Møre og Romsdal gjengen

Ble avbrutt pga celleforandringer som måtte koniseres [emoji107] er spent på når det blir nyttt fryseforsøk. Hvordan går det med dere andre her inne? Noen fremgang? :) Godt nyttår forresten! [emoji322]
Det var leit å høre! Får håpe dere kommer raskt igang igjen :) Ingenting har skjedd her, så nå blir neste steg ivf.. Hører dere til st olavs eller? :)
 
Det var jo ikke akkurat det man vil oppleve, men bra det ble oppdaget og ble ordnet opp i. Håper dere ikke må vente for lenge til neste fryseforsøk :)
Her er det ingen fremgang. Entret pp25 og EL er om noen dager. "25th times a charm", er det ikke det det heter da :laughing002
Godt å være ferdig med koniseringen. Nå ser jeg bare fremover. Får ta det som en ufrivillig prøvepause som vi igrunnen har godt av etter snart 4år i prøvegamet. Pp25 ja, håper virkelig det er denne gangen som skal til ! [emoji256] Dere har også holdt på en stund.. har dere vært innom ivf også i alle de 25pp?
Det var leit å høre! Får håpe dere kommer raskt igang igjen :) Ingenting har skjedd her, så nå blir neste steg ivf.. Hører dere til st olavs eller? :)
Håper vi også, men tar det som det kommer :) får ikke gjort noe fra eller til uansett..
Vi hører til St.Olavs ja. Fornøyde med oppfølgingen der etter 4 av avbrutte forsøk og et fullført (men ble ikke gravid). De samarbeider med Ålesund sykehus så man får ta ul-kontroll her når man går på hormonstimuleting til forsøk. Deilig å slippe en dagsreise kun for en ul.
 
Last edited:
Godt å være ferdig med koniseringen. Nå ser jeg bare fremover. Får ta det som en ufrivillig prøvepause som vi igrunnen har godt av etter snart 4år i prøvegamet. Pp25 ja, håper virkelig det er denne gangen som skal til ! [emoji256] Dere har også holdt på en stund.. har dere vært innom ivf også i alle de 25pp?
Sikkert greit å gi kroppen en pause :)
Utredningsprosessen gikk litt tregt. Vel fikk time fort men det var forskjellige meninger på de tre gyn jeg var innom i forbindelse med utredningen om hvilken vei videre. Og så spurte vi ikke om utredning før det var gått et år når vi kunne spurt etter 6 mnd. Fikk mast oss til å bli sendt til St.Olav og der fikk jeg godkjent ivf i september, men må gå ned i vekt først. Det tar litt lengre tid enn jeg forventet. Så håper jo at med litt vektnedgang så kanskje vi er så heldige å klare det selv. Veide bittelitt mindre når jeg endelig ble gravid i mai (men mistet ganske tidlig), og håper at kommer jeg ned dit og kanskje enda litt til så kanskje vi klarer det selv :)
 
Håper vi også, men tar det som det kommer :) får ikke gjort noe fra eller til uansett..
Vi hører til St.Olavs ja. Fornøyde med oppfølgingen der etter 4 av avbrutte forsøk og et fullført (men ble ikke gravid). De samarbeider med Ålesund sykehus så man får ta ul-kontroll her når man går på hormonstimuleting til forsøk. Deilig å slippe en dagsreise kun for en ul.
Nei det er forsåvidt sant. Rar hvordan man blir vant til venting og motgang :oops: Så bra! Håper vi og blir fornøyde, og at det klaffer på første forsøk, men tør ikke helt å tro det :p Det var bra! En hel del kortere vei til Ålesund enn til Trondheim kun for en ul!
 
Hei Jenter!:greet025 Slenger meg med i denne tråden her jeg!
Er Romsdalsjente. Ikke gravid enda, men slutter på pillen nå neste uke. Så venter i spenning, selv om jeg nok må smøre meg med tålmodighet etter 12 år sammenhengdene på pillene. krysser fingrene!
Planla å starte prøving i fjor høst, men måtte konisere etter celleforandringer i August. Så måtte legge prøvingen på vent, og er nå spennklar:D

Mitt nærmeste sykehus blir Molde:happy:
 
Hei Jenter!:greet025 Slenger meg med i denne tråden her jeg!
Er Romsdalsjente. Ikke gravid enda, men slutter på pillen nå neste uke. Så venter i spenning, selv om jeg nok må smøre meg med tålmodighet etter 12 år sammenhengdene på pillene. krysser fingrene!
Planla å starte prøving i fjor høst, men måtte konisere etter celleforandringer i August. Så måtte legge prøvingen på vent, og er nå spennklar:D

Mitt nærmeste sykehus blir Molde:happy:
Velkommen inn hit til oss og lykke til med prøvinga :) Håper du kommer fort i gang etter p-pille stopp :)
 
Noen av dere damer som vet om de selger mammaklær i noen av butikkene på Moa? :) Tenker sånn ala hm, ikke de dyrere butikkene som skal ha den tredobblede prisen.. :p
 
Denne gruppa oppdaget jeg ikke før nå.
Halvt nordmøring, halvt romsdaling, så jeg oppfyller vel kriteriene her:hilarious: :D
 
Nørdmøring :)
 
Romsdaling her å molde er nærmeste sykehuset. Men fødte i Ålesund sist pga igangsatt prematur fødsel og sykt barn. Så om de samme komplikasjonene kommer i det neste svangerskapet så blir det vell enten å føde i Ålesund eller Tr. Heim
 
Nordmøring her :D Gravid uke 3+6:Heartpink
Noen med erfaring fra Kristinsund eller Molde sykehus? Hvilket er best å føde på :rolleyes:
 
Nordmøring her :D Gravid uke 3+6:Heartpink
Noen med erfaring fra Kristinsund eller Molde sykehus? Hvilket er best å føde på :rolleyes:
Gratulerer så mye!❤️Har ikke født før, mistet første graviditet i MA i fjor så kan ikke svare på det. Gravid 3+3 jeg nå, men snart er det vel mulig at vi må til Molde uansett, og da er det vel sammenslåing av personale også :)
 
Gratulerer så mye!❤️Har ikke født før, mistet første graviditet i MA i fjor så kan ikke svare på det. Gravid 3+3 jeg nå, men snart er det vel mulig at vi må til Molde uansett, og da er det vel sammenslåing av personale også :)

Tusen takk :HeartpinkDet var trist å høre:Heartpink:(Gratulerer med ny spire:Heartpink Ja , det stemmer :)
 
Romsdaling her:happy: hører til molde sykehus. Har født både i molde og kristiansund, og er veldig fornøyd med begge plassene! Ikke store forskjellen på oppfølging under fødsel og barsel synes jeg:happy:
 
Back
Topp