Lolo og veien til tredjeskatten

testa i 13-tida, og den var neeeeesten-positiv. Tipper den er positiv når jeg får tatt test hjemme i ettermiddag/kveld :D
 
Positv EL-test i 17 tiden. Og EL-smerter! Dette lover bra. Bare passe på å orke litt humping i kveld nå :D
 
PP13 - CD14
EL i dag - juhuu! Da er jeg 11 dpo på valentindagen, som i tillegg er en lørdag. For en gangs skyld skal jeg være flink og holde meg. Er så lei av svake tester med alle mulige tenk-om-tanker. Så gjenstår det å se om jeg klarer.
 
PP 13 - 8 DPO

Så mye for å holde seg... Er hjemme, syk, og konsentrert urin så kunne ikke la sjansen gå fra meg i dag. Det et den vante 'noe' men uhyre svakt. Får se om jeg klarer holde meg i morra. Er hjemme da også, så...

Noen som vet om sykdom i dpo-land påvirker sjansen for graviditet? Håper ikke det...
 
PP 13 - 8 DPO

Så mye for å holde seg... Er hjemme, syk, og konsentrert urin så kunne ikke la sjansen gå fra meg i dag. Det et den vante 'noe' men uhyre svakt. Får se om jeg klarer holde meg i morra. Er hjemme da også, så...

Noen som vet om sykdom i dpo-land påvirker sjansen for graviditet? Håper ikke det...

Huffda, god bedring!❤️ nei, sykdom i DPO land skal ikke forhindre graviditet. Så ikke tenk på det! Håper ditt noe blir sterkere! :)
 
Huffda, god bedring!❤️ nei, sykdom i DPO land skal ikke forhindre graviditet. Så ikke tenk på det! Håper ditt noe blir sterkere! :)
Takk!
Godt det ikke skal ha noe å si. Mitt 'noe' var der på kveldstest også. Fordelen med å være syk er at man går ytterst sjelden på do.

Men søren og altså - jeg skulle jo ikke tidligteste nå...!
 
Takk!
Godt det ikke skal ha noe å si. Mitt 'noe' var der på kveldstest også. Fordelen med å være syk er at man går ytterst sjelden på do.

Men søren og altså - jeg skulle jo ikke tidligteste nå...!

Umulig å stå i mot! :p jeg skal ikke ta kveldstest før jeg har tydelig strek, men plutselig så bare gjorde jeg det visst! Hehe! Vi får bare holde forhåpningene unna, minne oss på at vi har hatt sterkt "noe" som ikke har vært noe før, men samtidig håpe at det blir sterkere :D
 
PP13 - 9 dpo

Dette 'noe' ser ut til å være borte i dag. Faktisk!! Så da får vi se når jeg gidder test igjen.
 
PP13 - 10 dpo

Fremdeles bare et veldig svakt 'noe', såda avblåser jeg denne syklusen og sier bedre lykke neste gang til meg selv.
 
PP13 - 10 dpo

Fremdeles bare et veldig svakt 'noe', såda avblåser jeg denne syklusen og sier bedre lykke neste gang til meg selv.
 
Mulig det teoretiske håpet ikke er ute, men det realistiske er det.
Ja, jeg skulle jo følge deg over, slik blir det jo ikke nå:( får håpe jeg følger etter på neste sjanse!!
 
Mulig det teoretiske håpet ikke er ute, men det realistiske er det.
Ja, jeg skulle jo følge deg over, slik blir det jo ikke nå:( får håpe jeg følger etter på neste sjanse!!

Da heier vi på november for deg❤️ Stor klem til deg!
 
Nå mister jeg tilgangen her, så vil bare ønske deg MASSE MASSE lykke til, håper det snart er din tur!! ❤️ stor klem!❤️
 
Back
Topp