Ååh! Spennende! Kanskje er det noe der likevel!?!!Jeg hadde ikm i går, og tanta har ikke dukket opp endaMen testene er blenda her også
Skal ta blodprøve i morra som jeg får svar på noen dager seinere...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh! Spennende! Kanskje er det noe der likevel!?!!Jeg hadde ikm i går, og tanta har ikke dukket opp endaMen testene er blenda her også

Yeey! Kos deg som ruger! Måtte det vare inn i neste år!Nå er jeg offisielt ruger!Fikk med bilde av blastoen som jeg kunne vise til mannen som måtte vente utenfor. Innsettet gikk veldig greit og overraskende fort! Jeg hadde sett for meg at man skulle ligge litt etterpå, men neida! Går noen spennende dager i møte, men jeg skal prøve å kose meg og nye rugedagene!
![]()
Jeg hadde ikm i går, og tanta har ikke dukket opp endaMen testene er blenda her også
Hurra! Gratulerer som ruger
Ja, da håper jeg for dere på neste runde
Jeg skal ha uttak på fredag, begynner å bli veldig klar nå! Spent på utfallet![]()
Har nesten ikke sagt dette til noen (eller tenkt så mye på forsøket egentlig) men nå er vi jammen i gang igjen og jeg er 6DPO etter innsett av blastocyst i går. Må merker jeg spenningen tar overhånd og da rømmer jeg inn hit igjen!
TipsiM 36, forsøk #1, barn #2, Endometriose grad 4,Hausken, lang protokoll, synarella, menopur, ovitrelle, prednisolon, albyl-e, innsett 18.06, testdag 27.05
herregud så spennende da. Hva sier magefølelsen?

Og etter det jeg har leste så er det en del som får positiv test seint ved fryseforsøk...Veldig usikker faktisk
Veit ikke om det er tanta eg kjenne som er på vei eller om det er stikkninger som gjør livmora litt større eg har kjent på siste dageneOg etter det jeg har leste så er det en del som får positiv test seint ved fryseforsøk...
Vi brukte et halvt år på det første forsøket så håper virkelig ikke det blir sånn igjen 
Negativ test her også, dessverre... Vi har ikke flere på frys så da må det bli helt ny runde. Er ikke noe annet å bruke feriepengene på uansettVi brukte et halvt år på det første forsøket så håper virkelig ikke det blir sånn igjen
![]()
Så leit! Sender styrkeklemmar!Negativ test her også, dessverre... Vi har ikke flere på frys så da må det bli helt ny runde. Er ikke noe annet å bruke feriepengene på uansettVi brukte et halvt år på det første forsøket så håper virkelig ikke det blir sånn igjen
![]()
Så leitNegativ test her også, dessverre... Vi har ikke flere på frys så da må det bli helt ny runde. Er ikke noe annet å bruke feriepengene på uansettVi brukte et halvt år på det første forsøket så håper virkelig ikke det blir sånn igjen
![]()

Da ligger vi ganske likt i løypa StarlightHar vært på ultralyd nr 2 i dag, og der hadde en folikkel blitt hele 24mm siden fredag(største var 12mm da), ikke rart jeg har kjent på litt ubehag i helga!De andre var 17 og nedover. Telte 14-15 totalt. Blir uttak på fredag og innsett forhåpentligvis på onsdag
slimhinnen på over 10mm.
Jeg hadde uttak i dag, så får vite imorgen når innsett blir! Ikke mange dagene forskjell der altså, blir gøy å følge deg. Krysser fingrene for oss 
StyrkeklemPrøvedag i dag. Så startet dagen i blodprøvekø på Riksen. Hadde lave forventninger, og telefonen som bekreftet dem kom akkurat. Blodprøve var negativt. Så da er jeg ute av lista.
Masse lykke til til de av dere som ennå henger med!![]()

Så moro! Da krysser jeg fingrene for oss, og håper vi kommer inn på samme terminforumDa ligger vi ganske likt i løypa StarlightJeg hadde uttak i dag, så får vite imorgen når innsett blir! Ikke mange dagene forskjell der altså, blir gøy å følge deg. Krysser fingrene for oss
![]()
Jeg fikk ut 12 egg, og tror jeg skal være fornøyd med det? Mitt første uttak så vet ikke heltSå moro! Da krysser jeg fingrene for oss, og håper vi kommer inn på samme terminforumHvordan gikk uttaket?
Blir noen nervepirrende timer til de ringer med status i morgen iallefall! Selve uttaket hadde jeg lite smerter på, føler meg piggere i formen enn jeg trodde jeg skulle være 
12 er kjempe bra! Jeg har fått ut 13 og 11, så veldig spent på antall på fredagJeg fikk ut 12 egg, og tror jeg skal være fornøyd med det? Mitt første uttak så vet ikke heltBlir noen nervepirrende timer til de ringer med status i morgen iallefall! Selve uttaket hadde jeg lite smerter på, føler meg piggere i formen enn jeg trodde jeg skulle være
![]()

Hei, velkommen hit! Så spennende med fryseforsøkHei, jeg er i gang med fryseforsøk. Skal sette inn en blastocyst. Går på Progynova og er på dag 5 med Progynova. Er akkurat ferdig med menstruasjon og har plutselig fått en del eggløsningsslim, hvorfor skjer dette?
Noen som har erfaringer med det?
Blir litt stresset så håper noen kan svare meg. PS: Er ny her så beklager om denne ligger i feil tråd.
Lykke til! Hvis du vil inn på lista på første innlegget her, så kan du skrive ett eget innlegg med infoen din, så fikser jeg det