Lykken er....

Jeg ler, smiler og gråter.....i dag er en gledens dag for oss. Det ser så kjempebra ut!

Herlighet, jeg kan nesten ikke TRO det!!!

Mannen min, den gode mannen min jublet og ble helt blank i øynene!

Han sa," jeg har ikke følt noe...endelig kan jeg glede meg, endelig kan jeg tørre å føle på gleden over at jeg skal bli pappa igjen."

Hurra. Hurra vi skal faktisk ha barn!!!

:excited001
:happy093
Hurra[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg ler, smiler og gråter.....i dag er en gledens dag for oss. Det ser så kjempebra ut!

Herlighet, jeg kan nesten ikke TRO det!!!

Mannen min, den gode mannen min jublet og ble helt blank i øynene!

Han sa," jeg har ikke følt noe...endelig kan jeg glede meg, endelig kan jeg tørre å føle på gleden over at jeg skal bli pappa igjen."

Hurra. Hurra vi skal faktisk ha barn!!!

:excited001
:happy093
Så fantastisk!! Gratulerer såå myyye! :D Nå kan dere endelig nyte svangerskapet!❤
 
Jeg ler, smiler og gråter.....i dag er en gledens dag for oss. Det ser så kjempebra ut!

Herlighet, jeg kan nesten ikke TRO det!!!

Mannen min, den gode mannen min jublet og ble helt blank i øynene!

Han sa," jeg har ikke følt noe...endelig kan jeg glede meg, endelig kan jeg tørre å føle på gleden over at jeg skal bli pappa igjen."

Hurra. Hurra vi skal faktisk ha barn!!!

:excited001
:happy093

Åhhh Gledeståre, jeg er så ufattelig glad på dine vegne, tårene renner her :happy:
Endelig skal dere bli en komplett familie på 4 :Heartred:Heartred:Heartred
For en nydelig reaksjon fra mannen din, nå skal dere begge to nyte tiden fremover :Heartred For en fantastisk sommergave :flower
 
Dette var vanvittig fin lesning! Gratulerer!! ❤️❤️❤️
 
Jeg ler, smiler og gråter.....i dag er en gledens dag for oss. Det ser så kjempebra ut!

Herlighet, jeg kan nesten ikke TRO det!!!

Mannen min, den gode mannen min jublet og ble helt blank i øynene!

Han sa," jeg har ikke følt noe...endelig kan jeg glede meg, endelig kan jeg tørre å føle på gleden over at jeg skal bli pappa igjen."

Hurra. Hurra vi skal faktisk ha barn!!!

:excited001
:happy093

[emoji173]️[emoji173]️ fantastisk[emoji173]️[emoji173]️
 
Snart min tur til å få utført fosterdiagnostikk nå! Sitter og venter. Superspent selv om jeg tror alt er bra.
Er 12+4 i dag regnet fra uttak.
 

Takk :Heartred.

Alt gikk superbra! Legge ut bilder senere. Fikk veldig, veldig gode prognoser og mange fine bilder.

Nå tørr vi å tro på det! Vi skal faktisk ha barn!
Morkaka på bakre vegg. Jeg syns jo jeg kjenner bevegelse og da bekreftet hun at det var godt mulig å kjenne lette fosterbevegelser allerede nå med slik lokalisering av morkaka.:flower
 
Takk :Heartred.

Alt gikk superbra! Legge ut bilder senere. Fikk veldig, veldig gode prognoser og mange fine bilder.

Nå tørr vi å tro på det! Vi skal faktisk ha barn!
Morkaka på bakre vegg. Jeg syns jo jeg kjenner bevegelse og da bekreftet hun at det var godt mulig å kjenne lette fosterbevegelser allerede nå med slik lokalisering av morkaka.:flower

Så gode nyheter! :D
Dette er deg så fortjent, endelig skal dere komme helt i mål også med søsken ❤️
 
Takk [emoji813]red.

Alt gikk superbra! Legge ut bilder senere. Fikk veldig, veldig gode prognoser og mange fine bilder.

Nå tørr vi å tro på det! Vi skal faktisk ha barn!
Morkaka på bakre vegg. Jeg syns jo jeg kjenner bevegelse og da bekreftet hun at det var godt mulig å kjenne lette fosterbevegelser allerede nå med slik lokalisering av morkaka.:flower
Så herlig at alt var bra[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Takk :Heartred.

Alt gikk superbra! Legge ut bilder senere. Fikk veldig, veldig gode prognoser og mange fine bilder.

Nå tørr vi å tro på det! Vi skal faktisk ha barn!
Morkaka på bakre vegg. Jeg syns jo jeg kjenner bevegelse og da bekreftet hun at det var godt mulig å kjenne lette fosterbevegelser allerede nå med slik lokalisering av morkaka.:flower

Gratulerer :Heartred
 
Takk :Heartred.

Alt gikk superbra! Legge ut bilder senere. Fikk veldig, veldig gode prognoser og mange fine bilder.

Nå tørr vi å tro på det! Vi skal faktisk ha barn!
Morkaka på bakre vegg. Jeg syns jo jeg kjenner bevegelse og da bekreftet hun at det var godt mulig å kjenne lette fosterbevegelser allerede nå med slik lokalisering av morkaka.:flower

Så fantastisk Gledeståre, nå skal dere bare nyyyyyte dagene, ukene, og månedene fremover :Heartred
 
Snart er det termindato på lille spire som jeg mistet i januar. Litt vemodig på en måte, samtidig er jeg jo ikke lei meg når jeg kjenner liv fra vårt nye liv inni meg som er et lite foster nå.

Jeg er på ferietur med min 16 mnd lille sjarmør alene. Det er både kjempekoselig og ganske utmattende. Hadde nok lagt opp løypa med litt for mange besøk kjenner jeg.....
Nå nyter vi kvelden alene. Og snart får mammaen et par timer ro etter leggetid.

Herlighet hvor deilig det er å være sliten pga verdens største lykke!
Jeg ønsker at alle som sliter, både med nr1 og nr2 måtte få komme i mål her inne!

8 år med barnelaging kommer forhåpentligvis snart i mål. Sent, men godt. Så ikke gi dere.
 
Snart er det termindato på lille spire som jeg mistet i januar. Litt vemodig på en måte, samtidig er jeg jo ikke lei meg når jeg kjenner liv fra vårt nye liv inni meg som er et lite foster nå.

Jeg er på ferietur med min 16 mnd lille sjarmør alene. Det er både kjempekoselig og ganske utmattende. Hadde nok lagt opp løypa med litt for mange besøk kjenner jeg.....
Nå nyter vi kvelden alene. Og snart får mammaen et par timer ro etter leggetid.

Herlighet hvor deilig det er å være sliten pga verdens største lykke!
Jeg ønsker at alle som sliter, både med nr1 og nr2 måtte få komme i mål her inne!

8 år med barnelaging kommer forhåpentligvis snart i mål. Sent, men godt. Så ikke gi dere.

❤️❤️❤️
 
Hvordan gikk det i dag? ❤️
 
Er spent jeg også [emoji173]
 
Oul i dag viste oss en frisk liten jente :happy:.

Jeg hadde en nokså sterk guttefølelse, men der tok jeg feil gitt!!!!

Termin i slutten av januar.

Vi er så glade! Når vi får nr 2 er det 8 år siden vi startet prøvingen.
Alle sorgene, kampene, påbegynte ikke fullendte svangerskap, avlyste flybilletter og selskaper, forsinkede studier, forsinkelse inn i arbeidslivet, sexpauser, alle tårene og fortvilelsen over alt det vanskelige som vi har følt oss så alene om skal endelig komme til sin slutt. All smerte over barnelaging skal få ende lykkelig.
Det har vært beintøft må jeg si, for vi har ofret så mye uten at folk i nære relasjoner har skjønt hva vi har gått gjennom. Samtidig har vi vunnet, kampen har ikke vært nyttesløs, men den hadde jo blitt det om vi hadde gitt opp i løpet av de første årene.

Prosessen har lært meg mye, mye om meg selv, om min mann, om oss som par.
Den har lært meg om aksept og respekt for at man som menneske, og kanskje som mann og kvinne, sørger ulikt og at det må være i orden.

Den har lært meg at sex kan utsettes for en periode med begges aksept gjennom felles samtale og forståelse for så å bli kjempebra igjen når man begge er rede for det...uten å måtte gjennom en krangel først...

Den har lært meg ydmykhet og gitt meg perspektiv på hva som er viktig å diskutere, at noen ganger har man mest å tjene på å la uenigheter ligge når det faktisk er snakk om bagateller....

Vi har lært oss å huske på å skryte av hverandre når vi ser at den andre har strukket seg.

I det hele tatt har vi kommet mye nærmere hverandre og vi har endret oss veldig mye som mennesker begge to.

På en måte har mange av disse "bivirkningene" av ufrivillig barnløshet til syvende og sist gjort oss bedre. Det har ikke gjort prøvelsene mindre vanskelige, men på en måte har vi jo ikke hatt noe valg heller....hvis vi skulle klare å stå sammen , ikke minst også i fortsettelsen. Vi ville rett og slett ha gått fra hverandre hvis vi ikke hadde gitt rom og forståelse til hverandre, kanskje selv om jeg hadde blitt gravid til slutt.

Jeg er helt sikker på at det er flere av dere andre der ute som har opplevd det slik også, i alle fall på noen av punktene.

Det som ikke knekker oss, gjør oss jo sterkere....som kjent. Det er noe annet å si de ordene når man har kjent på kroppen hva det virkelig betyr...

Så, ikke gi opp, ikke før du selv mener at det er riktig i hvert fall.

:Heartbigred
 
Back
Topp