Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det håper jeg og. Og at det kan hjelpe deg. Må jo nesten takke deg også for å sette meg på tanken.Jeg håper prednisolon kan hjelpe deg! ♡
Ja, det håper jeg og. Og at det kan hjelpe deg. Må jo nesten takke deg også for å sette meg på tanken.
Heldigvis var gyn veldig åpen for dette og sa at mange med autoimmun problematikk ble satt på dette for å lykkes. Så godt at det ikke er sp eksperimentelt også tenker jeg. Dette er brukt og prøvd, og jeg håper det kan hjelpe meg også
Han var nok ikke helt oppdatert, for ville ringe meg etter timen, etter han hadde konferert med en kompis-gun som driver spesialisert med infertilitet og prøverøring. Men etter den samtalen var han veldig klar på at jeg veldig gjerne kunne fåDet er ikke eksperimentelt lenger, men det er ganske nytt. Så det er nok mange leger som ikke har lært om det enda. Godt din gynekolog nå er oppdatert!
Han var nok ikke helt oppdatert, for ville ringe meg etter timen, etter han hadde konferert med en kompis-gun som driver spesialisert med infertilitet og prøverøring. Men etter den samtalen var han veldig klar på at jeg veldig gjerne kunne få
Ja, veldig bra! Var jo først til gyn på sykehuset forrige uke, og han var ikke lydhør hvertfall. Ville rett og slett ikke høre på det jeg sa. Så VELDIG glad jeg dro til privat gyn i tillegg.Det var bra at han vil oppdateres! Det er jo dessverre noen leger som ikke godtar nye teorier. Bra at du får hjelp!
Ja, veldig bra! Var jo først til gyn på sykehuset forrige uke, og han var ikke lydhør hvertfall. Ville rett og slett ikke høre på det jeg sa. Så VELDIG glad jeg dro til privat gyn i tillegg.
Hmm... Da er det ikke bare jeg som innbiller meg det, eller har streksyn da. Og vips ble jeg et par hakk mer spent på morgendagens test!!Jeg skimter en strek. Håper den blir sterk og fin dagene fremover!!