Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er skikkelig drømmefangst for oss 40+, må jeg si. Det er nok mere vanlig å bli overoptimistisk og så å bli skuffa, enn motsatt. Jeg er skikkelig glad på dine vegne.
Først får du dobbelt så mange egg som du forventer. Så går befruktningen som planlagt. Det ser veldig lovende ut for suksess på 1.forsøk altså
Hurra!Oppdatering Covid smitte på skolen
Testing av elevene er avlyst og de kan møte på skolen i morgen, dvs jeg kan ha eggutak uten bekymringer
Tusen takk, Lysi. Du er god, og jeg liker at du har beina godt planta på jorda. Jeg setter veldig pris på at du er optimistisk på mine vegne, men husk på deg selv også. Håper dette uttaket blir bra og jeg gleder meg til å følge deg i juni!
Jeg er også realist (tror jeg) og prøver å holde forventningene på et nøkternt nivå. Med utgangspunkt i beskjeden fra mandag så har denne uken virkelig overgått alle forventningene jeg hadde. Vi hører jo så mye om denne alderen vår, og det er alderen klinikken trekker frem som en stor utfordring hver gang de snakker med meg Jeg er klar over at jeg har lang vei til mål enda, men jeg rykker stadig nærmere!
Jeg vil gjerne bli med her jeg! Var egentlig med i April-gruppa, men ble plutselig gravid rett før oppstart, men mistet dessverre i uke 5.. Så her er jeg igjen, og skal igang med stimulering om ca. 4 dager hvis syklus oppfører seg som normalt!
TP - 31 - B1 - Porsgrunn - IVF#2 - Menopur 150ie, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus
Kom igjen kroppen!
Velkommen!
Får jeg spørre? Hva er grunnen du går assistert hvis kroppen klarer å bli gravid på egenhånd?
Velkommen TPJeg vil gjerne bli med her jeg! Var egentlig med i April-gruppa, men ble plutselig gravid rett før oppstart, men mistet dessverre i uke 5.. Så her er jeg igjen, og skal igang med stimulering om ca. 4 dager hvis syklus oppfører seg som normalt!
Kom igjen kroppen!
Ja, det blir spennende med mine eggs også. På de to første stims på det tidspunktet hadde jeg allerede minst to UL og visste sånn cirka hva jeg kunne forvente ved uttak. Nå går jeg i blinde. Har ikke peiling på hvor mye som vokser der, om noe i det hele tatt
Så det får briste eller bære i morgen.
Delmål 1: å få gjennomført uttaket.
Delmål 2: noen gode blasts på frys.
Får jeg det, er jeg hepi.
Nå vet jeg i hvert fall at livmoren er i orden.
Håper at min genetikk kommer tilbake normal på alle punkter. Det gjenstår fortsatt å sjekke mannen - der har jeg mine tvil ettersom det er ingen barn i bildet fra tidligere forhold uten prevensjon - men det kan være mange grunner til. Så ja, vi jobber sakte men sikkert mot målet, sjekker det som vi kan jeg skal holde dere oppdatert.
Hahah, da blir det innsett på 17.mai, faktisk
Jeg lurer litt på hvorfor du ikke har fått UL før uttak denne gangen? Skulle tro de ønsket å ha en viss kontroll selv om det kun er høstesyklus.
Jada, de er faktisk ganske greie sånn! Ringte å oppdaterte meg på eggene i dag selv om det er helligdag også mitt forrige innsett var på en søndag:'D Godt å høre at det er fler som får en litt spesiell 17mai-feiring da ♡Haha, samme som meg!
Måtte sjekke hvilken klinikk du tilhører og ble litt overrasket over at du er på Riksen. Jeg trodde de var stengt sånne dager, jeg! Er jo kjempefint å høre at de også er så fleksible
Wow! «Når storken flyr forbi»Tusen takk, TanteSofie! Det ser jo ut som det går bra for deg også. Det blir innsett i morgen alt? Dagene fremover nå kommer til å bli utrolig spennende!
Jeg fikk med meg en liten pose med piller fra klinikken som jeg skulle ta 1 time før uttak. Der var det Paracet 1g, Orudis 100mg og Stesolid 5mg. I tillegg fikk jeg en liten kopp med noe flytende på klinikken. Den husker jeg ikke navnet på, men det var beroligende. Tror det er denne som gjør at man ikke kan kjøre bil etterpå. Jeg merket ikke noe til det før jeg skulle reise meg opp av stolen etter uttaket, men var bare litt susete. Fikk sitte og slappe av med en kaffe og muffins en halvtimes tid i etterkant og var helt fin da jeg gikk ut derfra.
Hadde virkelig et drømmeuttak! Ikke i min villeste fantasi hadde jeg forestilt meg at jeg ikke skulle kjenne noe som helst. Jeg har fulgt med på «Når storken flyr forbi» i vår, og ble litt skremt etter at hun ene jenta bokstavlig talt hylte av smerte.
Jeg vil gjerne bli med her jeg! Var egentlig med i April-gruppa, men ble plutselig gravid rett før oppstart, men mistet dessverre i uke 5.. Så her er jeg igjen, og skal igang med stimulering om ca. 4 dager hvis syklus oppfører seg som normalt!
Kom igjen kroppen!
Wow! «Når storken flyr forbi»
Takk for at du nevnte det programmet! Hadde ikke hørt om det før, men nå har jeg sett alle episodene - Den dekker så mange nysgjerrighetsbehov hos meg!
Det er jo en helt nydelig serie
Takk for at du namedroppet den!
Nå kan samboer forstå litt mer hva det er jeg tenker på og vi fikk masse gode samtaler rundt dette
Det var trist Cashewnuddå Håper du har en plan videre uansett hva den måtte væreJeg kan settes på avbrutt, to stusselige egg ut som ikke ble befruktet.
Lykke til videre alle sammen
Så bra du snappa den opp! Den kan virkelig anbefales, ja, og jeg satt igjen med en enorm respekt for de som går gjennom dette igjen og igjen og igjen.
Jeg kan settes på avbrutt, to stusselige egg ut som ikke ble befruktet.
Lykke til videre alle sammen