Lolo og veien til tredjeskatten

Ja, det er nok rett og slett umulig! Særlig med nok tester i hus...
Har nærmere 20 bt, 5cbd (oi!) og 2 firstresponse :)
 
Ja, det er nok rett og slett umulig! Særlig med nok tester i hus...
Har nærmere 20 bt, 5cbd (oi!) og 2 firstresponse :)

Hihi, da har du vel nok nå ja ;) jeg har ca 25 BT, 5 cb+ og bare EN digital! :p bestiller umiddelbart en ny når den ryker (men skal myyye til, da skal jeg ha tydelig positive BT!)
 
Hihi, da har du vel nok nå ja ;) jeg har ca 25 BT, 5 cb+ og bare EN digital! :p bestiller umiddelbart en ny når den ryker (men skal myyye til, da skal jeg ha tydelig positive BT!)
Hihi, vi er godt forveredt tydeligvis!
Her ryker nok jeg på cbd med en gang jeg har en bt jeg tror på. Og FR med en gang jeg har en bt jeg er usikker på om jeg kan tro på. Hehe, spennende helg i møte!
 
Hihi, vi er godt forveredt tydeligvis!
Her ryker nok jeg på cbd med en gang jeg har en bt jeg tror på. Og FR med en gang jeg har en bt jeg er usikker på om jeg kan tro på. Hehe, spennende helg i møte!

Vi får håpe det blir en spennende og GOD helg for oss alle! :D
 
PP 12 - 8 dpo
Første test er tatt, men det er bare såvidt! Jeg GLEMTE at jeg skulle ta test, for var så tissatrengt på morgenen!! Men fikk skvist ut noen ekstra dråper når krisen gikk opp for meg (og testetøsa).

Og her er resultatet,
ImageUploadedByBV Forum1421390148.720490.jpg
 
Last edited:
Ble så utydelig bilde når jeg crop'et det, så her er originalen også, tørket i ca 40 min;
ImageUploadedByBV Forum1421390350.056674.jpg


Her er forøvrig 5-min bildet også;
ImageUploadedByBV Forum1421390389.193764.jpg
 
PP 12 - 8 dpo
Første test er tatt, men det er bare såvidt! Jeg GLEMTE at jeg skulle ta test, for var så tissatrengt på morgenen!! Men fikk skvost ut boen elstra dråper når krisen gikk opp for meg (og testetøsa).

Og her er resultatet,
Vis vedlegget 99027

Haha.. Jeg elsker beskrivelsen. Må innrømme at Testetøsa noen ganger har tittet ned i doskålen og i ren desperasjon lurt på: "Kunne man dyppet nedi der bare, er det helt sikkert at det er for utvannet?" :p

Hva synes du selv om testen din. Jeg synes kanskje det er "noe" på bilde, men altfor svakt til å vurdere noe mer.
 
Jeg synes min ser veldig lik ut som din. Sånn som de typisk alltid er på denne tiden; ser hvir streken skal være, men alt for svakt til å vurdere farge etc. Tipper det ikke blir noe, men det KAN være en start.
 
Jeg synes min ser veldig lik ut som din. Sånn som de typisk alltid er på denne tiden; ser hvir streken skal være, men alt for svakt til å vurdere farge etc. Tipper det ikke blir noe, men det KAN være en start.

Håper det er en start!❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1421421763.240001.jpg

Helt tørr nå.
Er lettere å se dette 'noe' i virkeligheten nå, men neimenn ikke noe bedre å fange på bilde...
 
Ja, de er litt lys-sky altså, disse 'noen' :p!
Får de frem bedre med redigering, men det telles ikke (for meg, i mitt hode).
 
ImageUploadedByBV Forum1421485333.256861.jpg

Dette 'noe' er heller svakere enn sterkere i dag, så da er det som så mange ganger før tipper jeg - bare en rekasjon på det er der det skulle vært en strek.
Tar en test i ettermiddag for sikkerhets skyld, for er bedt bort på vin i kveld. Og det tenker jeg faktisk drikke med den største roen, for nå er jeg 99% sikker på at det ikke blir noe denne måneden.
Så da er det bare å vente på mai-EL, for da skal jeg ta neste kur... Og såklart håpe på et lite mirakel i mellomtiden.
 
Krysser fingrene for at det bare er for tidlig fortsatt!
 
PP 12 - 10 dpo

ImageUploadedByBV Forum1421572374.042567.jpg


Blir nok ikke sterkere dette 'noe'. Heller svakere faktisk, så da er det bare å stålsette seg mot ny syklus på tirsdag.
 
Æsj så kjedelig. :( :( :(
 
Back
Topp