Møre og Romsdal gjengen

Molde er nærmest, så jeg har all oppfølging der. Men siden jeg må føde en plass det er barneleger/avdeling, så r fødsel i Ålesund.
Mulig å spør hvorfor du må føde i Ålesund? For det er vel barnelege på Molde å. Men ikke hver dag da men [emoji53]
 
Når Molde og Kristiansund er ferdig å krangle [emoji4]
Det blir de aldri. Syns å ha lest at det blir på Hjelset men at nå blir det diskusjon om hva sykhuset skal inneholde. Har sluttet å følge helt med før det er noe mer som er bestemt.
 
Blir nok aldri lystgass på Molde nei. Blitt sagt att det blir på Hjelset ja. Har sluttet å følge med selv, vært beste at Molde og Kristiansund fikk hvert sitt...
 
Blir nok aldri lystgass på Molde nei. Blitt sagt att det blir på Hjelset ja. Har sluttet å følge med selv, vært beste at Molde og Kristiansund fikk hvert sitt...
Helt enig med deg :) Syns det blir langt å reise for de som bor ytterst ut i havgapet når de må reise helt til Hjelset. Men men...
 
Ikke lystgass i Volda heller, men er veldig fornøyd med alt der egentlig :)
 
Noen som vet hvordan det er med sommerstengt på sykehusene Molde/Kristiansund i sommer?
Lurer på hvor jeg må på OUL [emoji4]
 
Noen som vet hvordan det er med sommerstengt på sykehusene Molde/Kristiansund i sommer?
Lurer på hvor jeg må på OUL [emoji4]
Når det er sommerstengt i Molde er Kristiansund åpen og er det sommerstengt i Kristiansund er Molde åpen [emoji4] men et det bare på sykehus som kan gjøre det? Får man dette dekt? Har fastlege som er gynekolog og har slik innvendig kamera på legekontoret men da blir det vel privat og må betales selv [emoji52]
 
Når det er sommerstengt i Molde er Kristiansund åpen og er det sommerstengt i Kristiansund er Molde åpen [emoji4] men et det bare på sykehus som kan gjøre det? Får man dette dekt? Har fastlege som er gynekolog og har slik innvendig kamera på legekontoret men da blir det vel privat og må betales selv [emoji52]

Ordinær ultralyd (OUL) gjennomføres på sykehuset.
Vet at de deler det sånn, men tenkte på om noen viste når de har stengt?
 
Ordinær ultralyd (OUL) gjennomføres på sykehuset.
Vet at de deler det sånn, men tenkte på om noen viste når de har stengt?
Ahhh [emoji4] nei det vet jeg ikke [emoji52] men kan hende de har samme ordning som jeg har på min jobb, tidligferie og senferie. Der tidlig er i uke 26, 27, 28,og 29 og sen i 30, 31, 32 og 33, men hvem har hva vet jeg ikke [emoji52] men blir vel henvist fra fastlege til OUL, så han/hun vet vel kanskje.
 
Back
Topp