~Mai 2020~

Rugetid i gang her også! To stk tredagers-embryo som hadde delt seg «perfekt» satt inn. Det er det samme vi har fått de siste gangene nå uten hell, men håper at det kan sitte denne gangen selvsagt :)

Rugetid i gang her også! To stk tredagers-embryo som hadde delt seg «perfekt» satt inn. Det er det samme vi har fått de siste gangene nå uten hell, men håper at det kan sitte denne gangen selvsagt :)
Håper dette er lykketreffet! Så spennende!:Heartred
Håper for deg!

Lykke til med ruging:D

Wow, grattis som rugar - to stk til og med! :smiley-bounce012 Håpar det blir full klaff!

Da er jeg ruger av en liten blasto :) Da er det bare å vente i spenning og håpe på det beste :)
Gratulerer så mye som rugere!! Kos dere masse i denne dyrebare tiden, og masse lykke til når dere skal teste ❤️ Krysser fingrene!

Gratulerer til alle rugere:happy: ett veldig stort skritt nærmere til en etterlengtet drøm! Krysser fingrene for at de alle sammen klorer seg fast og blir der:hello2

Jeg for min del venter mens om noen dager, har begynt å få litt menssmerter, så den er vel like rundt hjørnet. Grugleder meg til sprøytestart!!

Da satt jeg trigger med ovitrelle i dag, innsett man eller tir neste uke :happy: Slimhinna så heldigvis fin ut på UL! Krysser fingre for at det klaffer nå :nailbiting:

Hei! Så kjekt at du spør:happy: Har hatt mer murringer i mage og rygg og har vært mer oppblåst i magen denne gangen, men regner med det er siste rest fra Ovitrellen, er kun den jeg har tatt. Tolker jo symptomer opp og i mente, har en varmefølelse i magen, kald på hender og føtter, tørst, småkvalm som jeg ikke husker jeg hadde sist. Ellers er formen fin, veldig spent på de neste dagene, forhåpningene varierer noe fra dag til dag, men er positiv idag, haha:Heartred Forrige gang sluttet symptomer veldig brått på dag 9, så er forberedt på det meste tror jeg :smiley-angelic001

Hvordan går det med deg, hvor langt på vei er du nå? :Heartred

Hvordan går det med deg nå?

Hei! Så kjekt at du spør:happy: Har hatt mer murringer i mage og rygg og har vært mer oppblåst i magen denne gangen, men regner med det er siste rest fra Ovitrellen, er kun den jeg har tatt. Tolker jo symptomer opp og i mente, har en varmefølelse i magen, kald på hender og føtter, tørst, småkvalm som jeg ikke husker jeg hadde sist. Ellers er formen fin, veldig spent på de neste dagene, forhåpningene varierer noe fra dag til dag, men er positiv idag, haha:Heartred Forrige gang sluttet symptomer veldig brått på dag 9, så er forberedt på det meste tror jeg :smiley-angelic001

Hvordan går det med deg, hvor langt på vei er du nå? :Heartred

Så spennende! Håper du får et positivt resultat.
Når skal du ta blodprøve eller gtest?

Jeg er 11+0 i dag.

På mandag, men kan hende det blir en liten test iløpet av helgen også :joyful:
Så utrolig kjekt, hvordan er formen din?

Formen er svingende, men skal ikke klage. Er bare så overlykkelig og dødsredd på samme tid. Alt har sett helt perfekt ut hittil, og gyn sa at han synes jeg skulle begynne å glede meg nå. Men den MA jeg hadde i desember har virkelig satt sine spor...

Det føles sikkert som en evighet til mandag for deg? Vet jo hvordan den ventetiden er..

Back
Topp