Lolo og veien til tredjeskatten

At jeg ikke kan slutte å teste når det bare er tull likevel... Men på ettermiddagstesten i dag synes jeg dette 'noe' er litt mer tilstedet igjen...

Gaaaaah!

ImageUploadedByBV Forum1421597603.662105.jpg
 
Last edited:
Enig med deg, dette noe syns bedre på ettermiddagstesten din.
Tuller du..??!?
Dette er til å bli tullerusk av altså! Må være mye enklere å ikke være testetøs :p
Hadde bestemt meg for å slutte testinga, men nå MÅ jeg jo teste i morra tidlig også..!
 
Tuller du..??!?
Dette er til å bli tullerusk av altså! Må være mye enklere å ikke være testetøs :p
Hadde bestemt meg for å slutte testinga, men nå MÅ jeg jo teste i morra tidlig også..!
Håper på en tydligere en i morgen da :)
Har hatt min fare chare av de strekene der selv, så har full forståelse
for frustrasjonen.
Selv når det ikke bare er lurestreker men spire på gang,så starter de jo også veldig svakt tidlig,
så er ikke lett å la være å teste, hvertfall ikke når den ser litt
tydligere ut enn de forrige.

Krysser fingrene :)
 
Håper på en tydligere en i morgen da :)
Har hatt min fare chare av de strekene der selv, så har full forståelse
for frustrasjonen.
Selv når det ikke bare er lurestreker men spire på gang,så starter de jo også veldig svakt tidlig,
så er ikke lett å la være å teste, hvertfall ikke når den ser litt
tydligere ut enn de forrige.

Krysser fingrene :)
Det er jo så vanskelig å fange på bilde, og da er min erfaring at det aldri blir noe av de der strekene. Men som du sier, når den ene er mer enn den forrige, så tar testegalskapen meg hvertfall...
Lirer på om de har lagt inn en sånn svaaaaak strek på enkelte partier jeg, bare for å øke salget til sånne tøser som meg :p
 
Takk Jada og Carros.

Det går greit her altså. Ikke noe nederlag denne runden. Litt kjipt at det ikke blir ny prdnisolonkur før mai-eggløsningen, men det får bare være. Får nyte tiden frem til da med barna som faktisk begynner å bli litt store også. Og følge med på EL og sørge for sånn noenlunde timing hvertfall. Liker jo å ha kontroll, så det må jeg fortsette med, men kommer nok ikke til å egentlig ha troa igjen før ny runde med prednisolon. Neste blir altså i mai, og så blir det nok ny kur i august og november dette året. Så får vi se.
 
Da er den kjipeste delen av syklusen snart over og testing etter EL er igang. Tror det snart er noe på gang, var hvertfall sterkere test i dag enn k går. Tipper den blir positiv i morgen eller tirsdag, med EL på onsdag/torsdag. Det blir bra, potensielt positiv test på valentindagen, og det hadde jo vært litt romantisk da må jeg innrømme;)
 
Da er den kjipeste delen av syklusen snart over og testing etter EL er igang. Tror det snart er noe på gang, var hvertfall sterkere test i dag enn k går. Tipper den blir positiv i morgen eller tirsdag, med EL på onsdag/torsdag. Det blir bra, potensielt positiv test på valentindagen, og det hadde jo vært litt romantisk da må jeg innrømme;)

Det er samme som meg! Eller, jeg regner med det blir IKM dagen etter da! Det høres perfekt ut med positiv test på valentinesday!❤️

Jeg kjenner jeg er litt blandet ang det, jeg hadde IKM valentinesday i fjor. Og det var jo en stor skuffelse.. Ca 12 uker senere kunne min kollega strålende fortelle at de hadde fått en positiv test på valentinesday, og de har nå en jente på 3 mnd. Min tur i år?
 
Jeg har nok ikm førsg litt etter valentin altså, men er kanskje 10 dpo da og da regner jeg med å se noe på en test egentlig... Romantisk i så fall. Selv om det viktigste i grunnen er positiv test, ikke hvilken dag den kommer.
 
Jeg har nok ikm førsg litt etter valentin altså, men er kanskje 10 dpo da og da regner jeg med å se noe på en test egentlig... Romantisk i så fall. Selv om det viktigste i grunnen er positiv test, ikke hvilken dag den kommer.

Helt enig! Revnende likegyldig, så lenge den kommer! :D
 
Back
Topp