~Mai 2020~

Det var det jeg også trodde jeg måtte :)
Men dag 23, det var no veldig lenge da :eek:
Men du er då ikke blitt gravid på noen av forsøkene eller?
Ja, det drøya lenge på sist fer pga de ville få slimhinna noe tykkere da vi ikke har lykkes enda.. Men hjalp ikke det heller:sorry: Hatt en kjemisk, på 2.fersk forsøk i september, nærmeste jeg har vært..

Uff, ja man skjønner virkelig hvor mye støtte det er i å ha partneren med seg, selv om det ikke så mye de kan gjøre enn å være til stede, så hjelper det masse. Masse lykke til på onsdag!
Første gang jeg svima av i stolen så ble de i rommet så stressa, mens samboeren min var rolig som skjæra på tunet :-) Godt å ha en der man vet er rolig. Fordelen etter å ha svima av er at da er man så i ørska at man ikke merker så mye til siste del av uttaket;) Heldigvis er smerte kun midlertidig :p

Fikk forøvrig to sprøyter med gonapeptyl i tillegg til ovitrelle i dag som skal sørge for at egga skal løsne enda lettere :-)

Ja, det drøya lenge på sist fer pga de ville få slimhinna noe tykkere da vi ikke har lykkes enda.. Men hjalp ikke det heller:sorry: Hatt en kjemisk, på 2.fersk forsøk i september, nærmeste jeg har vært..

Jeg ble gravid på 2 inseminasjonsforsøk men mistet i uke 20 :(
Så har hatt totalt 4 inseminasjon og 1 fersk ivf, og skal til med 1 frys nå. Så er veldig spent :)
Begynne og miste mote litt då en spire eg sårt ønsket og alle rundt meg produserer...

Jeg ble gravid på 2 inseminasjonsforsøk men mistet i uke 20 :(
Så har hatt totalt 4 inseminasjon og 1 fersk ivf, og skal til med 1 frys nå. Så er veldig spent :)
Begynne og miste mote litt då en spire eg sårt ønsket og alle rundt meg produserer...
Kjenner til den ja... Krysser fingrene for oss:)

Måtte sette Ovitrelle igår for å rekke innsett før langhelg, så da blir det på torsdag det skjer :Heartred
Så spennende! Da blir du ruger som meg :D Jeg satt ikke Ovitrelle da, for jeg fikk vite samme dagen som jeg hadde eggløsning at jeg skulle ha innsett hehe. Håper ikke det har noe å si at jeg ikke har tatt Ovitrelle :oops:

Kontrollen i dag gikk fint :) Det blir uttak på onsdag. Håper på det beste! Min kjære får ikke bli med inn denne gangen grunnet corona. Har vært
så fint å ha han med for lokalbedøvelse virker ikke på meg og jeg kaster opp av morfin så jeg har besvimt på 2 av 3 uttak tidligere pga smerter:shy: Litt godt å ha en man kjenner der da. Nå må jeg klare meg selv. Håper ikke jeg slokner denne gangen.. Men med 14 egg på ene eggstokken så er det så ømt at selv ultralyden i dag var ubehagelig. Æææææ gruer meg:wideyed:
Skjønner så godt at det er kjipt å ikke ha med mannen på uttak! ❤️ Særlig når du har hatt så kjipe opplevelser tidligere! Hvis det er noen som helst trøst, så var jeg også fryktelig øm før uttak og var overstimulert. Hadde over 60 folikler til sammen (ikke alle som var modne da, men mange). Jeg ba om dobbel bedøvelse og kjente nesten ingenting! Har du fått dobbel før siden det ellers ikke har funket? Lykke til imorgen!!

Da får vi spørre om han kan være der på onsdag :) Første gangen min dyrka de til blasto, de to andre rundene satt jeg inn todagers. Jeg ble gravid alle tre gangene, men mistet de to første. De sa at ofte overlever eggene bedre i livmora. Fordelen med å dyrke til blasto er at de overvåker egget over lengre tid og kan se at delingen har vært normal. Hos Hausken filmer de døgnet rundt og kan da se om det er normal celledeling :) Mindre falske forhåpninger på den måten :)
Jeg skal ha innsett på fredag om det er ett egg som blir befruktet og er av god nok kvalitet ;-)
Ja, håper det ordner seg for dere.:)
Da er det kanskje pga. det er vår første gang og de vil overvåke delingen for å finne mer ut..
Veldig interessant!

Du må ha MASSE lykke til i morgen!! :gen014

Det var ikke meningen jeg heller skulle ta sprøyten, men pga kort uke med stengt på fredag avgjorde de at det var det tryggeste:joyful: Så bare bra den kom naturlig for deg tenker jeg :happy:Så spennende, hvilken dag er du på? Hvordan går det med deg? Forrige gang var jeg i 100% ny og travel jobb, og var generelt veldig aktiv - kroppen var superstresset og sliten av hormonbehandling, korona-styr og jobb.... Denne ganger velger jeg motsatt strategi; delvis sykemeldt, og skal ta det mest mulig med ro og la kroppen få hvile tenkte jeg:Heartred

Så spennende! Da blir du ruger som meg :D Jeg satt ikke Ovitrelle da, for jeg fikk vite samme dagen som jeg hadde eggløsning at jeg skulle ha innsett hehe. Håper ikke det har noe å si at jeg ikke har tatt Ovitrelle :oops:

Skjønner så godt at det er kjipt å ikke ha med mannen på uttak! ❤️ Særlig når du har hatt så kjipe opplevelser tidligere! Hvis det er noen som helst trøst, så var jeg også fryktelig øm før uttak og var overstimulert. Hadde over 60 folikler til sammen (ikke alle som var modne da, men mange). Jeg ba om dobbel bedøvelse og kjente nesten ingenting! Har du fått dobbel før siden det ellers ikke har funket? Lykke til imorgen!!
Jeg har en greie med at bløtvevet absorberer bedøvelsen på rundt 10 sek. Så uansett dose og hvor på kroppen virker ikke lokalbedøvelse i det hele tatt.. Ganske kjedelig til tider, men får grei smerteterskel da. Har trukket tann og fjernet føflekker og andre småoperasjoner uten bedøvelse uten å svime av. Men ja, får håpe jeg holder meg våken i morgen;)

Ja, håper det ordner seg for dere.:)
Da er det kanskje pga. det er vår første gang og de vil overvåke delingen for å finne mer ut..
Veldig interessant!

Du må ha MASSE lykke til i morgen!! :gen014
Tusen takk:love7

Det var ikke meningen jeg heller skulle ta sprøyten, men pga kort uke med stengt på fredag avgjorde de at det var det tryggeste:joyful: Så bare bra den kom naturlig for deg tenker jeg :happy:Så spennende, hvilken dag er du på? Hvordan går det med deg? Forrige gang var jeg i 100% ny og travel jobb, og var generelt veldig aktiv - kroppen var superstresset og sliten av hormonbehandling, korona-styr og jobb.... Denne ganger velger jeg motsatt strategi; delvis sykemeldt, og skal ta det mest mulig med ro og la kroppen få hvile tenkte jeg:Heartred
Okei jammen det var jo logisk! :happy:
Jeg er nå 5dp2dt, altså 7dpo :wacky: Har hodepine og murringer i magen, men tipper begge deler er bivirkninger av Lutinus. Jeg er i jobb og har det fint, syns det er deilig å ha noe å fylle dagene med, særlig når korona ellers begrenser andre aktiviteter. Også er det passe mye å gjøre på jobb, så da går det fint :happy: Høres veldig lurt ut å ta det med ro dersom man ellers går å stresser da ❤️

Jeg har en greie med at bløtvevet absorberer bedøvelsen på rundt 10 sek. Så uansett dose og hvor på kroppen virker ikke lokalbedøvelse i det hele tatt.. Ganske kjedelig til tider, men får grei smerteterskel da. Har trukket tann og fjernet føflekker og andre småoperasjoner uten bedøvelse uten å svime av. Men ja, får håpe jeg holder meg våken i morgen;)
Det hørtes ikke veldig godt ut!! :wideyed: Men masse lykke til imorgen håper du kommer deg gjennom det uten alt for store plager!

Blir spennende å følge hverandre, masse lykke til, blir snart testing for deg da? Gleder meg sånn til å komme igang nå, føler meg veldig klar for det :happy:

Okei jammen det var jo logisk! :happy:
Jeg er nå 5dp2dt, altså 7dpo :wacky: Har hodepine og murringer i magen, men tipper begge deler er bivirkninger av Lutinus. Jeg er i jobb og har det fint, syns det er deilig å ha noe å fylle dagene med, særlig når korona ellers begrenser andre aktiviteter. Også er det passe mye å gjøre på jobb, så da går det fint :happy: Høres veldig lurt ut å ta det med ro dersom man ellers går å stresser da ❤️

Det hørtes ikke veldig godt ut!! :wideyed: Men masse lykke til imorgen håper du kommer deg gjennom det uten alt for store plager!
Ikke så godt nei, prøver å holde fokus på at smerte er midlertidig. Tusen takk:Heartred

Blir spennende å følge hverandre, masse lykke til, blir snart testing for deg da? Gleder meg sånn til å komme igang nå, føler meg veldig klar for det :happy:
Ja kjempespennende blir det! :)
Prøver å holde meg lengst mulig for å ikke bli skuffa :shy: Har tenkt å vente til 12 dager etter innsett (altså 14dpo). Håper jeg klarer å vente!

Hnnngh!!! Fikk vondt bare av å lese det der jeg! :eek: Masse lykke til! Håper det ikke blir så ille som fryktet!

Hei! Kom over denne tråden da jeg googla livmorprøve hos Hausken, og det var fint å lese om flere som hadde tatt den. Første gang i forum, men har såklart spionert i allslags tråder gjennom flere års prøving, letrozolbehandlinger og ivf. Korona avbrøt forsøket i lang protokoll etter tre uker på spray, så jævlig irriterende!! Så vurderer et forsøk privat nå i påvente av at offentlige åpner for ferskforsøk igjen. Sikkert ikke før etter sommeren:banghead: Men det jeg lurer på er: den vevsprøven av livmor som skulle sendes til Tyskland, er det verdt det? Ser ikke at noen andre klinikker tilbyr det, og vil helst få ett siste forsøk på egenhånd før ny ivf. Prøven tas etter eggløsning og vil isåfall gjøre at ingenting kan feste seg. Ikke at det har festet seg noe der gjennom sikkert 40 pp og 4 innsett da, så muligheten er vel minimal. Men man vil jo bare har et håp å klamre seg til i noen uker ihvertfall. Har noen av dere fått svar? Ville dere tatt den nå og heller tenkt at man får muligheter til å prøve selv i prøverørspauser senere? Blir gal av all usikkerheten

Back
Topp