cd 26 12 dpo
Nå er det bare 3 dager til forventet mens. Og jeg kan ikke se noe på dagens test. I og med at jeg tror el kom tidligere kan jeg allerede få tr i morgen. Så det blir spennende og se

hadde vært ok å bare begynt med ny syklus med en gang

planen fra nyåret er å kutte ned på snusen. Ja snuser og drikker et tonn med kaffe

spise litt bedre, vi spiser sunt men jeg spiser kun 2 måltider om dagen, og det er verken heldig mtp diabetes 1 eller vektreduksjon. Ønsker å gå ned 6 kg. Er det som henger igjen fra forige graviditet. Umulig å gå det ned

eller ikke umulig
Frøkna fikk endelig antibiotika kur, etter at vi gang på legevakta 2 ganger 2 juledag, hun stoppa ikke å hoste, hosta til hun spøy hvertfall 10 ganger, stoppa å puste og trommehinna sprakk. Crp på rett under 200 og skyhøy feber. Hærregud, hadde vi fått antibiotika med en gang hun ble dårlig for snart 2 uker siden kunne vi kanskje feiret jul. Men sånn ble det ikke. 2 dager med antibiotika og hun er 10 gabger bedre i dag

så helsevesenet skjønner jeg meg noen ganger ikke på. at de skal drøye den så langt med de små, at de blir så dårlige at de nesten stryker med, bare fordi de ikke vil gi medisiner for antibiotikaresistens

hun har aldri fått antibiotika før uansett.
Jaja. Men nå blir hun bra.
Dagens test: og jeg kjenner at tr kanskje bygger seg opp
Vis vedlegget 395511