Lolo og veien til tredjeskatten

Det er ikke første gangen jeg får slikt 8/9 dpo... Nå har jeg derimot startet med prednisolon i dag, så OM det er noe så har jeg de beste forutsetninger.
Får derimot dette minst annenhver hver syklus, og har bare utvikla seg to ganger, så rimelig null optimisme her...
 
Jeg krysser fingrene for deg, selv om du ikke er optimist selv. ❤️
 
Jeg vil i alle fall de en test på morgenurin, og helst sånn 11-12 dpo, før jeg gir opp håpet for det
 
PP14 - 9 dpo

Morgenurintesten ser blenda ut etter 7-8 minutter. Skal sjekke igjen om et kvarters tid, men tipper den i går bare var tull...
 
Det er fortsatt tidlig 9 dpo. :)
 
Jada, 9 dpo er fremdeles tidlig. Samtidig, hvis streken i går hadde vært reell, så hadde det vært strek der i dag også.
Aner bare konturen av den normale skyggen i dag. Den i går var sterkere enn det.
 
Jeg sitter og lurer... Hvis streken i går var reell, men at det ikke festa seg nok til å forbli... Burde jeg da startet med prednisolon tidligere?
 
Da har jeg bestemt meg for å begynne på prednisolon 6 dpo denne runden her. Så er det bare en runde til etter den, før det blir full kur på meg igjen i mai.

Nå er jeg vel noe sånt som cd8. Gruelig kjedelig periode egentilg. Vente noen dager og så begynne med EL-testingen. Litt synd vi skal være med andre folk i påsken, men skal vel få lurt inn litt kos til et evt påskeegg også ;) Blir vel sånn ca julaftentermin i så fall, så det kan jo bli spennende ;)
 
Påskeegg som gir julegave!!
 
Hmm... Har merkelig god trua denne perioden. Dette på tross av et enormt press og MYE stress i dagene opp mot EL, inkl selve EL dagen.
Er 5/6 dpo i dag og har allerede litt ømme pupper. Alt for tidlig for symptomer såklart, men litt skrulling hører med vel med?

Tenker jeg begynner pp prednisolon i kveld, om jeg husker det. Hvis ikke blir det i morra. Senest.
 
Håper, håper, håper for deg!
 
Hyggelig at dere håper for meg. Håper naturlignok veldig selv også.

Fremdeles ømme pupper i dag...håper jeg klarer å drøye testinga denne gangen.
 
Hvor lenge skal du drøye den? Litt usikker på hvor langt du er kommet, ca 7 dpo? Vente litt

.
 
Hvor lenge skal du drøye den? Litt usikker på hvor langt du er kommet, ca 7 dpo? Vente litt

.
Litt usikker selv, men 7 eller 8 dpo. Har ikke egentlig tida til å bry meg før fredag ettermiddag, som da blir 11/12 dpo, så håper testetøsa holder seg unna til da. Lov å håpe vel? :D
 
Lov å håpe, og da håper jeg hun får en fin test når hun dukker opp
 
PP 15 - 8/9 dpo

Gaaaah, jeg er så svak. Ble testing i dag, som jeg ikke skulle... Men var negativ, så nå skal jeg være flink og vente til fredag/lørdag. Så det så.
 
Back
Topp