Lolo og veien til tredjeskatten

ImageUploadedByBV Forum1415517080.063999.jpg

Jeg er så ydmyk og takknemlig for at vi fikk det til allerede i pp10, og helt på egenhånd!
Og jeg er så umåtelig rørt og lykkelig! Nå må jeg bare velge å tenke at dette skal gå bra! Får jo ikke gjort noe til eller fra uansett.
 
Se så svak bt er inne for tidsfristen, lilevel slo cbd med uker ut!!
 
Gratulerer så mye!!! :) :) :)
 
Se der ja!! Gratulerer så mye! :D Litt av en farsdagsgave!
 
Det ble en kort opptrenden som gravid. Dessverre :(
Jeg har ikke begynt å blø enda, men håper det setter i gang snart. Får svakere tester, så har tatt en hcg-prøve og skal ta oppfølging i morgen for å få bekreftet at det faktisk synker i tallenes verdi også.
Er henvist til gyn på sykehuset så får visst trolig time der til uka. Hvis ikke jeg begynner å blø må det jo sjekkes opp. Og uansett ville han henvise meg dit for å legge en plan for fremtidig prøving og svangerskap.

Jeg har lest meg en hel del opp disse dagene. Jeg har en autoimmun sykdom, og jeg tror det er den som stikker kjepper i hjulene for oss. Jeg har vært gravid to ganger dette året, og har hatt mange svaaake tester rett før ikm, men likevel mens til rett tid. Begge de to gangene jeg har vært gravid, så har jeg tatt prednisolon som en kur og behandling av min autoimmune lidelse. Dette syntes jeg var interessant, og når Lykkelten i tillegg begynte å skrive om prednisolon som behandling av infertilitet, så måtte jeg lese enda mer om det. Og det virker som at med autoimmun sykdom, så kan faktisk det være veien å gå - å gå på lavdose prednisolon i første trimester. Så det ville min fastlege at jeg skulle diskutere med gyn på sykehuset. Så da er jeg spent på når jeg får time der.

Så er det bare å håpe at kroppen rydder opp selv i det som var på gang denne gangen her.
 
Ånei, så utrolig leit at det ser ut til å ikke gå veien :( Håper dere får god hjelp på veien videre <3
 
I dag har jeg tatt oppfølgingsprøve på hcg. Den fra onsdag var på begredelige 126, så den i dag bør vel være på <50 eller noe? Hvis det stemmer at halveringstiden er ca ett døgn, da.

I går kveld (faktisk) ringte de fra gyn på sykehuset og sa jeg kunne få time på tirsdag, så da takket jeg ja til det, Håper jeg begynner å blø innen den tid da, hvis ikke er det vel virkelig på tide å få sjekka opp akkurat den biten innen tirsdag...

Så lenge ingen bryr seg, så kjenner jeg at det går ganske greit. Men med en gang noen som vet spør, så er jeg på bristepunktet. Kom meg nå på jobb i dag da hvertfall, det er bedre enn de to siste dagene hvor jeg har murt meg inne her hjemme.

Egentlig er jeg overrasket over hvor kjipt det er å miste, selv så tidlig som jeg er. Er jo (egentlig) 5+2 i dag, og fikk mistanken om aborteringen allerede på 5+0. Utrolig hvor mye man tenker på halvannen uke altså...
 
Det er fryktelig brutalt og urettferdig uansett hvor tidlig man mister. Tror alle og en hver rekker å tenke masse på tiden fremover og på bylten som det er meningen å få holde i armene om ca ni måneder frem i tid. Håper kroppen ordner raskt opp for deg og at spira sitter snart igjen. Klem til deg <3
 
Det er utellig hvor fort man rekker å spinne tanker og planer.
Går mye bedre nå altså, onsdag og torsdag var verst. Gikk bedre i går g ganske bra i dag.
Blødningen har kommet igang, så tipper hcg'en som trolig kommer ila dagen viser god reduksjon. Var 126 på onsdag, så da bør vel verdien på den fra i går være under 50?
 
Back
Topp