Lolo og veien til tredjeskatten

PP12 - 1dpo
Så er man atter en gang etter eggløsning og kan telle ned til testing. Første test blir nok lørdag neste helg.
Står på prednisolon denne måneden så er litt ekstra spent på om vi lykkes.

Runder snart året som prøvere i den her runden. 1 kjemisk svangerskap og en tidlig SA. Ikke verst det, på bare 12 mnd, med tanke på tidligere historikk. Og det er enda 18 mnd til vi stenger ned produksjonen for godt, så det bør absolutt være mulig med en liten attpåskatt her.
 
PP12 - 1dpo
Så er man atter en gang etter eggløsning og kan telle ned til testing. Første test blir nok lørdag neste helg.
Står på prednisolon denne måneden så er litt ekstra spent på om vi lykkes.

Runder snart året som prøvere i den her runden. 1 kjemisk svangerskap og en tidlig SA. Ikke verst det, på bare 12 mnd, med tanke på tidligere historikk. Og det er enda 18 mnd til vi stenger ned produksjonen for godt, så det bør absolutt være mulig med en liten attpåskatt her.
 
Kjenner jeg er utålmodig på testedagene denne runden. Har egentlig ikke veldig troa, for hadde bare aksjeinnleggelse 2-3 dager før EL, og det var ingen optimal greie heller, for lå ikke etterpå. Men det var vel omtrent det samme sist jeg vle gravid så er vel ikke umulig. Uansett - jeg er utålmodig!

Har dradd den late kroppen min gjennom en treningsøkt nå. Må jo gjøre det jeg kan for et bedre utgangspunkt før svangerskap, selv om jeg forhåpentligvis har kun kort tid på meg;)
 
Kjenner jeg er utålmodig på testedagene denne runden. Har egentlig ikke veldig troa, for hadde bare aksjeinnleggelse 2-3 dager før EL, og det var ingen optimal greie heller, for lå ikke etterpå. Men det var vel omtrent det samme sist jeg vle gravid så er vel ikke umulig. Uansett - jeg er utålmodig!

Har dradd den late kroppen min gjennom en treningsøkt nå. Må jo gjøre det jeg kan for et bedre utgangspunkt før svangerskap, selv om jeg forhåpentligvis har kun kort tid på meg;)

Håper medisinen du tar helper da, og 2 dager før EL, det burde gutta fint overleve.
Masse lykke til :)
 
Håper medisinen du tar helper da, og 2 dager før EL, det burde gutta fint overleve.
Masse lykke til :)
Har historie med dårlig kvalitet på mannen, og siden vi ikke har sjekket det noe i runden etter sistemann, så vil jeg anta at de ikke er helt tipp topp nå heller. Dermed er ikke to dager før EL helt optimalt. men det er nå en gang den sjansen vi har denne runden så kan jo ikke la være å håpe..
 
PP 8 - CD 22 - 8 DPO
(Hvordan får dere fet skrift? Fra app..)

Oppdaget plutselig spørsmålet ditt her, og vet ikke om du har fått svar, men du skriver koden

[ B ] foran teksten som skal være fet, og så avslutter du med [ / B ] bak teksten. Uten mellomrom. Det står for bold. Om du quoter et innlegg med fet tekst så ser du koden der. :)
 
Oppdaget plutselig spørsmålet ditt her, og vet ikke om du har fått svar, men du skriver koden

[ B ] foran teksten som skal være fet, og så avslutter du med [ / B ] bak teksten. Uten mellomrom. Det står for bold. Om du quoter et innlegg med fet tekst så ser du koden der. :)

Ah, det var så enkelt ja!
Takk :signs001
 
PP12 - 6 dpo

Bare å holde ut testepresset. Kjenner den indre kraften altså, sterk trang.
Men jeg er sterk. Enda. Håper å være det helt til lørdag. Tenk. Faktisk.

Driver og planlegger ferie. Tenker det bare er å bestille, blir jo ikke gravid likevel. (jeg er dårlig første trimester...) Samtidig tenker jeg i neste øyeblikk at jeg kan jo ikke ta øl til sushien ihelga, for jeg _kan_ jo være gravid.
Karusell. Motstridende tanker og følelser. Lett kaos. Mister litt motet...
 
PP12 - 6 dpo

Bare å holde ut testepresset. Kjenner den indre kraften altså, sterk trang.
Men jeg er sterk. Enda. Håper å være det helt til lørdag. Tenk. Faktisk.

Driver og planlegger ferie. Tenker det bare er å bestille, blir jo ikke gravid likevel. (jeg er dårlig første trimester...) Samtidig tenker jeg i neste øyeblikk at jeg kan jo ikke ta øl til sushien ihelga, for jeg _kan_ jo være gravid.
Karusell. Motstridende tanker og følelser. Lett kaos. Mister litt motet...

Åh. Det er så slitsomt med dette tankekaoset. Jeg skulle ønske vi også kunne planlegge en graviditet. At alle kunne det. Rosa sky. Drømmetanker. Håper at du må ta hensyn til en graviditet med tanke på ferie. ♡
 
Graviditet er jo ingen rosa sky for meg, men skulle gjerne vært det skrittet på veien videre!

Håpe, håpe.
 
Graviditet er jo ingen rosa sky for meg, men skulle gjerne vært det skrittet på veien videre!

Håpe, håpe.

Nei, den rosa skyen var om vi alle kunne ha bestemt det. Sånn. "Åh. Det passer bra med mai-juni baby", og vips så er man gravid til riktig tid og får babyen til den tiden man tenkte. Jeg er egentlig ikke så positiv til graviditet jeg heller. Vil ha babyen på brystet jeg. Håper vi snart får oppleve det nå. ♡
 
Samme her.. I fjor var jeg usikker på å bestille ferie for jeg håpte jeg var høygravid/gravid. Nå har jeg sluttet å tenke slik, nå bare planlegger jeg som om jeg ikke blir det (og slenger optimistisk på en avbestillingsforsikring :rolleyes: ). Så vi skal snart bestille årets tur, må bare bestemme hvor den går!
 
Ja, skulle fått baby når man ville. Ikke miste. Ikke syke barn. Ikke 'alle' mulige svangerskapsplager etc.
Men sånn er ikke livet... Jeg slapper nok ikke av før jeg vet jeg har et friskt barn utenfor magen.
Men nå er det vår tur. For tenk!
 
Ja, skulle fått baby når man ville. Ikke miste. Ikke syke barn. Ikke 'alle' mulige svangerskapsplager etc.
Men sånn er ikke livet... Jeg slapper nok ikke av før jeg vet jeg har et friskt barn utenfor magen.
Men nå er det vår tur. For tenk!

Ja. Frisk og fin terminbaby på brystet i oktober. ;)
 
PP 12 - 7 dpo

Nok en dag nærmere testing. Og jeg kjenner jeg nok ikke har styrke til å vente helt til lørdag som er 9 dpo. Her blir det nok testing i morra tidlig. Iiik, skrekkblandet fryd. Selv om jeg ikke forventer å se noe før tidligst lørdag...
Det er noe eget med disse testedagene altså. Vil så gjerne, men så er det litt skummelt også. Jeg liker ikke svangerskap, men vil så gjerne ha et barn til og da er det den enkleste veien til målet.
 
PP 12 - 7 dpo

Nok en dag nærmere testing. Og jeg kjenner jeg nok ikke har styrke til å vente helt til lørdag som er 9 dpo. Her blir det nok testing i morra tidlig. Iiik, skrekkblandet fryd. Selv om jeg ikke forventer å se noe før tidligst lørdag...
Det er noe eget med disse testedagene altså. Vil så gjerne, men så er det litt skummelt også. Jeg liker ikke svangerskap, men vil så gjerne ha et barn til og da er det den enkleste veien til målet.

Spennende med test i morgen evt da, håper du får se to tydelige streker ila helgen!❤️
 
Takk for lykkeønskninger. Er jo tullet å teste i morgen, som er bare 8 dpo, men kjenner trangen er for stor. Har lyst på kveldstest nå liksom. Hallo??!!?!
 
Takk for lykkeønskninger. Er jo tullet å teste i morgen, som er bare 8 dpo, men kjenner trangen er for stor. Har lyst på kveldstest nå liksom. Hallo??!!?!

Hear hear, jeg synes det er helt umulig å vente lengre enn 8 DPO jeg!! :p
 
Back
Topp