Oppdatering frå meg: Fortsatt ikkje fått mensen, er snart to veker på overtid ifht vanleg syklus. Var endeleg på kontroll hos Hausken i dag. Gyn seier at eg har hatt eggløsning, men at den nok har kome seinare enn vanleg. Gyn trur at mensen kjem i løpet av veka, men har fått resept på Primolut for å setja i gang mensen om den ikkje kjem innan lørdag. Har vore utruleg tøft å vera heilt i limbo, så var iallfall godt å få ei avklaring. Kryssar fingrane for at mensen kjem innan kort tid, sånn at me endeleg kan få koma i gang med nytt forsøk... 

Da kan jeg tas av mai-listen
Visstnok har jeg fått naturlig menstruasjon pga vektnedgang (har pcos) så det har blitt litt rot 

Jeg skal på første ultralyd i morgen, så blir spennende å høre hvordan jeg har respondert på stimuleringen 

De andre var 17 og nedover. Telte 14-15 totalt. Blir uttak på fredag og innsett forhåpentligvis på onsdag
Ikke store trøsten i denne situasjonen, når graviditet er det eneste man vil, men da kan du iaf nyte sommeren og drikke og spise hva du vil. Nyt den, den går fort, heldigvis kan vi si nå. Sender deg en trøsteklem
Skal gå på klexane og lutinus fremover. Testdato er 27. mai, jeg kommer nok til å begynne å teste med en gang
Først for å se når Ovitrelle er ute av kroppen og ikke gir falsk positiv lenger. Spennendeeeee

Tvi tvi!!