~Mai 2020~

Jeg har fått blødninger i dag, 12dpo:( Akkurat når jeg skulle begynne testingen.. De kjente menssmertene er på tur også... F... Så jævlig dritt dette er!:smiley-angry017:sad010:sad015

Nei!!! Dumme dumme tante rød:mad: Er redd det kommer til å skje meg også:( Fortsatt mensmurringer her....Sender deg en stor styrkeklem:Heartred

Nå skjønner jeg virkelig hvorfor tiden etter innsett blir kalt for skrulleukene:wtf:

Idag er det 7 dager til test. Men idag har jeg kjent en god del murringer, altså samme som menssmerter:(
Er redd at dette ikke kommer til å gå veien. Sliten i korsryggen også, slik jeg er like før mens. Men da er det som regel bare dagen før, og dagen jeg får mensen....

Noen som opplevde menssmerter så lenge før testdato, og likevel testet positivt?? Jeg er da tilsammen 8dpo, 5 dager siden innsett. Dette er så forferdelig nervepirrende :nailbiting:

Tror det kan være et positivt tegn!! I alle fall noe veldig mange opplever, og mange som har det som første gravidsymptom. Jeg hadde det også før jeg testet positivt, men så forsvant det igjen da testene begynte å bli svakere. Jeg har trua! Krysser fingrene :)

Jeg har fått blødninger i dag, 12dpo:( Akkurat når jeg skulle begynne testingen.. De kjente menssmertene er på tur også... F... Så jævlig dritt dette er!:smiley-angry017:sad010:sad015

Nei nei nei! Så utrolig kjipt. Du er sikker på at løpet er kjørt og at det ikke er en merkelig festeblødning eller noe? Sender deg en stor trøsteklem! :Heartred

Nei nei nei! Så utrolig kjipt. Du er sikker på at løpet er kjørt og at det ikke er en merkelig festeblødning eller noe? Sender deg en stor trøsteklem! :Heartred
Det er så mye, og de kjente menssmertene er på tur, så ser ikke for meg at det kan være noe annet:sad015

Tror det kan være et positivt tegn!! I alle fall noe veldig mange opplever, og mange som har det som første gravidsymptom. Jeg hadde det også før jeg testet positivt, men så forsvant det igjen da testene begynte å bli svakere. Jeg har trua! Krysser fingrene :)

Krysser fingrene for at det er et positivt tegn, siden det er en stund igjen til testdato:nailbiting::)

Det er så mye, og de kjente menssmertene er på tur, så ser ikke for meg at det kan være noe annet:sad015

Åh, det er så brutalt dette gamet her. For noe dritt. Vet ikke hva mer jeg kan si altså, men som du vet så er jeg i samme situasjon, så jeg vet hvordan det er og føler virkelig med deg.. Har du flere på frys, eller hva blir veien videre?

Åh, det er så brutalt dette gamet her. For noe dritt. Vet ikke hva mer jeg kan si altså, men som du vet så er jeg i samme situasjon, så jeg vet hvordan det er og føler virkelig med deg.. Har du flere på frys, eller hva blir veien videre?
Ja, du vet jo alt om dette:Heartred Har flere på frys på Riksen, men vi kjøpte 3pk på Hausken, så har igjen 2 forsøk der.. Blir nok å vente til august nå.. Får høre hva de tenker når jeg snakker med dem igjen..

Mensmurringene som jeg hadde i går er helt vekke idag :bored:

Begynner å bli sykt utålmodig nå kjenner jeg....og test skal ikke tas før 10.juni!
Ber til høyere makter at mensen holder seg langt, langt unna. Vil ikke se noe til deg før langt inn i 2021:mad:

Håper det står bra til med dere alle sammen:joyful:

Husk! Vi er noen fantastiske og sterke damer. Glem ikke det:love7

Tittei :-)
I dag (torsdag) satt jeg inn en blastocyst.
Da er jeg med i denne gruppen allikevel.
Bare å smøre seg med tålmodighet å håpe på det beste❤️

Klem til dere alle :-*

Mensmurringene som jeg hadde i går er helt vekke idag :bored:

Begynner å bli sykt utålmodig nå kjenner jeg....og test skal ikke tas før 10.juni!
Ber til høyere makter at mensen holder seg langt, langt unna. Vil ikke se noe til deg før langt inn i 2021:mad:

Håper det står bra til med dere alle sammen:joyful:

Husk! Vi er noen fantastiske og sterke damer. Glem ikke det:love7

Hvor mange DPO er du i dag da? :)

Kan fort slå ut på en test da ;) Har du tenkt å vente helt til testdato?

Har mest lyst til å vente til testdato, men så klart så klør det litt i fingrene etter å teste:p Vil ihvertfall vente til søndag....om jeg klarer. Men er så redd for at det ikke har gått:sorry:

Men idag så fikk jeg masse blank utflod?? Går på lutinus, så det har jo bare vært hvitt det som har kommi ut. Men i dag var det altså blank utflod, nesten lik det jeg får under eggløsning :wideyed: Skjønner virkelig ingenting nå!
Hadde det vært pga graviditet så har jeg hørt at denne utfloden bruker å være hvit lotionaktig?

Men idag så fikk jeg masse blank utflod?? Går på lutinus, så det har jo bare vært hvitt det som har kommi ut. Men i dag var det altså blank utflod, nesten lik det jeg får under eggløsning :wideyed: Skjønner virkelig ingenting nå!
Hadde det vært pga graviditet så har jeg hørt at denne utfloden bruker å være hvit lotionaktig?

Står du på progynova også?

Endelig kan jeg settes på ruger :love7

To fine embryoer er satt inn!

Oppdatering frå meg: Har hatt mitt andre uttak i dag. Hadde kun éin moden eggpose og fire små på UL på tirsdag, var veldig skuffa over det. Prøvde ministimulering med Letrozol og små dosar Menopur denne gongen, men hadde jo håpt på meir enn éin moden eggpose iallfall. Men klinikken anbefalte likevel IVF denne gongen, sidan det ikkje klaffa med inseminasjon i forrige runde (når det samme skjedde).

Så me tok sjansen og hoppa i det. I dag var eg sjølvsagt livredd for at eggposen skulle vera tom og at forsøket skulle bli avbrutt der og då, men heldigvis var det eit egg der. ❤️ Sædprøven til mannen var også fin, så me kom oss iallfall over dei to første hindera. No gjenstår den nervepirrande ventinga på telefon i morgon med beskjed om egget er blitt befrukta eller ikkje... :dead:

Kryssar fingrane for at dette er gullegget vårt!!! :smiley-angelic001

Fikk ut 6 egg i dag. :happy: Tror et av de var umodent. Hadde håpet på litt flere, siden vi fikk 9 sist. Andre ganger har de fått 4 og 5. Nå venter vi også på en veldig skummel telefon i morgen. Har alltid fått god befruktning, og i tillegg fått mer enn en god blasto til innsett de siste gangene. Men, nå håper vi at sperm som ble operert ut har færre «skjulte» dna-skader, og at pågående antibiotika-kur gir det perfekte miljøet for at en liten spire som vil bli, og vokse i hele 9 måneder!!

:signs003 ...til oss alle :Heartred

Back
Topp