Møre og Romsdal gjengen

Hvordan går det damer? [emoji1]
Her går det bare bra :) nettopp entret dpo-land da, så blir noen nervepirrende dager.
Med deg da? Utenom at TR dukket opp da... så surt.
 
Her går det bare bra :) nettopp entret dpo-land da, så blir noen nervepirrende dager.
Med deg da? Utenom at TR dukket opp da... så surt.
Ååå, spennende da MiniMe80 [emoji1] ellers bare bra, tr var egentlig forventet [emoji6] siden jeg traff veggen rett før den fertile perioden [emoji13]
 
Hvordan går det damer? [emoji1]
Siste letrozolpillene skal tas idag, så nå er jeg spent på om dobbel kur har noe for seg :) Ellers er jeg veldig lei av jobb for tiden :p Hvordan går det med deg da? :)
 
Siste letrozolpillene skal tas idag, så nå er jeg spent på om dobbel kur har noe for seg :) Ellers er jeg veldig lei av jobb for tiden [emoji14] Hvordan går det med deg da? :)
Går bare bra her, er på cd1 nå [emoji20] er lei jobb for tiden ja, der den til sommerferien nå [emoji1]
Håper du dobbel kuren gjør nytten sin nå [emoji173]
 
Ååå, spennende da MiniMe80 [emoji1] ellers bare bra, tr var egentlig forventet [emoji6] siden jeg traff veggen rett før den fertile perioden [emoji13]
Da håpes det at denne pp er din pp ❤
 
Stikker innom og ønsker alle en God Sommer ;)
Er det noen fra Ålesund typ sentrum her forresten?
 
Indre Ålesund her [emoji106] håper på et mirakel på fryseforsøk i oktober [emoji4]
Håper det blir en fin høst med mange positive tester for dere her i gruppa [emoji272][emoji219][emoji256]
 
Indre Ålesund her [emoji106] håper på et mirakel på fryseforsøk i oktober [emoji4]
Håper det blir en fin høst med mange positive tester for dere her i gruppa [emoji272][emoji219][emoji256]
Lykke til med fryseforsøket neste måned!
 
Hopper inn her :) Fra Ålesund, bor i ei av nabokommunene nå :) Prøver på barn nr. 2. Er på pp3 og bruker dobbel pergotimekur ;)
 
Lykke til med fryseforsøket neste måned!
Ble avbrutt pga celleforandringer som måtte koniseres [emoji107] er spent på når det blir nyttt fryseforsøk. Hvordan går det med dere andre her inne? Noen fremgang? :) Godt nyttår forresten! [emoji322]
 
Ble avbrutt pga celleforandringer som måtte koniseres [emoji107] er spent på når det blir nyttt fryseforsøk. Hvordan går det med dere andre her inne? Noen fremgang? :) Godt nyttår forresten! [emoji322]
Det var jo ikke akkurat det man vil oppleve, men bra det ble oppdaget og ble ordnet opp i. Håper dere ikke må vente for lenge til neste fryseforsøk :)
Her er det ingen fremgang. Entret pp25 og EL er om noen dager. "25th times a charm", er det ikke det det heter da :laughing002
 
Back
Topp