M
Merri87
Guest
Jeg har sprøyteskrekk og var veldig(!!) nervøs for Fyremadel. Og etter jeg satte den første fikk jeg et rush av adrenalin for det gikk så bra! Hadde lest om svie og ulike skumle ting, men leste ett sted her på BV at man skulle tenke på sprøyten som en pil og sikte den inn og og gjøre det litt hardt på en måte og at man tar stempelet sakte sakte ned og det gjorde jeg. Og det gikk som en drøm. Muligens 2 ganger jeg fikk litt svie, men det var seriøst ikke noe "big deal" i det hele tatt. Skjønner deg kjempe godt, men dette kommer til å gå kjempe bra og alltid, - tenk på premien som du sier!
Masse lykke til og en nydelig 17 mai helg til deg også!![]()
Betryggende å høre
Det går nok bedre enn man tror. Føler jeg har en god teknikk å sette sprøyter på andre, men litt mer skummelt å sette på seg selv. Får bare tenke at det ikke er meg selv jeg stikker, men noen andreTusen takk

Jeg begynte å kjenne noen «knip» sent i går kveld, og i formiddag hadde jeg den «fulle» følelsen i området ved urinblæren. Akkurat som når man må på do, bortsett fra at jeg ville ikke tisse. Så står jeg der da... Er det blastoen som endelig gir tegn til å få til noe der inne? Er det tanta som kommer alt for tidlig? Eller må jeg rett og slett på do igjen?? Arrgh!!! 
Tror jeg blir å ryke på en testesmell i helga. Hadde egentlig tanker om å vente til nærmere testdato (den 20.). Men vet ikke om jeg klarer

Jeg gleder meg masse og er utrolig spent og selvsagt nervøs for alt som kan gå galt (vi har jo gått på noen smeller allerede, så klok av skade forventer jeg det verste
) Nå har jeg vært nervøs og stressa for om eggløsningen skulle komme. I dag fikk jeg positiv el-test, så nå er jeg nervøs for neste skritt: Vil blastoen overleve tining?