~Mai 2020~

Har nesten ikke sagt dette til noen (eller tenkt så mye på forsøket egentlig) men nå er vi jammen i gang igjen og jeg er 6DPO etter innsett av blastocyst i går. Må merker jeg spenningen tar overhånd og da rømmer jeg inn hit igjen!

TipsiM 36, forsøk #1, barn #2, Endometriose grad 4,Hausken, lang protokoll, synarella, menopur, ovitrelle, prednisolon, albyl-e, innsett 18.06, testdag 27.05

Tilhører jeg mai? Var plutselig i gang her, litt fortere enn vi hadde trudd.

Jente88, Porsgrunn prøver på nr. 2, prygonova fra i dag, fryseforsøk trolig i uke 23

Da har jeg vært på første ultralyd:happy:
Og der fant legen 9 ganske så jevnstore eggposer, kanskje 10, men var litt usikker på om den siste var en pose.
Ihvertfall..... De alle målte rundt 13mm, så skal gå noen dager til på sprøyter og inn til ultralyd nummer to på fredag.
Legen var ihvertfall fornøyd, kunne nesten med sikkerhet si at det blir egguttak i starten av neste uke:joyful:

Har nesten ikke sagt dette til noen (eller tenkt så mye på forsøket egentlig) men nå er vi jammen i gang igjen og jeg er 6DPO etter innsett av blastocyst i går. Må merker jeg spenningen tar overhånd og da rømmer jeg inn hit igjen!

TipsiM 36, forsøk #1, barn #2, Endometriose grad 4,Hausken, lang protokoll, synarella, menopur, ovitrelle, prednisolon, albyl-e, innsett 18.06, testdag 27.05
Spennende! Går jo så fort til testedag og, når man setter inn blasto:D Når begynner testingen? Jeg har lagt deg inn på lista:joyful:

Tilhører jeg mai? Var plutselig i gang her, litt fortere enn vi hadde trudd.

Jente88, Porsgrunn prøver på nr. 2, prygonova fra i dag, fryseforsøk trolig i uke 23
Jeg har lagt deg inn på lista:) Du kan jo være med både her og juni:joyful: Masse lykke til!

Og der fant legen 9 ganske så jevnstore eggposer, kanskje 10, men var litt usikker på om den siste var en pose.
Ihvertfall..... De alle målte rundt 13mm, så skal gå noen dager til på sprøyter og inn til ultralyd nummer to på fredag.
Legen var ihvertfall fornøyd, kunne nesten med sikkerhet si at det blir egguttak i starten av neste uke:joyful:
Så bra at alt såg fint ut! Blir spennende dager nå fremover:hello2

Det høres jo veldig bra ut. Lykke til :-)

Ånei, så leit:( Sender deg en klem:Heartred

Tusen takk. Det går faktisk fint med meg. Hadde aldri trodd vi skulle klare det på første forsøk uansett. Har kjøpt 3 for 2 pakke hos Hausken så nå får vi valuta for pengene, pluss at jeg får drikke vin og kaffe en måned til. Prøver å fokusere på det positive ;-) :-)

Tusen takk. Det går faktisk fint med meg. Hadde aldri trodd vi skulle klare det på første forsøk uansett. Har kjøpt 3 for 2 pakke hos Hausken så nå får vi valuta for pengene, pluss at jeg får drikke vin og kaffe en måned til. Prøver å fokusere på det positive ;-) :)
Ja, det er viktig å tenke fremover, du er flink!:) Nyt kaffe og vin! Fikk du noen frys?

Nå er jeg offisielt ruger! :Heartred Fikk med bilde av blastoen som jeg kunne vise til mannen som måtte vente utenfor. Innsettet gikk veldig greit og overraskende fort! Jeg hadde sett for meg at man skulle ligge litt etterpå, men neida! Går noen spennende dager i møte, men jeg skal prøve å kose meg og nye rugedagene! :Heartred

Ja, det er viktig å tenke fremover, du er flink!:) Nyt kaffe og vin! Fikk du noen frys?

Ja. Jeg orker ikke gå i kjelleren hver gang vi får dårlige nyheter. Det er så ofte i dette ivf sirkuset :-/

nei, så blir ferskforsøk neste syklus. Håper de klarer å justere på medisinene slik at vi får noen på frys også. Tungt å ha ferskforsøk hver runde.

hvordan ligger du an Starlight?

Nå er jeg offisielt ruger! :Heartred Fikk med bilde av blastoen som jeg kunne vise til mannen som måtte vente utenfor. Innsettet gikk veldig greit og overraskende fort! Jeg hadde sett for meg at man skulle ligge litt etterpå, men neida! Går noen spennende dager i møte, men jeg skal prøve å kose meg og nye rugedagene! :Heartred
Hurra! Gratulerer som ruger:Heartred
Ja. Jeg orker ikke gå i kjelleren hver gang vi får dårlige nyheter. Det er så ofte i dette ivf sirkuset :-/

nei, så blir ferskforsøk neste syklus. Håper de klarer å justere på medisinene slik at vi får noen på frys også. Tungt å ha ferskforsøk hver runde.

hvordan ligger du an Starlight?
Ja, da håper jeg for dere på neste runde:love2
Jeg skal ha uttak på fredag, begynner å bli veldig klar nå! Spent på utfallet:)

Sååå spennende!! :smiley-angelic001 Krysser fingrene! :Heartred

Så hærlig! :Heartred Tvi tvi :notworthy

test hjemme. Den var blenda hvit :-/

Jeg hadde ikm i går, og tanta har ikke dukket opp enda :nailbiting: Men testene er blenda her også :banghead:
Skal ta blodprøve i morra som jeg får svar på noen dager seinere...

Back
Topp