Lykken er....

Så fint du skriver[emoji169][emoji169][emoji169][emoji171] Og gratulerer med ei jente i magen[emoji173][emoji173] Skikkelig jenteboom på assistert nå[emoji23]

Det er så sant som du sier, veien er ofte så tøff og ensom men du verden så verd det alt blir når man endelig lykkes[emoji7]

Håper formen er grei[emoji4][emoji173]
 
Hurra for en jente i magen!! ❤️ Enda et medlem i jenteklubben :p
Og så herlig for dere at det blir en av hver. Det er jo superkoselig :joyful:

Du skriver så fint og reflektert om dette ufrivillige hinderet i livet, og jeg kjenner meg igjen i så mye av det du skriver.
Vi er heldige som lever i kjærlighetsforhold som har grodd seg sterkere gjennom alt det vonde ❤️

Gratulerer til en kommende tobarnsmamma :D
 
Gratulerer med jente på vei :Heartred, og velkommen i jente-klubben ;)
 
Oul i dag viste oss en frisk liten jente :happy:.

Jeg hadde en nokså sterk guttefølelse, men der tok jeg feil gitt!!!!

Termin i slutten av januar.

Vi er så glade! Når vi får nr 2 er det 8 år siden vi startet prøvingen.
Alle sorgene, kampene, påbegynte ikke fullendte svangerskap, avlyste flybilletter og selskaper, forsinkede studier, forsinkelse inn i arbeidslivet, sexpauser, alle tårene og fortvilelsen over alt det vanskelige som vi har følt oss så alene om skal endelig komme til sin slutt. All smerte over barnelaging skal få ende lykkelig.
Det har vært beintøft må jeg si, for vi har ofret så mye uten at folk i nære relasjoner har skjønt hva vi har gått gjennom. Samtidig har vi vunnet, kampen har ikke vært nyttesløs, men den hadde jo blitt det om vi hadde gitt opp i løpet av de første årene.

Prosessen har lært meg mye, mye om meg selv, om min mann, om oss som par.
Den har lært meg om aksept og respekt for at man som menneske, og kanskje som mann og kvinne, sørger ulikt og at det må være i orden.

Den har lært meg at sex kan utsettes for en periode med begges aksept gjennom felles samtale og forståelse for så å bli kjempebra igjen når man begge er rede for det...uten å måtte gjennom en krangel først...

Den har lært meg ydmykhet og gitt meg perspektiv på hva som er viktig å diskutere, at noen ganger har man mest å tjene på å la uenigheter ligge når det faktisk er snakk om bagateller....

Vi har lært oss å huske på å skryte av hverandre når vi ser at den andre har strukket seg.

I det hele tatt har vi kommet mye nærmere hverandre og vi har endret oss veldig mye som mennesker begge to.

På en måte har mange av disse "bivirkningene" av ufrivillig barnløshet til syvende og sist gjort oss bedre. Det har ikke gjort prøvelsene mindre vanskelige, men på en måte har vi jo ikke hatt noe valg heller....hvis vi skulle klare å stå sammen , ikke minst også i fortsettelsen. Vi ville rett og slett ha gått fra hverandre hvis vi ikke hadde gitt rom og forståelse til hverandre, kanskje selv om jeg hadde blitt gravid til slutt.

Jeg er helt sikker på at det er flere av dere andre der ute som har opplevd det slik også, i alle fall på noen av punktene.

Det som ikke knekker oss, gjør oss jo sterkere....som kjent. Det er noe annet å si de ordene når man har kjent på kroppen hva det virkelig betyr...

Så, ikke gi opp, ikke før du selv mener at det er riktig i hvert fall.

[emoji813]bigred
Gratulerer så mye med en liten jente [emoji173][emoji173]
Blir helt rørt når jeg leser hva du skriver, tårene renner.
Alt er helt spot on. Forholdet mellom meg og samboer er styrket etter de siste års prøvelser, og særdeles 2017.
Tenk at dere endelig skal få den familien som har vært så sterkt ønsket. Er så glad på dine vegne [emoji177]
 
Så fint du skriver[emoji169][emoji169][emoji169][emoji171] Og gratulerer med ei jente i magen[emoji173][emoji173] Skikkelig jenteboom på assistert nå[emoji23]

Det er så sant som du sier, veien er ofte så tøff og ensom men du verden så verd det alt blir når man endelig lykkes[emoji7]

Håper formen er grei[emoji4][emoji173]
Hurra for en jente i magen!! ❤️ Enda et medlem i jenteklubben :p
Og så herlig for dere at det blir en av hver. Det er jo superkoselig :joyful:

Du skriver så fint og reflektert om dette ufrivillige hinderet i livet, og jeg kjenner meg igjen i så mye av det du skriver.
Vi er heldige som lever i kjærlighetsforhold som har grodd seg sterkere gjennom alt det vonde ❤️

Gratulerer til en kommende tobarnsmamma :D
Gratulerer med jente på vei :Heartred, og velkommen i jente-klubben ;)

Gratulerer så mye med en liten jente [emoji173][emoji173]
Blir helt rørt når jeg leser hva du skriver, tårene renner.
Alt er helt spot on. Forholdet mellom meg og samboer er styrket etter de siste års prøvelser, og særdeles 2017.
Tenk at dere endelig skal få den familien som har vært så sterkt ønsket. Er så glad på dine vegne [emoji177]

Tusen takk ,sterke , skjønne jenter!

Gleder meg til å høre om deres små på utsiden :woot:.
Er spent på Poppi, men vet hvor utrolig travel den første tiden er når man både skal komme seg etter strabasene og samtidig ta vare på den lille.
Kroppen er helt fantastisk sånn, enda jeg var helt skutt og hadde smerter i 3 uker etterpå, så hadde jeg overskudd til å kjempe med å etablere ammingen og ta vare på meg og lillegutt. Riktignok på sykehuset hvor jeg fikk all mat servert og reine klær hver dag, slik at jeg ikke trengte gjøre noe annet.

P.s: Anbefaler alle å bake variert barselmat. Feks fylte horn og pizzasnurrer og ha dem klar i frysern. Gryterett porsjonsvis.

Jeg gjorde ikke det sist, men det skal jeg jammen gjøre denne gangen.
Lillegutt fikk nok et snev av kolikk i tillegg til at han skulle ammes hver 2-2,5 t døgnet rundt de første mnd. Jeg hadde knapt tid til annet enn å sove og mate/stelle/trøste han.

Så denne gangen skal jeg tenke litt mer praktisk rundt selvhjelp den første tiden.
 
Gratulerer med jente på vei[emoji2][emoji177]

Jeg hadde planer om å bake opp masse med begge to jeg og, men det bestemte formen at jeg ikke klarte. Veldig kjekt for de som orker[emoji1303]
 
Gratulerer med jente i magen! [emoji3][emoji176]
Jeg syns du skriver så fint og beskriver mye av det jeg selv har opplevd gjennom mange år med prøving. Det er en hard kamp vi ivf-damer (og menn) må igjennom, men så er vi sabla tøffe også da! Både fysisk men ikke minst mentalt. Og premien som på ett tidspunkt virker så fjern og uvirkelig, er jo ekstra stor og fantastisk når vi kommer i mål [emoji171]

Nå er det bare å nyte sjarmøretappen og glede seg til den lille kommer [emoji8]
 
Gratulerer så mye med ei lita jente på vei[emoji173]️

Du skriver så fint, og det er så utrolig gjenkjennbart! Tusen takk for at du deler, det gir så utrolig mye håp og tro på at vi en dag vil lykkes og at man ikke må gi opp! Du er virkelig en inspirasjon[emoji173]️[emoji8]
 
Gratulerer med en jente !!:joyful::joyful: selv har jeg og en jente i magen,resultat av IVF,så kjenner meg godt igjen i det du skriver.. Lykke til videre!
 
Oul i dag viste oss en frisk liten jente :happy:.

Jeg hadde en nokså sterk guttefølelse, men der tok jeg feil gitt!!!!

Termin i slutten av januar.

Vi er så glade! Når vi får nr 2 er det 8 år siden vi startet prøvingen.
Alle sorgene, kampene, påbegynte ikke fullendte svangerskap, avlyste flybilletter og selskaper, forsinkede studier, forsinkelse inn i arbeidslivet, sexpauser, alle tårene og fortvilelsen over alt det vanskelige som vi har følt oss så alene om skal endelig komme til sin slutt. All smerte over barnelaging skal få ende lykkelig.
Det har vært beintøft må jeg si, for vi har ofret så mye uten at folk i nære relasjoner har skjønt hva vi har gått gjennom. Samtidig har vi vunnet, kampen har ikke vært nyttesløs, men den hadde jo blitt det om vi hadde gitt opp i løpet av de første årene.

Prosessen har lært meg mye, mye om meg selv, om min mann, om oss som par.
Den har lært meg om aksept og respekt for at man som menneske, og kanskje som mann og kvinne, sørger ulikt og at det må være i orden.

Den har lært meg at sex kan utsettes for en periode med begges aksept gjennom felles samtale og forståelse for så å bli kjempebra igjen når man begge er rede for det...uten å måtte gjennom en krangel først...

Den har lært meg ydmykhet og gitt meg perspektiv på hva som er viktig å diskutere, at noen ganger har man mest å tjene på å la uenigheter ligge når det faktisk er snakk om bagateller....

Vi har lært oss å huske på å skryte av hverandre når vi ser at den andre har strukket seg.

I det hele tatt har vi kommet mye nærmere hverandre og vi har endret oss veldig mye som mennesker begge to.

På en måte har mange av disse "bivirkningene" av ufrivillig barnløshet til syvende og sist gjort oss bedre. Det har ikke gjort prøvelsene mindre vanskelige, men på en måte har vi jo ikke hatt noe valg heller....hvis vi skulle klare å stå sammen , ikke minst også i fortsettelsen. Vi ville rett og slett ha gått fra hverandre hvis vi ikke hadde gitt rom og forståelse til hverandre, kanskje selv om jeg hadde blitt gravid til slutt.

Jeg er helt sikker på at det er flere av dere andre der ute som har opplevd det slik også, i alle fall på noen av punktene.

Det som ikke knekker oss, gjør oss jo sterkere....som kjent. Det er noe annet å si de ordene når man har kjent på kroppen hva det virkelig betyr...

Så, ikke gi opp, ikke før du selv mener at det er riktig i hvert fall.

:Heartbigred
Åå steike mann du får sagt det du! Sterke ord for ei hormonbombe som har bare dager igjen til egguttak. Tårene triller her jeg sitter å leser :crybaby2:Heartred gratulerer så mye med jenta!!
 
Åå steike mann du får sagt det du! Sterke ord for ei hormonbombe som har bare dager igjen til egguttak. Tårene triller her jeg sitter å leser :crybaby2:Heartred gratulerer så mye med jenta!!

Tusen hjertelig takk!

Får ikke tid til å svare alle her med travle dager og sykdom i heimen, men nå måtte jeg bare svare her for å si masse, masse lykke til på uttaket og i fortsettelsen av det.

Håper ønskebarnet kommer til deg også og at du slipper vente så lenge på det :flower
 
Hei kjære søte du <3

Ser på tickeren din at du er 24 uker i dag! Hurra for en fin milepæl!! :D

Hvordan går det med deg nå?

Klem <3
 
Hurra for 24 uker Gledeståre :Heartred:Heartred:Heartred
 
Grattis med 24 uker[emoji7][emoji7][emoji173]
 
Hei kjære søte du <3

Ser på tickeren din at du er 24 uker i dag! Hurra for en fin milepæl!! :D

Hvordan går det med deg nå?

Klem <3
Hurra for 24 uker Gledeståre :Heartred:Heartred:Heartred
Grattis med 24 uker[emoji7][emoji7][emoji173]

Så trivelig!!!!

Tuuusen takk! Nå ble jeg kjempeglad!

Jo, jeg er så utrolig glad for at alt ser ut til å gå bra! 24 uker er jo også en milepæl, for nå vil de jo gjøre alt for å redde babyen hvis uhellet er ute og man føder tidlig. Ikke det at jeg tror det kommer til å skje altså, bare så godt å vite.

Jeg har det veldig bra med meg selv for tiden. Gleder meg sånn til å få en datter. Småen er begynt å skjønne at det kommer en baby. Vi kjøpte ei bok om å få småsøsken som vi har lest masse samtidig som vi har pekt på magen og nå leter han frem magen, susser og koser med den og sier: Bebi!

Vi har hatt sykdom i huset i over 1 mnd. Småen, mannen og jeg har gått på rundgang. Jeg har vært syk to gg på 10 dager hver, det tar på. Jeg er plaget med halsbrann på nettene, så jeg sover dårlig. Er nok ikke den eneste der tenker jeg. Men så sykemeldte legen meg 50% heldigvis, så nå går alt så mye bedre. Jeg greier å gjøre jobben min når jeg er der og greier å være mamma når jeg kommer hjem. Får t.o.m vasket hus og greier. Så nå er dagene håndterbare og lykkelige!

I dag tok jeg glukosebelastningstest. Det gikk greit å klemme nedpå drikken, men fy så kvalm jeg ble!!! Greide å holde den nede de to timene til blodprøven var tatt og så kom det meste i retur.
Hadde med meg mat da, så fikk rettet på formen før jeg kjørte hjem.

Resultatet får jeg i neste uke en gang. Håper det ligger innafor normalen.

Jeg har alltid ligget innenfor normalen på bmi, men etter 2 graviditeter og 2 påbegynte + lange tider med prøverørsmedisiner de 3 siste årene, så var jeg nå klassifisert som overvektig denne gangen med bmi på 26.
Jeg tar det i grunnen ikke så tungt. Vet at jeg skal klare å ta av igjen et par kg når ammeperioden er over og jeg kan slanke meg litt.
Årsaken til glukosebelastningstesten var bmi over 25 og at jeg er over 40. Det er jo nye retningslinjer for testene nå. Alle førstegangsfødende over 25 skal også ha den, så da skal vel flesteparten til pers.

Dere da? Skal dere ta den? Anbefaler ta med vann og mat til dere er ferdige. Spør også om det er et sted dere kan ligge nedpå hvis dere trenger. Det hjalp meg å holde på " godsakene".

Hvordan går det med dere tapre gravide?
Hvordan er formen? Jobb? Følelsene?

Tenk, vi er nå over halvveis!!! Du også LizRachel? Hva skal du ha? Jente eller gutt?

Klemmer dere!
 
Oul i dag viste oss en frisk liten jente :happy:.

Jeg hadde en nokså sterk guttefølelse, men der tok jeg feil gitt!!!!

Termin i slutten av januar.

Vi er så glade! Når vi får nr 2 er det 8 år siden vi startet prøvingen.
Alle sorgene, kampene, påbegynte ikke fullendte svangerskap, avlyste flybilletter og selskaper, forsinkede studier, forsinkelse inn i arbeidslivet, sexpauser, alle tårene og fortvilelsen over alt det vanskelige som vi har følt oss så alene om skal endelig komme til sin slutt. All smerte over barnelaging skal få ende lykkelig.
Det har vært beintøft må jeg si, for vi har ofret så mye uten at folk i nære relasjoner har skjønt hva vi har gått gjennom. Samtidig har vi vunnet, kampen har ikke vært nyttesløs, men den hadde jo blitt det om vi hadde gitt opp i løpet av de første årene.

Prosessen har lært meg mye, mye om meg selv, om min mann, om oss som par.
Den har lært meg om aksept og respekt for at man som menneske, og kanskje som mann og kvinne, sørger ulikt og at det må være i orden.

Den har lært meg at sex kan utsettes for en periode med begges aksept gjennom felles samtale og forståelse for så å bli kjempebra igjen når man begge er rede for det...uten å måtte gjennom en krangel først...

Den har lært meg ydmykhet og gitt meg perspektiv på hva som er viktig å diskutere, at noen ganger har man mest å tjene på å la uenigheter ligge når det faktisk er snakk om bagateller....

Vi har lært oss å huske på å skryte av hverandre når vi ser at den andre har strukket seg.

I det hele tatt har vi kommet mye nærmere hverandre og vi har endret oss veldig mye som mennesker begge to.

På en måte har mange av disse "bivirkningene" av ufrivillig barnløshet til syvende og sist gjort oss bedre. Det har ikke gjort prøvelsene mindre vanskelige, men på en måte har vi jo ikke hatt noe valg heller....hvis vi skulle klare å stå sammen , ikke minst også i fortsettelsen. Vi ville rett og slett ha gått fra hverandre hvis vi ikke hadde gitt rom og forståelse til hverandre, kanskje selv om jeg hadde blitt gravid til slutt.

Jeg er helt sikker på at det er flere av dere andre der ute som har opplevd det slik også, i alle fall på noen av punktene.

Det som ikke knekker oss, gjør oss jo sterkere....som kjent. Det er noe annet å si de ordene når man har kjent på kroppen hva det virkelig betyr...

Så, ikke gi opp, ikke før du selv mener at det er riktig i hvert fall.

:Heartbigred

Flotte ord[emoji173] tar det med videre! Gratulerer med ei lita tulle i magen[emoji173]
 
Så trivelig!!!!

Tuuusen takk! Nå ble jeg kjempeglad!

Jo, jeg er så utrolig glad for at alt ser ut til å gå bra! 24 uker er jo også en milepæl, for nå vil de jo gjøre alt for å redde babyen hvis uhellet er ute og man føder tidlig. Ikke det at jeg tror det kommer til å skje altså, bare så godt å vite.

Jeg har det veldig bra med meg selv for tiden. Gleder meg sånn til å få en datter. Småen er begynt å skjønne at det kommer en baby. Vi kjøpte ei bok om å få småsøsken som vi har lest masse samtidig som vi har pekt på magen og nå leter han frem magen, susser og koser med den og sier: Bebi!

Vi har hatt sykdom i huset i over 1 mnd. Småen, mannen og jeg har gått på rundgang. Jeg har vært syk to gg på 10 dager hver, det tar på. Jeg er plaget med halsbrann på nettene, så jeg sover dårlig. Er nok ikke den eneste der tenker jeg. Men så sykemeldte legen meg 50% heldigvis, så nå går alt så mye bedre. Jeg greier å gjøre jobben min når jeg er der og greier å være mamma når jeg kommer hjem. Får t.o.m vasket hus og greier. Så nå er dagene håndterbare og lykkelige!

I dag tok jeg glukosebelastningstest. Det gikk greit å klemme nedpå drikken, men fy så kvalm jeg ble!!! Greide å holde den nede de to timene til blodprøven var tatt og så kom det meste i retur.
Hadde med meg mat da, så fikk rettet på formen før jeg kjørte hjem.

Resultatet får jeg i neste uke en gang. Håper det ligger innafor normalen.

Jeg har alltid ligget innenfor normalen på bmi, men etter 2 graviditeter og 2 påbegynte + lange tider med prøverørsmedisiner de 3 siste årene, så var jeg nå klassifisert som overvektig denne gangen med bmi på 26.
Jeg tar det i grunnen ikke så tungt. Vet at jeg skal klare å ta av igjen et par kg når ammeperioden er over og jeg kan slanke meg litt.
Årsaken til glukosebelastningstesten var bmi over 25 og at jeg er over 40. Det er jo nye retningslinjer for testene nå. Alle førstegangsfødende over 25 skal også ha den, så da skal vel flesteparten til pers.

Dere da? Skal dere ta den? Anbefaler ta med vann og mat til dere er ferdige. Spør også om det er et sted dere kan ligge nedpå hvis dere trenger. Det hjalp meg å holde på " godsakene".

Hvordan går det med dere tapre gravide?
Hvordan er formen? Jobb? Følelsene?

Tenk, vi er nå over halvveis!!! Du også LizRachel? Hva skal du ha? Jente eller gutt?

Klemmer dere!

For en herlig oppdatering fra deg Gledeståre :Heartpink
Det er så godt når en endelig kommer til den milepælen hvor de gjør alt for å redde babyen om det mest utenkelige skulle skje.
Og så godt å høre at du får slappet mer av når du nå er 50% sykemeldt. Jeg er den første til å innrømme at jeg må ta meg selv i nakken til tider og innse at jeg ikke orker like mye nå som jeg gjorde tidligere. Ikke er jeg 25 år heller lengre!

Halsbrann er noe herk, jeg sliter med det samme. Er nok det mest fremtredende og plagsomme symptomet her hos meg.
Det blir glukosebelastning på meg også. Er langt over 25 år, så da blir det automatisk at den må tas. Har også gått opp en del i vekt nå, og vil bli klassifisert som overvektig. Likt som deg så gikk jeg opp i vekt ved forrige påbegynte graviditet og av ivf medisinene. Kan ikke si at jeg gleder meg til den testen, men håper det går greit.

Ellers er formen fin, fortsatt i 100% jobb.
Hadde en skrekk opplevelse for 2 uker siden, hvor etter mange dager med mye jobbing og kaos i heimen så fikk jeg en litt større blødning samt magevondt. Gikk en hel helg uten å vite fra eller til hvordan det kom til å gå, da legevakt ikke ville ta meg inn. Heldigvis gikk det fint på OUL, gynekolog så en frisk og fin jente :Heartpink:Heartpink:Heartpink Så nå joiner jeg resten av jenteklubben :joyful:
Tar det mye roligere på jobb nå, og nyter bevegelsene fra lille frøkna vår i magen. Etter så mange år er det fortsatt litt uvirkelig at vi endelig skal få det lille mirakelet vårt :Heartpink
 
Gratulerer med 24 uker[emoji173]️
 
Gratulerer med 24 uker❤️
 
Så trivelig!!!!

Tuuusen takk! Nå ble jeg kjempeglad!

Jo, jeg er så utrolig glad for at alt ser ut til å gå bra! 24 uker er jo også en milepæl, for nå vil de jo gjøre alt for å redde babyen hvis uhellet er ute og man føder tidlig. Ikke det at jeg tror det kommer til å skje altså, bare så godt å vite.

Jeg har det veldig bra med meg selv for tiden. Gleder meg sånn til å få en datter. Småen er begynt å skjønne at det kommer en baby. Vi kjøpte ei bok om å få småsøsken som vi har lest masse samtidig som vi har pekt på magen og nå leter han frem magen, susser og koser med den og sier: Bebi!

Vi har hatt sykdom i huset i over 1 mnd. Småen, mannen og jeg har gått på rundgang. Jeg har vært syk to gg på 10 dager hver, det tar på. Jeg er plaget med halsbrann på nettene, så jeg sover dårlig. Er nok ikke den eneste der tenker jeg. Men så sykemeldte legen meg 50% heldigvis, så nå går alt så mye bedre. Jeg greier å gjøre jobben min når jeg er der og greier å være mamma når jeg kommer hjem. Får t.o.m vasket hus og greier. Så nå er dagene håndterbare og lykkelige!

I dag tok jeg glukosebelastningstest. Det gikk greit å klemme nedpå drikken, men fy så kvalm jeg ble!!! Greide å holde den nede de to timene til blodprøven var tatt og så kom det meste i retur.
Hadde med meg mat da, så fikk rettet på formen før jeg kjørte hjem.

Resultatet får jeg i neste uke en gang. Håper det ligger innafor normalen.

Jeg har alltid ligget innenfor normalen på bmi, men etter 2 graviditeter og 2 påbegynte + lange tider med prøverørsmedisiner de 3 siste årene, så var jeg nå klassifisert som overvektig denne gangen med bmi på 26.
Jeg tar det i grunnen ikke så tungt. Vet at jeg skal klare å ta av igjen et par kg når ammeperioden er over og jeg kan slanke meg litt.
Årsaken til glukosebelastningstesten var bmi over 25 og at jeg er over 40. Det er jo nye retningslinjer for testene nå. Alle førstegangsfødende over 25 skal også ha den, så da skal vel flesteparten til pers.

Dere da? Skal dere ta den? Anbefaler ta med vann og mat til dere er ferdige. Spør også om det er et sted dere kan ligge nedpå hvis dere trenger. Det hjalp meg å holde på " godsakene".

Hvordan går det med dere tapre gravide?
Hvordan er formen? Jobb? Følelsene?

Tenk, vi er nå over halvveis!!! Du også LizRachel? Hva skal du ha? Jente eller gutt?

Klemmer dere!

For en herlig oppdatering fra deg! Koselig at småen gleder seg og viser interesse for magen ❤️ Sjarmtroll altså!

Jeg jobber 50% som deg og det er det høyeste jeg har vært på siden sommeren. Men går bare bedre og bedre :) Litt bekkenvondt, men lever greit med det altså :)
Fint å høre at du også finner overskudd til både arbeid og familieliv. Viktig at ikke den ene går til grunne fordi man legger all energi en plass :)

Ca en mnd til jeg skal ta glukosebelastningen. Gleder meg ikke akkurat... :meh:
BMI var nesten 29 og alder godt over 25, så kom ikke utenom ;) Men morsomt at jeg på et tidspunkt neeesten var innafor BMI-kravet etter all spyinga :p

Kjennes sprøtt å være over halvveis og kjenne så masse liv fra inni magen ❤️
Elsker den daglige kontakten med frøkna vår ❤️
Vi er så heldige!! :joyful:

Klem ❤️
 
Back
Topp