Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg, dette noe syns bedre på ettermiddagstesten din.At jeg ikke kan slutte å teste når det bare er tull likevel... Men på ettermiddagstesten i dag synes jeg dette 'noe' er litt mer tilstedet igjen...
Gaaaaah!
Vis vedlegget 99404
Tuller du..??!?Enig med deg, dette noe syns bedre på ettermiddagstesten din.
Håper på en tydligere en i morgen daTuller du..??!?
Dette er til å bli tullerusk av altså! Må være mye enklere å ikke være testetøs
Hadde bestemt meg for å slutte testinga, men nå MÅ jeg jo teste i morra tidlig også..!
Det er jo så vanskelig å fange på bilde, og da er min erfaring at det aldri blir noe av de der strekene. Men som du sier, når den ene er mer enn den forrige, så tar testegalskapen meg hvertfall...Håper på en tydligere en i morgen da
Har hatt min fare chare av de strekene der selv, så har full forståelse
for frustrasjonen.
Selv når det ikke bare er lurestreker men spire på gang,så starter de jo også veldig svakt tidlig,
så er ikke lett å la være å teste, hvertfall ikke når den ser litt
tydligere ut enn de forrige.
Krysser fingrene
Jada, off course... Hvitt-i-hvitt så bare tull alt sammen. Som så ofte før.Testet idag?
Jada, off course... Hvitt-i-hvitt så bare tull alt sammen. Som så ofte før.Testet idag?
Jada, off course... Hvitt-i-hvitt så bare tull alt sammen. Som så ofte før.
Neste gang skal jeg ikke teste før 11 dpo. Tror jeg.
Da er den kjipeste delen av syklusen snart over og testing etter EL er igang. Tror det snart er noe på gang, var hvertfall sterkere test i dag enn k går. Tipper den blir positiv i morgen eller tirsdag, med EL på onsdag/torsdag. Det blir bra, potensielt positiv test på valentindagen, og det hadde jo vært litt romantisk da må jeg innrømme
Jeg har nok ikm førsg litt etter valentin altså, men er kanskje 10 dpo da og da regner jeg med å se noe på en test egentlig... Romantisk i så fall. Selv om det viktigste i grunnen er positiv test, ikke hvilken dag den kommer.
Har ikke rukket EL-teste enda. Men har med på jobb...!Hvordan har det gått med test i dag? Håper den var positiv
Har ikke rukket EL-teste enda. Men har med på jobb...!