Saaaaakte[emoji14] CD 8 og venter på p begynne å teste etter el. Med deg da? [emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det bare bra nettopp entret dpo-land da, så blir noen nervepirrende dager.Hvordan går det damer? [emoji1]
Cd1 [emoji20]Saaaaakte[emoji14] CD 8 og venter på p begynne å teste etter el. Med deg da? [emoji846]
Ååå, spennende da MiniMe80 [emoji1] ellers bare bra, tr var egentlig forventet [emoji6] siden jeg traff veggen rett før den fertile perioden [emoji13]Her går det bare bra nettopp entret dpo-land da, så blir noen nervepirrende dager.
Med deg da? Utenom at TR dukket opp da... så surt.
Siste letrozolpillene skal tas idag, så nå er jeg spent på om dobbel kur har noe for seg Ellers er jeg veldig lei av jobb for tiden Hvordan går det med deg da?Hvordan går det damer? [emoji1]
Cd1 [emoji20]
Går bare bra her, er på cd1 nå [emoji20] er lei jobb for tiden ja, der den til sommerferien nå [emoji1]Siste letrozolpillene skal tas idag, så nå er jeg spent på om dobbel kur har noe for seg Ellers er jeg veldig lei av jobb for tiden [emoji14] Hvordan går det med deg da?
Da håpes det at denne pp er din pp ❤Ååå, spennende da MiniMe80 [emoji1] ellers bare bra, tr var egentlig forventet [emoji6] siden jeg traff veggen rett før den fertile perioden [emoji13]
Det håper jeg og [emoji173]Da håpes det at denne pp er din pp [emoji173]
God sommer til deg ogsåStikker innom og ønsker alle en God Sommer
Er det noen fra Ålesund typ sentrum her forresten?
Lykke til med fryseforsøket neste måned!Indre Ålesund her [emoji106] håper på et mirakel på fryseforsøk i oktober [emoji4]
Håper det blir en fin høst med mange positive tester for dere her i gruppa [emoji272][emoji219][emoji256]
Ble avbrutt pga celleforandringer som måtte koniseres [emoji107] er spent på når det blir nyttt fryseforsøk. Hvordan går det med dere andre her inne? Noen fremgang? Godt nyttår forresten! [emoji322]Lykke til med fryseforsøket neste måned!
Det var jo ikke akkurat det man vil oppleve, men bra det ble oppdaget og ble ordnet opp i. Håper dere ikke må vente for lenge til neste fryseforsøkBle avbrutt pga celleforandringer som måtte koniseres [emoji107] er spent på når det blir nyttt fryseforsøk. Hvordan går det med dere andre her inne? Noen fremgang? Godt nyttår forresten! [emoji322]