Lykken er....

Tusen takk skjønne jenter.

Herlighet hvor jeg unner alle ivf-damer å få barn!

De andre " vanlige dødelige" skulle bare visst hvilken påkjenning det er å gå runde på runde med innsettinger.
Har inntrykk av at mange tror det er like lett som å sende litt sperm og egg i posten og så bare putte det hele opp i skjeden fra returkonvolutten :hilarious:.
Vi ivf damer er tøffe[emoji173] Og det er godt å ha dette forumet for å heie på og støtte hverandre[emoji4] Håper formen er grei, nå blir det ei litt lang helg før det blir innsett på mandag?![emoji4] Når har du fått time til innsett?[emoji11]

Gratulerer med vel overstått uttak og flott fangst:D Krysser fingrene for gullegg blant dem ❤️

Vakkert skrevet og gratulerer med fin fangst❤️

Vi ivf damer er tøffe[emoji173] Og det er godt å ha dette forumet for å heie på og støtte hverandre[emoji4] Håper formen er grei, nå blir det ei litt lang helg før det blir innsett på mandag?![emoji4] Når har du fått time til innsett?[emoji11]

Har fått time 12:30. Gleder meg til å høre hva som har skjedd til da.

Håper sånn at jeg får innsett + noen til frys.
Fikk 3 på frys første uttak og bare ett sist. Tro hvordan det blir nå?

Trenger ikke vinne i lotto jeg altså, kan godt bli gravid på ferskt innsett i stedet ;):D.

Har fått time 12:30. Gleder meg til å høre hva som har skjedd til da.

Håper sånn at jeg får innsett + noen til frys.
Fikk 3 på frys første uttak og bare ett sist. Tro hvordan det blir nå?

Trenger ikke vinne i lotto jeg altså, kan godt bli gravid på ferskt innsett i stedet ;):D.
Alltid godt å få på frys i tillegg da[emoji7] Innsett blir det skal du se[emoji173] Å nå skal det bli spire på ferskforsøk [emoji7][emoji106]

Er riktig n
Dette hører sikkert så rart ut, men jeg har sånn på følelsen at det skal komme en til til oss, at det er et lite menneske, en sjel i limbo, som venter på at innsatsen min skal bli god nok til at det kan forløses....

Jeg tenker litt sånn om sønnen vår. Hva om jeg ikke hadde utstått prøvingen, ventingen, skamfølelsen, sorgen, tapet, skuffelsene og smerten?! Da hadde vi ikke fått sola vår, det strålende tannløse smilet som ler i mot oss hver morgen kl 06 , uavhengig av helligdag og hverdag og får oss til å huske at det faktisk er om dagen det er normalt å leve.

Slik tenker jeg om neste også. Det er noen der ute som venter på at vi skal la vår varme og kjærlighet omslutte det nye mennesket.

Husk det dere som enda ikke har fått nr en. Det er noen som skal gjøre akkurat DEG til mamma! Som skal ha akkurat DIN kjærlighet og omtanke. Som skal få deg til å endre meninger om hvordan du skal gjøre ting, nettopp fordi teori og praksis, relasjonsbygging og mellommenneskelig dynamikk ikke går an å få passet inn i et bestemt sett regler...

Et nytt liv, som viser sin personlighet tre frem allerede som spebarn, som formes med din hånd og ditt hjerte. Når du er våken, trøtt, har overskudd, er utslitt og som er helt avhengig av og prisgitt din omsorg.

Ikke gi opp, de venter på dere.

Klem :Heartbigred

Veldig fint skrevet, spesielt mtp. at er fortsatt barnløs. :Heartred

Er riktig nok ikke IVF`er, hvertfall ikke foreløpig, men ville bare si gratulerer med bra uttak og lykke til med innsett. :)

Er riktig n

Veldig fint skrevet, spesielt mtp. at er fortsatt barnløs. :Heartred

Er riktig nok ikke IVF`er, hvertfall ikke foreløpig, men ville bare si gratulerer med bra uttak og lykke til med innsett. :)

Tusen takk :Heartred.

Husker deg.

Måtte du lykkes snart å få din lille unike skatt du også.

Åååå, det er så spennende! Hvordan går det med alle de potensielle barna våre :p:joyful:?

Vokser og trives de? Har de gått til grunne? Hvordan har de delt seg? Hvor mange ble i grunnen befruktet?
Hvordan var sædprøven denne gangen?

Mannen som har vært så flink til å spise sink, folat og omega 3. Jeg som har spist gravidvitaminene vel og lenge....
Han har vært forkjølt 2 gg da de siste 3 mnd. Ikke hatt nevneverdig temperatur, men for en som allerede har lavt antall spermier er det jo mulig det har hatt innvirkning.

Vel, de skulle uansett gjøre ICSI, så da har det kanskje ikke all verden å si....

Håper de fant 9 ivrige :joyful:.

Om 1 døgn og 1-2 timer er jeg mest sannsynlig ruger siden de ikke har ringt.
Telefon fra klinikken før innsett betyr dårlige nyheter nemlig( m mindre annet er avtalt spesielt da).

Jeg fikk en kjempekjekk beskjed her om dagen. Ei i familien som jeg er fryktelig glad i fikk vite at fosteret hennes er friskt. Hun har mistet 3 gg og sist måtte hun ta bort et foster som var veldig sykt.
Jeg unner henne det så utrolig mye! Tror hun holdt på å knekke sammen, men dette vil lege alle sår.

Det var godt å få en sånn beskjed blandt så mange tunge jeg har hatt i det siste. Min far fikk påvist kreft med spredning og nå må han på cellegift.
Det blir veldig tungt for han. Og han som er alene og all ting.
Jeg bor langt unna, men spørs om jeg ikke må ta meg turen en gang i mnd og hjelpe han.

Det blir tungt for meg, jeg som prøver å bli gravid, har småtten og en krevende jobb.

Vi er kjent for å være jernkvinner i min familie, og jeg er ikke noe unntak, men alle har sine begrensninger. Håper bare at vi får noen flere gode nyheter, vi trenger det sårt.

LYKKE til i morgen! Sender deg masse gode vibber! ❤️❤️

Masse lykke til i mårra [emoji173][emoji173][emoji173] Krysser alt for egg inn og noen på frys[emoji173][emoji173]

Lykke til i morgen [emoji8]

Masse lykke til i dag [emoji173]

Jeg har en kjempeflott mann altså, på veldig mange måter. Likevel måtte jeg le i går. Jeg spurte han hva han tenkte om morgendagen ( altså i dag). Jo han tenkte på bilturen hjem, på hvilken veg som ble raskest ( vi har noen timers kjøring.) :hilarious::hilarious::hilarious:.

Det viser jo hvor forskjellig vår mentale innstilling og psykiske situasjon er...

Det er jo veldig liten del av prøverør som skjer i mannens kropp og hode, uavhengig av hvor infertilitetsproblemet ligger.

Jeg forstår jo det også på en måte. Og det er for såvidt i orden så lenge mannen tar hensyn til at vi gjennomgår veldig mye i et sånt behandlingsløp og at mannen ikke gjør det.

( bortsett fra de som gjennomgår TESA, da tror jeg faktisk mannen får flere tanker og deltakelse i prosessen.)

Ja, nå venter jeg på min tur.....og snart skal jeg til pers.

Jeg har en kjempeflott mann altså, på veldig mange måter. Likevel måtte jeg le i går. Jeg spurte han hva han tenkte om morgendagen ( altså i dag). Jo han tenkte på bilturen hjem, på hvilken veg som ble raskest ( vi har noen timers kjøring.) :hilarious::hilarious::hilarious:.

Det viser jo hvor forskjellig vår mentale innstilling og psykiske situasjon er...

Det er jo veldig liten del av prøverør som skjer i mannens kropp og hode, uavhengig av hvor infertilitetsproblemet ligger.

Jeg forstår jo det også på en måte. Og det er for såvidt i orden så lenge mannen tar hensyn til at vi gjennomgår veldig mye i et sånt behandlingsløp og at mannen ikke gjør det.

( bortsett fra de som gjennomgår TESA, da tror jeg faktisk mannen får flere tanker og deltakelse i prosessen.)

Ja, nå venter jeg på min tur.....og snart skal jeg til pers.

Du de mennene kan overraske noen ganger når vi spør dem hva de tenker om ditt og datt [emoji12]
Jeg insisterte på at sambo var den som måtte fortelle mammaen sin at vi skal ha barn. De snakket i tlf kanskje 20 minutter, men han kunne ikke gjenfortelle hvordan mammaen hans hadde reagert annet enn at "hun ble veldig glad".
Jeg tror de har en litt annen tankegang enn oss. Litt mer praktiske og litt mindre følsomme [emoji849] MEN samtidig vet jeg at sambo har mange følelser inni seg som jeg tror han bare bruker lang tid på å jobbe seg gjennom. Det har helt sikkert mannen din også, så om han tenkte på bilturen hjem akkurat da du spurte så kan det godt være han har vært innom tanken på deg og alt du må gjennom, og forsøket og embryoene maaaange ganger om dagen også [emoji5]

Lykke til i dag! [emoji8] Du er en tøffing

Du de mennene kan overraske noen ganger når vi spør dem hva de tenker om ditt og datt [emoji12]
Jeg insisterte på at sambo var den som måtte fortelle mammaen sin at vi skal ha barn. De snakket i tlf kanskje 20 minutter, men han kunne ikke gjenfortelle hvordan mammaen hans hadde reagert annet enn at "hun ble veldig glad".
Jeg tror de har en litt annen tankegang enn oss. Litt mer praktiske og litt mindre følsomme [emoji849] MEN samtidig vet jeg at sambo har mange følelser inni seg som jeg tror han bare bruker lang tid på å jobbe seg gjennom. Det har helt sikkert mannen din også, så om han tenkte på bilturen hjem akkurat da du spurte så kan det godt være han har vært innom tanken på deg og alt du må gjennom, og forsøket og embryoene maaaange ganger om dagen også [emoji5]

Lykke til i dag! [emoji8] Du er en tøffing

Hahaha, ja enig med deg der, måtte bare le. Jeg er veldig klar over det også.
Jeg vet at han har mange følelser rundt dette på sin måte, han bare snakker ikke så mye om det.

Det viser seg innimellom. Som da vi var på TUL og det ikke var liv. Da gråt min mann, som aldri gråter.....

Vi fikk et flott egg inn! 8/9 befruktet, ett egg var ikke modent.

Alle eggene har delt seg riktig til nå :woot::wideyed:! De fryser om to dager og ringer torsdag eller fredag. Hun sa at det var sjeldent alle ble flotte blastoer, men at de håpet på noen på frys.

Hurra, hurraaa. Håper på alle, ikke for å være grådig altså:rolleyes:!

Hahaha, ja enig med deg der, måtte bare le. Jeg er veldig klar over det også.
Jeg vet at han har mange følelser rundt dette på sin måte, han bare snakker ikke så mye om det.

Det viser seg innimellom. Som da vi var på TUL og det ikke var liv. Da gråt min mann, som aldri gråter.....

Vi fikk et flott egg inn! 8/9 befruktet, ett egg var ikke modent.

Alle eggene har delt seg riktig til nå :woot::wideyed:! De fryser om to dager og ringer torsdag eller fredag. Hun sa at det var sjeldent alle ble flotte blastoer, men at de håpet på noen på frys.

Hurra, hurraaa. Håper på alle, ikke for å være grådig altså:rolleyes:!

For ett FANTASTISK resultat!! Herremin, så utrolig at så mange egg ble befruktet og fortsatt henger med!! :D
Og gratulerer så mye som ruger :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp