Ja, det drøya lenge på sist fer pga de ville få slimhinna noe tykkere da vi ikke har lykkes enda.. Men hjalp ikke det hellerDet var det jeg også trodde jeg måtte
Men dag 23, det var no veldig lenge da
Men du er då ikke blitt gravid på noen av forsøkene eller?
Hatt en kjemisk, på 2.fersk forsøk i september, nærmeste jeg har vært..
Litt godt å ha en man kjenner der da. Nå må jeg klare meg selv. Håper ikke jeg slokner denne gangen.. Men med 14 egg på ene eggstokken så er det så ømt at selv ultralyden i dag var ubehagelig. Æææææ gruer meg

godt prøven er overstått!
Så bare bra den kom naturlig for deg tenker jeg
Så spennende, hvilken dag er du på? Hvordan går det med deg? Forrige gang var jeg i 100% ny og travel jobb, og var generelt veldig aktiv - kroppen var superstresset og sliten av hormonbehandling, korona-styr og jobb.... Denne ganger velger jeg motsatt strategi; delvis sykemeldt, og skal ta det mest mulig med ro og la kroppen få hvile tenkte jeg
Har hodepine og murringer i magen, men tipper begge deler er bivirkninger av Lutinus. Jeg er i jobb og har det fint, syns det er deilig å ha noe å fylle dagene med, særlig når korona ellers begrenser andre aktiviteter. Også er det passe mye å gjøre på jobb, så da går det fint
Men det jeg lurer på er: den vevsprøven av livmor som skulle sendes til Tyskland, er det verdt det? Ser ikke at noen andre klinikker tilbyr det, og vil helst få ett siste forsøk på egenhånd før ny ivf. Prøven tas etter eggløsning og vil isåfall gjøre at ingenting kan feste seg. Ikke at det har festet seg noe der gjennom sikkert 40 pp og 4 innsett da, så muligheten er vel minimal. Men man vil jo bare har et håp å klamre seg til i noen uker ihvertfall. Har noen av dere fått svar? Ville dere tatt den nå og heller tenkt at man får muligheter til å prøve selv i prøverørspauser senere? Blir gal av all usikkerheten