M
Merri87
Guest
Jeg har fått blødninger i dag, 12dpoAkkurat når jeg skulle begynne testingen.. De kjente menssmertene er på tur også... F... Så jævlig dritt dette er!
![]()
Nei!!! Dumme dumme tante rød

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått blødninger i dag, 12dpoAkkurat når jeg skulle begynne testingen.. De kjente menssmertene er på tur også... F... Så jævlig dritt dette er!
![]()

Nå skjønner jeg virkelig hvorfor tiden etter innsett blir kalt for skrulleukene
Idag er det 7 dager til test. Men idag har jeg kjent en god del murringer, altså samme som menssmerter
Er redd at dette ikke kommer til å gå veien. Sliten i korsryggen også, slik jeg er like før mens. Men da er det som regel bare dagen før, og dagen jeg får mensen....
Noen som opplevde menssmerter så lenge før testdato, og likevel testet positivt?? Jeg er da tilsammen 8dpo, 5 dager siden innsett. Dette er så forferdelig nervepirrende![]()
![]()

Det er så mye, og de kjente menssmertene er på tur, så ser ikke for meg at det kan være noe annetNei nei nei! Så utrolig kjipt. Du er sikker på at løpet er kjørt og at det ikke er en merkelig festeblødning eller noe? Sender deg en stor trøsteklem!![]()

Tror det kan være et positivt tegn!! I alle fall noe veldig mange opplever, og mange som har det som første gravidsymptom. Jeg hadde det også før jeg testet positivt, men så forsvant det igjen da testene begynte å bli svakere. Jeg har trua! Krysser fingrene![]()

Det er så mye, og de kjente menssmertene er på tur, så ser ikke for meg at det kan være noe annet![]()
Ja, du vet jo alt om detteÅh, det er så brutalt dette gamet her. For noe dritt. Vet ikke hva mer jeg kan si altså, men som du vet så er jeg i samme situasjon, så jeg vet hvordan det er og føler virkelig med deg.. Har du flere på frys, eller hva blir veien videre?
Har flere på frys på Riksen, men vi kjøpte 3pk på Hausken, så har igjen 2 forsøk der.. Blir nok å vente til august nå.. Får høre hva de tenker når jeg snakker med dem igjen..

:-( NeeeiJeg har fått blødninger i dag, 12dpoAkkurat når jeg skulle begynne testingen.. De kjente menssmertene er på tur også... F... Så jævlig dritt dette er!
![]()
Mensmurringene som jeg hadde i går er helt vekke idag
Begynner å bli sykt utålmodig nå kjenner jeg....og test skal ikke tas før 10.juni!
Ber til høyere makter at mensen holder seg langt, langt unna. Vil ikke se noe til deg før langt inn i 2021
Håper det står bra til med dere alle sammen
Husk! Vi er noen fantastiske og sterke damer. Glem ikke det![]()
Jeg er 10 dpo idag![]()
Kan fort slå ut på en test daHar du tenkt å vente helt til testdato?

Skjønner virkelig ingenting nå! Men idag så fikk jeg masse blank utflod?? Går på lutinus, så det har jo bare vært hvitt det som har kommi ut. Men i dag var det altså blank utflod, nesten lik det jeg får under eggløsningSkjønner virkelig ingenting nå!
Hadde det vært pga graviditet så har jeg hørt at denne utfloden bruker å være hvit lotionaktig?
Står du på progynova også?

Tror et av de var umodent. Hadde håpet på litt flere, siden vi fikk 9 sist. Andre ganger har de fått 4 og 5. Nå venter vi også på en veldig skummel telefon i morgen. Har alltid fått god befruktning, og i tillegg fått mer enn en god blasto til innsett de siste gangene. Men, nå håper vi at sperm som ble operert ut har færre «skjulte» dna-skader, og at pågående antibiotika-kur gir det perfekte miljøet for at en liten spire som vil bli, og vokse i hele 9 måneder!!
...til oss alle