Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
testa i 13-tida, og den var neeeeesten-positiv. Tipper den er positiv når jeg får tatt test hjemme i ettermiddag/kveld
Positv EL-test i 17 tiden. Og EL-smerter! Dette lover bra. Bare passe på å orke litt humping i kveld nå
PP 13 - 8 DPO
Så mye for å holde seg... Er hjemme, syk, og konsentrert urin så kunne ikke la sjansen gå fra meg i dag. Det et den vante 'noe' men uhyre svakt. Får se om jeg klarer holde meg i morra. Er hjemme da også, så...
Noen som vet om sykdom i dpo-land påvirker sjansen for graviditet? Håper ikke det...
Takk!Huffda, god bedring! nei, sykdom i DPO land skal ikke forhindre graviditet. Så ikke tenk på det! Håper ditt noe blir sterkere!
Takk!
Godt det ikke skal ha noe å si. Mitt 'noe' var der på kveldstest også. Fordelen med å være syk er at man går ytterst sjelden på do.
Men søren og altså - jeg skulle jo ikke tidligteste nå...!
PP13 - 9 dpo
Dette 'noe' ser ut til å være borte i dag. Faktisk!! Så da får vi se når jeg gidder test igjen.
Mulig det teoretiske håpet ikke er ute, men det realistiske er det.
Ja, jeg skulle jo følge deg over, slik blir det jo ikke nå får håpe jeg følger etter på neste sjanse!!
Håper jeg følger snart etter...Da heier vi på november for deg Stor klem til deg!
Tusen takk! Du blir savnet!!Nå mister jeg tilgangen her, så vil bare ønske deg MASSE MASSE lykke til, håper det snart er din tur!! stor klem!