Lolo og veien til tredjeskatten

Måtte sjekke. EL har vært senest på CD16, med to unntak. Ene gangen var første syklus etter uttak av hormonspiral og første syklus etter SA. Begge ganger kom EL på CD 18.
Så kanskje EL-testen er positiv i kveld?

Håper den kommer snart, også iler du etter meg rett inn på januar, sant?

Ja, det er absolutt planen Sara! Selv om jeg har med godfølelse for februartermin...

Nå er jeg litt utålmodig på EL her merker jeg...
Det er jo egentlig tullete, jeg som bare er på CD 17. Samtidig er jeg vant med å være dpo på denne tiden i syklusen...
På den andre siden, så vil nå neste runde igjen komme med ikm etter hjemreist fra syden. Mye mer praktisk enn mens på ferie ;)

Håper gullegget straks kommer! :)

Dagens test er langt unna positiv. Lurer på om jeg kan ha hatt innmari kort LH-topp?
Og i så fall når? Tester både lør og søn var ikke veldig langt unna positive... Og holder det i så fall med den kosen vi hadde på torsdag? Hmmm....

PP 16 - CD 17

Tok en test til i ettermiddag og den er virkelig mye svakere enn de var rundt helga.
Så vidt jeg kan skjønne så er det da enten et mislykket forsøk på å lage EL, eller så var det veldig kort LH-topp. Begge deler er veldig unormalt for meg.

Får vel bare fortsette å teste og se hva som skjer, men om jeg hadde lite troa fra før denne runden så ble det ikke bedre nå hvertfall...

Håper enten du hadde EL og at svømmerne lå klare da egget løsnet, eller at egget kommer nå straks! ❤️

PP 16 - CD 18

Siden gårsdagens test var så svak,og testene på både lørdag og søndag var neeeeesten-positive, så lurer jeg på om EL har vært på søndag. Det var cd 15, som er veldig typisk EL-dag hos meg.
har jo de siste syklusene tatt prednisolon fra 6-8 dpo, men det blir jo vanskelig nå.
Får fortsette å ta EL-tester hver dag, og fra 6.mai (evt 10 dpo) får jeg ta g-test også. Med mindre jeg får positiv EL-test i mellomtiden da så klart.

Alle forsvinner fra skjult jo...

Må lese gjennom her en dag snart og korrigere evt det som måtte være, så jeg kan vurdere å legge den på åpent tror jeg.

Ensom, haha ;)

Vi som flytter til assistert kan jo fortsatt ha tilgang på skjult her da. :) Jeg heier på deg, og håper heller du kan flytte til januar.

Ja, det er enda godt da, at dere ikke blir borte-borte.

Kjekt at dere fremdeles titter innom her.

EL-testene er veldig svake nå. Helt utypisk meg og min syklus. Er på CD 20, og kan ikke skjønne at jeg ikke har hatt EL. Jeg har jo sjelden syklus opp i 30-tallet. Og 33 dager er vel lengste syklus noe. Gang for meg. Så EL var nok ca på søndag, bare at jeg ikke fanget det opp med testene. I så fall ganske lite sannsynlig å bli gravid denne runden, med sex kun torsdagen før.

Men hei, nå er vi mai og jeg kan ta ny kur på prednisolon! Begynner en gang mellom Cd 5 og cd 10, så passer nedtrappinga fint mot ikm.

Hmm, så rart med EL. Men det høres jo ganske sannsynlig ut at du bare ikke har fanget det opp på testene hvis det er sånn at du sjelden har lange sykluser. Vi får håpe mannen har noen supersvømmere hvis EL var søndag :D

Mannen har overhodet ikke supersvømmere. Så om EL har vært så bomma vi. Kjipt. Men da kan bare neste syklus komme igang egentlig...

Hmm.. Hvis jeg gikk glipp av El, så _kan_ jeg være 8 dpo idag. Igrunnen godt om jeg er der uten testetrang, hihi. Fortsetter EL-testingen. Bittelitt sterkere igjen i går, men milevis unna positiv...

PP 16 - CD 23

Litt sterkere EL-test i dag. Sånn at jeg kan tenke den blir positiv innen en dag eller to. Faktisk. Litt rart. Tullekropp. Lurer på hva den driver med... Skulle så gjerne bare hatt den EL-en så jeg vet...

Oj, håper du får fasit i løpet av de neste dagene! Får dere lagt inn aksjer nå da? :)

Back
Topp