~Mai 2020~

Jeg har sprøyteskrekk og var veldig(!!) nervøs for Fyremadel. Og etter jeg satte den første fikk jeg et rush av adrenalin for det gikk så bra! Hadde lest om svie og ulike skumle ting, men leste ett sted her på BV at man skulle tenke på sprøyten som en pil og sikte den inn og og gjøre det litt hardt på en måte og at man tar stempelet sakte sakte ned og det gjorde jeg. Og det gikk som en drøm. Muligens 2 ganger jeg fikk litt svie, men det var seriøst ikke noe "big deal" i det hele tatt. Skjønner deg kjempe godt, men dette kommer til å gå kjempe bra og alltid, - tenk på premien som du sier!:joyful:

Masse lykke til og en nydelig 17 mai helg til deg også!:Heartred

Betryggende å høre:happy: Det går nok bedre enn man tror. Føler jeg har en god teknikk å sette sprøyter på andre, men litt mer skummelt å sette på seg selv. Får bare tenke at det ikke er meg selv jeg stikker, men noen andre:p

Tusen takk:Heartred

At man blir koko ja! :banghead: Jeg begynte å kjenne noen «knip» sent i går kveld, og i formiddag hadde jeg den «fulle» følelsen i området ved urinblæren. Akkurat som når man må på do, bortsett fra at jeg ville ikke tisse. Så står jeg der da... Er det blastoen som endelig gir tegn til å få til noe der inne? Er det tanta som kommer alt for tidlig? Eller må jeg rett og slett på do igjen?? Arrgh!!! :schocked028:confused013Tror jeg blir å ryke på en testesmell i helga. Hadde egentlig tanker om å vente til nærmere testdato (den 20.). Men vet ikke om jeg klarer :bag:

Når hadde du innsett?
Jeg også har testdag den 20 :)
Rauk på en smell i dag, men den var negativ :banghead:
Litt rosa på papiret i dag, men det var ikke mye, men har en følelse på at tanta er rett rundt hjørnet :(

Sitter her og gruer meg for å starte med Fyremadel i morgen. Jeg er egentlig ikke redd sprøyter, er utdanna i helsevesenet og har satt en del fragmin sprøyter og insulin på pasienter. Men likevel kjenner jeg får litt angst for å sett Fyremadel på meg selv. Rekovelle går som en lek, men Fyremadel er fader meg skummel:nailbiting:
Sitter og tenker på hva som kan bli premien av dette, og at jeg har vært igjennom verre ting enn denne «lille» sprøyta:wacky:
At det går an lissom....skjønner ikke hvorfor jeg kvier meg så for den sprøyta....

God helg alle sammen, og god 17.mai:happy:

Fyremadel er ingenting å være redd for, den er ikke vond å sette. You can do it :gen014

Sitter her og gruer meg for å starte med Fyremadel i morgen. Jeg er egentlig ikke redd sprøyter, er utdanna i helsevesenet og har satt en del fragmin sprøyter og insulin på pasienter. Men likevel kjenner jeg får litt angst for å sett Fyremadel på meg selv. Rekovelle går som en lek, men Fyremadel er fader meg skummel:nailbiting:
Sitter og tenker på hva som kan bli premien av dette, og at jeg har vært igjennom verre ting enn denne «lille» sprøyta:wacky:
At det går an lissom....skjønner ikke hvorfor jeg kvier meg så for den sprøyta....

God helg alle sammen, og god 17.mai:happy:
Det går nok kjempe fint skal du se! Har lest så mye dårlig om den, men var 0 stress å stikke den!
Har svidd litt etterpå 2 av 3 ganger, men det har jeg opplevd med menopur også, men har tenkt at jeg treffer sikkert litt nerver eller noe som gjør det. Masse lykke til, og god 17.mai til deg og!❤️

Kontroll i dag, 13 follikler, der den største var 12mm. Ny kontroll mandag, og uttak i slutten av uka:) Skal også øke dosen litt.

Det går nok kjempe fint skal du se! Har lest så mye dårlig om den, men var 0 stress å stikke den!
Har svidd litt etterpå 2 av 3 ganger, men det har jeg opplevd med menopur også, men har tenkt at jeg treffer sikkert litt nerver eller noe som gjør det. Masse lykke til, og god 17.mai til deg og!❤️

Godt å høre:joyful: Ja det er vanskelig å treffe 100% riktig hver gang. Men spennende, for hver dag som går, så er man nærmere målet :love7

Tusen takk! :Heartred

Når hadde du innsett?
Litt rosa på papiret i dag, men det var ikke mye, men har en følelse på at tanta er rett rundt hjørnet :(
Neei, får virkelig håpe at hun holder seg unna! Men kan relatere til følelsen! Har i hele kveld kjentes ut som om tanta er på vei. Murringer akkurat som de jeg pleier å ha dagen før tanta dukker opp. Men blir i såfall tidenes korteste syklus på meg. Er på bare CD 21.. Men er jo medisinsk styrt, så aner ikke når ikm er nå egentlig... Men tidlig syntes jeg det er for henne uansett :confused013
Jeg hadde innsett på mandag, den 11/5. Når hadde du? Så spennende med samme testdag! Vi får håpe magefølelsen tar feil og at det er en lykkedag! :smiley-angelic001

Hopper inn her jeg
Utålmodig1985, 35 år, forsøk nr. 4, St.Olavs, 4 uttak alle avbrutt, ingen tilbakesatt. Har brukt både Bemfola og Menopur i ulike doser. Denne runden går jeg på 300 Gonal-f og 75 Menopur. Håper det er suksessoppskriften for meg.

Min utfordring er at jeg responderer forholdsvis godt på hormonene, får ut ganske mange egg, men eggene er bare tomme skall. Tydeligvis ikke en veldig vanlig problemstilling, så sykehuset klør seg litt i hode. Av totalt 25 egg delt på 3 runder, har kun 2 latt seg befrukte. Men stoppet på dag 3.
Håper på bedre resultat nå ❤️ Om noen har opplevd samme, hører jeg gjerne fra dere

Neei, får virkelig håpe at hun holder seg unna! Men kan relatere til følelsen! Har i hele kveld kjentes ut som om tanta er på vei. Murringer akkurat som de jeg pleier å ha dagen før tanta dukker opp. Men blir i såfall tidenes korteste syklus på meg. Er på bare CD 21.. Men er jo medisinsk styrt, så aner ikke når ikm er nå egentlig... Men tidlig syntes jeg det er for henne uansett :confused013
Jeg hadde innsett på mandag, den 11/5. Når hadde du? Så spennende med samme testdag! Vi får håpe magefølelsen tar feil og at det er en lykkedag! :smiley-angelic001

Jeg hadde innsett 8.5 :) er på cd 24 nå lørdag :)
Ja håper tanta ikke kommer og at det er en spire som klorer seg fast ❤️

Hallo damer! :) Endelig er jeg så heldig å få joine dere her på mai-gruppa! Etter to avbrutte forsøk pga dårlig befruktning og ett avbrutt forsøk pga overstimulering og så en liten coronapause er vi endelig klare for å få satt tilbake en blastocyst! :woot:Jeg gleder meg masse og er utrolig spent og selvsagt nervøs for alt som kan gå galt (vi har jo gått på noen smeller allerede, så klok av skade forventer jeg det verste:hungover:) Nå har jeg vært nervøs og stressa for om eggløsningen skulle komme. I dag fikk jeg positiv el-test, så nå er jeg nervøs for neste skritt: Vil blastoen overleve tining? :nailbiting::joyful:

Piana, 31, Uttak # 3, første innsett - fryseforsøk i naturlig syklus, St. Olavs, innsett 19/5, Cyclogest fra 16/5.

Masse lykke til! Har innsett av fryst blasto dagen før deg, så det blir ekstra spennende å følge :happy: Siste av tre på frys her, nervepirrende det med tining! Men det går som regel bra :joyful:

Når hadde du innsett?

Så kjedelig med negativ test :-( får håpe tanta holder seg langt unna!! jeg har testdag tirsdag 19. Testet på fredag 15. og da var testen negativ. Har googlet og føler alle som er gravide har fått positiv test innen rugedag 9 (11 dpo) Håper mensen kommer snart så jeg kan begynne å planlegge neste runde :-/

Så kjedelig med negativ test :-( får håpe tanta holder seg langt unna!! jeg har testdag tirsdag 19. Testet på fredag 15. og da var testen negativ. Har googlet og føler alle som er gravide har fått positiv test innen rugedag 9 (11 dpo) Håper mensen kommer snart så jeg kan begynne å planlegge neste runde :-/

Jeg har ingen tidlig tester og teste med og det irriterer :banghead:
Trodde heg såg 2 streker i dag, men må ha sett dobbelt i ett sekund :woot: Fortsatt negativ

Jeg har ingen tidlig tester og teste med og det irriterer :banghead:
Trodde heg såg 2 streker i dag, men må ha sett dobbelt i ett sekund :woot: Fortsatt negativ

hvor mange dpo er du i dag, eller på hvilken rugedag? Er et smell i fleisen hver negative test. At alle de ukene med sprøyter og smertefullt uttak har vært forgjeves :-(

hvor mange dpo er du i dag, eller på hvilken rugedag? Er et smell i fleisen hver negative test. At alle de ukene med sprøyter og smertefullt uttak har vært forgjeves :-(

insett 8 mai av et 2 dagers, og ikm 18 :)
Testdato 20 mai :confused:

Back
Topp