Maggie❤️

Cd 23, 8 eller 10 dpo

hærregud, dette må være første gang ever jeg ikke har testa tidlig. Nå er jeg enten 8 eller 10 dpo og fortsatt ikke tatt en test :p jeg har fortsatt absolutt null symptomer, og jeg har alltid det, kanskje jeg ikke har hatt el engang?

Ungen er fortatt syk etter påvist RS virus. Og mannen er også sjuk med sikkert det samma. Syter hvertfall mere enn jentungen :p så julaften var hjemme alene med syklingene ;) kjempe gøy!!

Men men. Satser på at begge er bedre i morgen så vi kan dra på middag☺️ nå trenger mor seg et glass vin og barnefri;)

Kanskje at du ikke har symptomer er positivt - blir spennende! :-)

Cd 24, 9 eller 11 dpo

Da var testdagen min her. Og kveldens test var selvfølgelig blenda :( det går egentlig overraskende greit. Da vi har hatt 2 uker med sykdom i hus. Frøkna ble litt bedre fra RS viruset da det plutselig i dag begynte å væske fra øret hennes. Da har vi nok fått ørebetennelse tillegg, ikke rart feberen hennes ikke går ned. Hatt feber i 11 dager nå stakkars. Så i morgen blir det lege og forhåpentligvis en antibiotika kur.

Det var den jula liksom. Skulle hatt en sykemelding så vi fikk igjen ferien vår:p for dette har ikke vært greit. Fader altså!

Legger ved kveldens test. Tror ikke jeg kjøper noen flere tester, bare venter på tr kanskje?
B5940D52-6E84-4B59-B93A-A7E4F1A9804C.jpeg

Cd 24, 9 eller 11 dpo

Da var testdagen min her. Og kveldens test var selvfølgelig blenda :( det går egentlig overraskende greit. Da vi har hatt 2 uker med sykdom i hus. Frøkna ble litt bedre fra RS viruset da det plutselig i dag begynte å væske fra øret hennes. Da har vi nok fått ørebetennelse tillegg, ikke rart feberen hennes ikke går ned. Hatt feber i 11 dager nå stakkars. Så i morgen blir det lege og forhåpentligvis en antibiotika kur.

Det var den jula liksom. Skulle hatt en sykemelding så vi fikk igjen ferien vår:p for dette har ikke vært greit. Fader altså!

Legger ved kveldens test. Tror ikke jeg kjøper noen flere tester, bare venter på tr kanskje? Vis vedlegget 395416
Er der ikkje noko der då? Syns eg ser ein antydning til strek eg :shy:

Cd 24, 9 eller 11 dpo

Legger ved kveldens test. Tror ikke jeg kjøper noen flere tester, bare venter på tr kanskje? Vis vedlegget 395416

Uff, litt av en jul for både deg og vesla … <3

Cd 24, 9 eller 11 dpo

Off så kjedelig med sånn e hard sjukdomsjul❤ skjønner godt at du ønsker ferien igjen då ja. Masse god bedring til frøkna :)
Om du er 9dpo vil eg sei at streken ikkje er blenda iallefall :bag:

Cd 24, 9 eller 11 dpo

Jeg syns også jeg ser noe.

Cd 24, 9 eller 11 dpo

Syns også jeg ser antydning til noe, men som du skriver er det vanskelig å si om det er begynnelsen på noe eller om det kun er feltet dær strek nr. 2 skal dukke opp. Krysser fingrene for at det er starten på noe :smiley-angelic001

Dere har virkelig hatt ei tøff jul med så mye sykdom. Stakkars lille :Heartpink Håper virkelig hun blir bedre nå. Hunburde hvertfall ha brukt opp sin «sykdoms kvote» for de neste 6 mnd.

cd 26 12 dpo

Nå er det bare 3 dager til forventet mens. Og jeg kan ikke se noe på dagens test. I og med at jeg tror el kom tidligere kan jeg allerede få tr i morgen. Så det blir spennende og se ❤️ hadde vært ok å bare begynt med ny syklus med en gang ❤️ planen fra nyåret er å kutte ned på snusen. Ja snuser og drikker et tonn med kaffe :p spise litt bedre, vi spiser sunt men jeg spiser kun 2 måltider om dagen, og det er verken heldig mtp diabetes 1 eller vektreduksjon. Ønsker å gå ned 6 kg. Er det som henger igjen fra forige graviditet. Umulig å gå det ned ;) eller ikke umulig :p

Frøkna fikk endelig antibiotika kur, etter at vi gang på legevakta 2 ganger 2 juledag, hun stoppa ikke å hoste, hosta til hun spøy hvertfall 10 ganger, stoppa å puste og trommehinna sprakk. Crp på rett under 200 og skyhøy feber. Hærregud, hadde vi fått antibiotika med en gang hun ble dårlig for snart 2 uker siden kunne vi kanskje feiret jul. Men sånn ble det ikke. 2 dager med antibiotika og hun er 10 gabger bedre i dag:) så helsevesenet skjønner jeg meg noen ganger ikke på. at de skal drøye den så langt med de små, at de blir så dårlige at de nesten stryker med, bare fordi de ikke vil gi medisiner for antibiotikaresistens:( hun har aldri fått antibiotika før uansett.

Jaja. Men nå blir hun bra.

Dagens test: og jeg kjenner at tr kanskje bygger seg opp:(
AEB396C7-74F6-481F-868F-D4D76539E592.jpeg

Syns også jeg ser antydning til noe, men som du skriver er det vanskelig å si om det er begynnelsen på noe eller om det kun er feltet dær strek nr. 2 skal dukke opp. Krysser fingrene for at det er starten på noe :smiley-angelic001

Dere har virkelig hatt ei tøff jul med så mye sykdom. Stakkars lille :Heartpink Håper virkelig hun blir bedre nå. Hunburde hvertfall ha brukt opp sin «sykdoms kvote» for de neste 6 mnd.
Ja nå tror jeg faktisk hun også er dritt lei av å være sjuk :( stakkars liten. Men etter 2 dager med antibiotika nå, så er hun faktisk 10 ganger bedre i dag ❤️ og det er så deilig. Da kan vi kanskje gå ut å leke litt i morgen ❤️

Desverre så ble det ikke baby denne måneden heller. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre jeg. Vi får hvertfall fortsette å prøve litt til. Kanskje januar er vår måned ❤️

cd 26 12 dpo

Nå er det bare 3 dager til forventet mens. Og jeg kan ikke se noe på dagens test. I og med at jeg tror el kom tidligere kan jeg allerede få tr i morgen. Så det blir spennende og se ❤️ hadde vært ok å bare begynt med ny syklus med en gang ❤️ planen fra nyåret er å kutte ned på snusen. Ja snuser og drikker et tonn med kaffe :p spise litt bedre, vi spiser sunt men jeg spiser kun 2 måltider om dagen, og det er verken heldig mtp diabetes 1 eller vektreduksjon. Ønsker å gå ned 6 kg. Er det som henger igjen fra forige graviditet. Umulig å gå det ned ;) eller ikke umulig :p

Frøkna fikk endelig antibiotika kur, etter at vi gang på legevakta 2 ganger 2 juledag, hun stoppa ikke å hoste, hosta til hun spøy hvertfall 10 ganger, stoppa å puste og trommehinna sprakk. Crp på rett under 200 og skyhøy feber. Hærregud, hadde vi fått antibiotika med en gang hun ble dårlig for snart 2 uker siden kunne vi kanskje feiret jul. Men sånn ble det ikke. 2 dager med antibiotika og hun er 10 gabger bedre i dag:) så helsevesenet skjønner jeg meg noen ganger ikke på. at de skal drøye den så langt med de små, at de blir så dårlige at de nesten stryker med, bare fordi de ikke vil gi medisiner for antibiotikaresistens:( hun har aldri fått antibiotika før uansett.

Jaja. Men nå blir hun bra.

Dagens test: og jeg kjenner at tr kanskje bygger seg opp:( Vis vedlegget 395511

Oi! Ingen leger jeg har vært borti har vært så streng på AB og medisiner..!
Når de er skikkelig syke, så er de jo syke!! Skjønner jo man ikke gir AB "i tilfelle..", men om man er proppfull av sykdom, så må man jo få medisin.!

Oi! Ingen leger jeg har vært borti har vært så streng på AB og medisiner..!
Når de er skikkelig syke, så er de jo syke!! Skjønner jo man ikke gir AB "i tilfelle..", men om man er proppfull av sykdom, så må man jo få medisin.!
Ja fastlegen min vill gi henne antibiotika, men så sendte han oss på sykehuset for å sjekke for RS og lungebetennelse. Hun hadde dog ikke lungebetennelse men RS. Da hadde hun crp på 139 men legene der sa at de ikke så så mye hvite blodceller og da var det ikke grunn til antibiotika eller behandling siden RS går over av seg selv. Jeg sa hun hadde klagd på vondt i øret, men de så ikke noe i øret hennes pga ørevoks. Så da ble vi bare sendt hjem da med Paracet og Ibux :) så ho gikk jo lenge med forhøyet crp osv. men godt vi fikk medisiner til slutt ❤️

Ja fastlegen min vill gi henne antibiotika, men så sendte han oss på sykehuset for å sjekke for RS og lungebetennelse. Hun hadde dog ikke lungebetennelse men RS. Da hadde hun crp på 139 men legene der sa at de ikke så så mye hvite blodceller og da var det ikke grunn til antibiotika eller behandling siden RS går over av seg selv. Jeg sa hun hadde klagd på vondt i øret, men de så ikke noe i øret hennes pga ørevoks. Så da ble vi bare sendt hjem da med Paracet og Ibux :) så ho gikk jo lenge med forhøyet crp osv. men godt vi fikk medisiner til slutt ❤️

Jo, men selv om det meste går over etterhvert, så er det jo snakk om barn som har det vondt.... Dårlig. :/

Pp 16 cd 1

Våknet til tr i dag og syklusen ble akkurat 27 dager. Da hadde jeg el en dag før som jeg trodde og det er bra, leser kroppen ganske greit.
Neste el blir 12 januar. Da skal vi være friske og raske og få lagt inn litt gode aksjer. Blitt lite hopping i høyet i jula da alle har vært sjuke. Så håper vi kan ta det igjen før el da ;)

Gjengen er litt friskere å jentungen spiser litt igjen heldigvis, så i dag skal vi finne på noe gøy❤️ ut å skli på isen eller noe :p
Vært inne i 2 uker nå ;)

God fredag folkens ;)

Jo, men selv om det meste går over etterhvert, så er det jo snakk om barn som har det vondt.... Dårlig. :/
Jeg vet, skikkelig dårlig. Er egentlig litt forbanna, gått med vondter så lenge, også kunne det blitt gjort noe med for lenge siden. Men men, neste gang skal jeg være litt mere hard. Og be om medisiner raskere.
Nå er vi snart kvitt dritten. Mannen fikk antibiotika i dag. Så da er han snart frisk også regner jeg med. ❤️

Nytt år, nye muligheter :smiley-angelic001 :Heartpink Godt å lese lillemor er på bedringens vei❤️ kjipt legene er så restriktive på å gi ut antibiotika, når det gjelder så barn som aldri har fått det før og barnet er kjempedårlig:-/ huff. God bedring til alle i huset. Og håper for deg- denne gangen skal det bli spire:Heartpink:love7:smiley-angelic001

Jeg vet, skikkelig dårlig. Er egentlig litt forbanna, gått med vondter så lenge, også kunne det blitt gjort noe med for lenge siden. Men men, neste gang skal jeg være litt mere hard. Og be om medisiner raskere.
Nå er vi snart kvitt dritten. Mannen fikk antibiotika i dag. Så da er han snart frisk også regner jeg med. ❤️

Ja, altså... Herregud... Det er et lite barn. En voksen kan få stå i det og "vente og se" litt, men... Barn forstår ikke hvorfor de bare må ha det vondt. Nei, fy flate. Godt dere har gått medisiner nå i alle fall! God bedring til gjengen ❤️

Pp 16 cd 13

Endelig litt uti syklusen og jeg forventer el i morgen. Noe jeg tror kan stemme. Hatt el slim og smerter en uke nå, fortsatt el slim i dag, så vi får hoppe i høyet❤️

Ellers så flyr jo dagene med jobb og barn og hit og dit. Så ja, ikke så mye og oppdatere nå.

Jentungen har jo fått væske i mellomøret. Og betennelse i det ene. Så vi går jo fortsatt på medisiner og styrer. Stakkars jente. Håper bare vi slipper dren. Krysser for at det ordner seg.

Satser på dpo land til helgen:) krysser alt. ❤️❤️

Cd 23, 8/9 dpo

Da er det ikke mange dagene igjen til tr skal komme. Og jeg kjenner det murrer en del i livmorområdet :) vet ikke helt hva det skal bety.
Dagene er veldig hektiske med jobb og stell av hus, hatt bursdagsfeiring av frøkna som har blitt to år for et par dager siden.
Selvfølgelig har hun litt antydning til feber igjen. Så hun sover litt dårlig. Tar seg en lur nå da heldigvis. Håper det er forbigående og at hun bare er litt sliten. Vært ille trassig de siste dagene. Og det kommer nok av at hun et sliten. Om det vedvarer så må vi til legen igjen. Hun er jo syk hele tiden. Stakkars.
Testen i dag var negativ. Men jeg prøver igjen på mandag:) da burde det være et klar t svar om det blir noe eller ikke :) vi får ta det som det kommer. Men en trassig 2 åring er egentlig et greit prevensjonsmiddel :hilarious: Som jeg føler det akkurat nå.

Legger ved dagens test
15320B9F-0B53-439D-8C39-5E9B188DAE97.jpeg

Back
Topp