk man vil gjennom. Håper du får en fin sommer imellom!

Så fint sagt, og tusen takk for lykkeønskninger.❤️

JWS - 40år - B1 - Sellmer Klinik, København - Forsøk nr.1 - Ovitrelle - IUI 21.mai

Er nå 23dpo og hverken fått positiv graviditetstest eller mensen hittil :clock Testet ut Ovitrelle ca.9dpo. Har noen symptomer som kan indikere at jeg er gravid. Det er litt mer enn bare pms symptomer fordi jeg har aldri vært akutt sulten som jeg har vært de to siste ukene. Er derfor fortsatt veldig håpefull:Heartpink Men føler ikke at jeg må på toalettet sååå ofte ennå. Håper at de andre symptomene ikke bare er placebo effekt :laughing002

Har bestilt time hos fastlegen for å ta blodprøve. Tenkte jeg skulle henge litt med andre som er i prøve-/venteperioden imellomtiden :flower

Bare sniker; Jeg fikk EL først et par uker etter livmor var helt tom. Har du fått undersøkt at alt har kommer ut med ultralyd..?
Nei har ikke undersøkt. Men har revurdert det siden jeg har litt sånn smerter. Føles litt som menssmerter eller el.. vanskelig å si

Back
Topp