Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er nok rett og slett umulig! Særlig med nok tester i hus...
Har nærmere 20 bt, 5cbd (oi!) og 2 firstresponse
Hihi, vi er godt forveredt tydeligvis!Hihi, da har du vel nok nå ja jeg har ca 25 BT, 5 cb+ og bare EN digital! bestiller umiddelbart en ny når den ryker (men skal myyye til, da skal jeg ha tydelig positive BT!)
Hihi, vi er godt forveredt tydeligvis!
Her ryker nok jeg på cbd med en gang jeg har en bt jeg tror på. Og FR med en gang jeg har en bt jeg er usikker på om jeg kan tro på. Hehe, spennende helg i møte!
PP 12 - 8 dpo
Første test er tatt, men det er bare såvidt! Jeg GLEMTE at jeg skulle ta test, for var så tissatrengt på morgenen!! Men fikk skvost ut boen elstra dråper når krisen gikk opp for meg (og testetøsa).
Og her er resultatet,
Vis vedlegget 99027
Jeg synes min ser veldig lik ut som din. Sånn som de typisk alltid er på denne tiden; ser hvir streken skal være, men alt for svakt til å vurdere farge etc. Tipper det ikke blir noe, men det KAN være en start.
Vis vedlegget 99111
Helt tørr nå.
Er lettere å se dette 'noe' i virkeligheten nå, men neimenn ikke noe bedre å fange på bilde...
Takk for det, men har mistet troa selv.Krysser fingrene for at det bare er for tidlig fortsatt!
Takk for det, men har mistet troa selv.
Realisten i meg har vunnet. Hvorfor skulle vi være heldige så fort igjen?