Lykken er....

Gratulerer som ruger gode du! :D
Og for en superduper uttelling med alle modne befruktet og fortsatt med!! Håper at det blir en liten blasto-gjeng til frysa nå :)

Hahaha, ja enig med deg der, måtte bare le. Jeg er veldig klar over det også.
Jeg vet at han har mange følelser rundt dette på sin måte, han bare snakker ikke så mye om det.

Det viser seg innimellom. Som da vi var på TUL og det ikke var liv. Da gråt min mann, som aldri gråter.....

Vi fikk et flott egg inn! 8/9 befruktet, ett egg var ikke modent.

Alle eggene har delt seg riktig til nå :woot::wideyed:! De fryser om to dager og ringer torsdag eller fredag. Hun sa at det var sjeldent alle ble flotte blastoer, men at de håpet på noen på frys.

Hurra, hurraaa. Håper på alle, ikke for å være grådig altså:rolleyes:!

Jeg tror mennene våre er veldig like jeg [emoji6]

Gratulerer så mye med innsett!! [emoji8]
Og for ett fantastisk resultat med så mange gode egg [emoji5] Da blir det nok noen tøffe blastocyster på frys ja. Flott altså! [emoji1376][emoji16]

Gratulerer med flott antall som fortsatt henger med og som forhåpentligvis blir å finne i fryseren fremover, og hurra for ruging! :D

Håper på noen gode på frys ja! Samtidig håper jeg det blir kun de med best kvalitet. Jeg har jo mistet de to jeg ble gravid på fra frysen, og det er både tidkrevende og surt å gå nesten to fulle trimestere for så å finne ut at det ikke ble noe....

Derfor er det jo viktig at de som fryses er potensielle blastocyster. Det tror jeg nok de tenker på.

Håper på noen gode på frys ja! Samtidig håper jeg det blir kun de med best kvalitet. Jeg har jo mistet de to jeg ble gravid på fra frysen, og det er både tidkrevende og surt å gå nesten to fulle trimestere for så å finne ut at det ikke ble noe....

Derfor er det jo viktig at de som fryses er potensielle blastocyster. Det tror jeg nok de tenker på.

Så fælt å miste når man har gått så lenge... [emoji17] Håper dette er en stayer, og at du får mange flotte blasto-søsken på frys. Det er din tur denne gangen [emoji171]

Så fælt å miste når man har gått så lenge... [emoji17] Håper dette er en stayer, og at du får mange flotte blasto-søsken på frys. Det er din tur denne gangen [emoji171]

Hvordan går det med deg Bubbly??

Vet du har kjempet hardt og lenge! Jeg har jo en sønn, så uansett hva som skjer har jeg jo blitt mamma! Og det er jo ikke " bare" det...

Ruger du på tvillinger? Har du vært på OUL enda?

Hvordan går det med deg Bubbly??

Vet du har kjempet hardt og lenge! Jeg har jo en sønn, så uansett hva som skjer har jeg jo blitt mamma! Og det er jo ikke " bare" det...

Ruger du på tvillinger? Har du vært på OUL enda?

Du takk for at du spør! Det går bra med fostrene foreløpig og egentlig meg også bortsett fra kvalmen [emoji5] Er 8+5 i dag så er en stund til OUL, men blir vel muligens en tul før det vil jeg tro? Så dem jo også 8+1 [emoji6] Da slo begge hjertene heldigvis.

Er veldig spent! Litt redd for at noe skal gå galt, men så lenge jeg er kvalm føler jeg meg rimelig trygg på at alt fortsatt er bra [emoji5]

Du takk for at du spør! Det går bra med fostrene foreløpig og egentlig meg også bortsett fra kvalmen [emoji5] Er 8+5 i dag så er en stund til OUL, men blir vel muligens en tul før det vil jeg tro? Så dem jo også 8+1 [emoji6] Da slo begge hjertene heldigvis.

Er veldig spent! Litt redd for at noe skal gå galt, men så lenge jeg er kvalm føler jeg meg rimelig trygg på at alt fortsatt er bra [emoji5]

Ja, da er det enda en stund til Oul! Dette skal gå bra!!!
Ja, kvalmen er både en forbannelse og velsignelse!
Som regel et godt tegn.

Får du ikke ekstra oppfølging med to? Litt flere ul også?
Vi fortjener å bli godt ivaretatt vi ivf-ere og spesielt med to stk.
Dobbel lykke! Måtte alle guder i alle religioner velsigne deg og denne graviditeten! Jeg har godfølelsen for deg.

Nå er det ikke lenge til de magiske 12- hold ut.

Nå har jeg bestemt at jeg skal fyre av en test på 17. Mai. Det er før testedato riktignok, men det er en dato verdt å teste på og det er 12 dpo.

Jeg skrev under på søskenforsøk 17.Mai i fjor.

Hadde vært rasende gøy med positiv test denne dagen.

Nei da, fallhøyden blir ikke større ved neg test, den er jo stor uansett når det eneste stedet man kan lage barn er på sykehuset.

Om jeg gleder meg? Ja, helt sinnsykt!

Hurraaa, hurra for 17. Mai og kanskje et ekstra hurraaa for en liten hemmelighet?

Hvem vet?! Time will tell!

Nå har jeg bestemt at jeg skal fyre av en test på 17. Mai. Det er før testedato riktignok, men det er en dato verdt å teste på og det er 12 dpo.

Nei da, fallhøyden blir ikke større ved neg test, den er jo stor uansett når det eneste stedet man kan lage barn er på sykehuset.

Hurraaa, hurra for 17. Mai og kanskje et ekstra hurraaa for en liten hemmelighet?

Gleder meg :D

Da gleder jeg meg til oppdatering 17.mai[emoji7] Håper på en pos test[emoji173]

Enda bedre grunn til å glede seg til 17. Mai! [emoji847]

Mitt digre testelager fristet meg dessverre til å ta en test, og den viste positiv.

Meeeen det kan være ovitrellen eller kjemisk, vi får se!

Jeg har visst over hode ikke teste-ryggrad!

Nå vil ikke jeg blåse ut for tidlig jubel, ei heller ikke overfor de som så sårt venter på positiv test. Må i hvert fall vente til det er sikkert at det ER positiv.

10 dpo.

Mitt digre testelager fristet meg dessverre til å ta en test, og den viste positiv.

Meeeen det kan være ovitrellen eller kjemisk, vi får se!

Jeg har visst over hode ikke teste-ryggrad!

Nå vil ikke jeg blåse ut for tidlig jubel, ei heller ikke overfor de som så sårt venter på positiv test. Må i hvert fall vente til det er sikkert at det ER positiv.

10 dpo.
Så spennende:Heartred:Heartred

Spennende [emoji5] hvor mange dager siden otrivelle? 12? Da burde den være ute..[emoji849][emoji16]

Spennende [emoji5] hvor mange dager siden otrivelle? 12? Da burde den være ute..[emoji849][emoji16]

Ja, 12 dager siden. Hos meg har den vært ute akkurat på dag 10 de to andre gangene, men ei jeg kjente hadde den i 13-14 dager, så man vet jo ikke helt sikkert hvis man ikke har testet ut ovitrellen.

Er forsiktig optimistisk, to streker er alltid et godt tegn så lenge de ikke plutselig forsvinner...

Mine har også vært helt borte på dag 10'tidligere så krysser fingrene [emoji16] skal du teste i morra? Da går det an å se om det er stigning eller om den er blitt svakere [emoji5]

Så spennende! Krysser fingrene for at det virkelig blir nå ❤️

Back
Topp