Vårsol2022
Forelsket i forumet
Uff, ja de bekymringene tar visst ikke slutt, forstår at du er på vakt og redd, men noen uker til nå så kan du kanskje begynne å senke skuldrene litt, da er den første og verste perioden over? Lange og nervepirrende dager dette, hadde ikke forestilt meg hvor tøft det egentlig er....vi må bare håpe og holde troen oppe, du har kommet så langt allerede, jeg tror dette går veien for deg denne gang, alt ser bra ut og ingenting er bedre enn det, stol på det. Masse lykke til fremover, dette skal gå bra!

Formen er svingende, men skal ikke klage. Er bare så overlykkelig og dødsredd på samme tid. Alt har sett helt perfekt ut hittil, og gyn sa at han synes jeg skulle begynne å glede meg nå. Men den MA jeg hadde i desember har virkelig satt sine spor...
Det føles sikkert som en evighet til mandag for deg? Vet jo hvordan den ventetiden er..
Håper du får en bedre kontroll på mandag. Jeg måtte stimulere ekstra lenge på siste FER, for å få tykk nok slimhinne. Og fikk høre at noen sykluser rett og slett ikke er bra nok noen ganger..