wag
Flørter med forumet
Wag, 30, forsøk#8, barn#1. ICSI/IVF, gonal-f, menopur, genotropin, fyremadel, prednisolon ++
Hei! Har vært inaktiv de siste forsøkene våre, men syntes dette såg ut som en fin gjeng, så hiver meg på med dere
Skal prøve å holde det kort
Vi har prøvd på første barn i fire år nå, og har som mange andre her vært ganske uheldige. Vi er nå i gang med vårt 8 IVF-forsøk (3 offentlige - resten private). Jeg har blitt gravid to ganger naturlig. En gang i eggleder før ivf, og gang i vinter - som var helt naturlig uten at vi hadde "forsøkt" en gang. Så det gav mye håp! Dessverre en sa i uke 10.
Jeg ser flere her diskuterer vevsprøver, så det er interessant å lese. Vi bestemte oss for å ta prøver i vinter etter anbefaling fra klinikk, da vi også har hatt fine embryo hver gang som ikke vil feste eller utvikle seg normalt. På mine prøver fant de en forhøyet verdi på NK-celler, så derfor går jeg på medisiner som skal svekke immunforsvaret i dette forsøket. Jeg er veldig glad jeg tok testene nå, og hadde jeg visst at det var en mulighet ville jeg gjort det for flere år siden.
Uttak overstått i dag og formen er veldig fin. Så nå venter vi spent på telefon i morgen. Innsett på mandag etter planen. Lykke til alle sammen
Hei! Har vært inaktiv de siste forsøkene våre, men syntes dette såg ut som en fin gjeng, så hiver meg på med dere
Skal prøve å holde det kort
Vi har prøvd på første barn i fire år nå, og har som mange andre her vært ganske uheldige. Vi er nå i gang med vårt 8 IVF-forsøk (3 offentlige - resten private). Jeg har blitt gravid to ganger naturlig. En gang i eggleder før ivf, og gang i vinter - som var helt naturlig uten at vi hadde "forsøkt" en gang. Så det gav mye håp! Dessverre en sa i uke 10. Jeg ser flere her diskuterer vevsprøver, så det er interessant å lese. Vi bestemte oss for å ta prøver i vinter etter anbefaling fra klinikk, da vi også har hatt fine embryo hver gang som ikke vil feste eller utvikle seg normalt. På mine prøver fant de en forhøyet verdi på NK-celler, så derfor går jeg på medisiner som skal svekke immunforsvaret i dette forsøket. Jeg er veldig glad jeg tok testene nå, og hadde jeg visst at det var en mulighet ville jeg gjort det for flere år siden.
Uttak overstått i dag og formen er veldig fin. Så nå venter vi spent på telefon i morgen. Innsett på mandag etter planen. Lykke til alle sammen

Bruker ikke fyremadel denne gangen, så tester for EL nå, håper ikke den slår ut enda, men gir slimhinna noen dager til. Kjenner at det nok er flere egg enn planlagt som modnes
Håper i så fall at vi kan konvertere til en nød-IVF