Lolo og veien til tredjeskatten

Krysser fingrene for deg!
 
PP 15 - 10/11 dpo

Negativ test. Velkommen til ny PP...:yuck:

Det positive er at;
- jeg nå kan booke en tur i slutten av april. - Jeg slipper forhåpentligvis å føde på julaften.
- jeg kan kose meg med vin på to helgeturer i løpet av april
 
PP 16 - CD 11

...og dagene går...

PP15 ble ikke noe av, som jeg skjønte med negativ test på 10/11 dpo. Nå er PP 16 i full sving og har begynt med EL-testing. Foreløpig negativt, men venter ikke EL før ca søndag. Den kan i grunnen godt vente til man/tirs, for jeg skal ikke være sammen med mannen i helga.

Har ikke troa på PP 16. Men PP 17 har jeg store forventninger til, for da skal jeg på ny kur med prednisolon. Pluss at jeg har litt ferie i fra egge-feste-tid, så skal være lite stress og mas da hvertfall. Spenende. Tror det i så fall blir februar/mars-barn. Det er fint det! Helt perfekt i mine øyne, faktisk ;) Men så vet vi alle at dette med planlagt termin omtrent er det dummenste man kan henge seg opp i som (langtids)prøver.
 
Planlagt termin ja... Hehe, de kommet når de kommer.
 
Planlagt termin var slik jeg trodde man kunne når jeg så optimistisk tok siste p-pille før førstemann. haha, så feil kan man ta!
men det er jo litt ekstra kjekkere de månedene man føler det er helt perfekt da. Selv om det vel gjerne er da man hvertfall ikke blir gravid...
 
Jeg trodde ikke på planlagt termin da heller jeg, jeg trodde på "prøv et år og gå til legen for utredning og prøverør" jeg. Pessimist, preget av at det tok mine foreldre tre år å lage meg, mamma hadde like dumme sykluser som meg
 
Jeg var selv et hendig uhell, så naiviteten tok meg og jeg trodde det skulle være like lett for meg. Vel, så feil kan man ta...
og jeg har jo klokketro syklus og har alltid hatt det. Så bekymra meg lite for det. Hadde dog i bakhodet at det tok mine svigerforeldre lang tid å få til min mann, men ville vel ikke helt tro det gjaldt oss likevel.
Burde vært litt mindre naiv, så hadde kanskje ikke prøvertiden på førstemann vært så tung.
 
PP 16 - CD 12

Negativ EL-test. Og så ikke ut til å skulle bli positiv med det første heller. Har pakket ned godt med tester, så skal få sjekka utover helga. Gambler på at det holder med det som må gjøres på søndag kveld ;)
 
PP 16 - CD 15

Var null stress å ikke væremed mannen i helga. Var negativ EL-test i formiddag, men nå tror jeg den ganske snart blir positiv.
 
Kommer til å savne å følge deg her, så du må oppdatere meg andre steder

Jeg mister tilgang til skjult ganske snart, vil jeg tro.
 
åh, du blir jo borte du Sara! Liker jo gjerne det, men trist å ikke ha deg her likevel!
Får håpe jeg lurer meg fort etter da...
 
Jeg flytter min bok åpent, så du kan slippe et hint der on du vil. Eller skravler du i felles 2016 etterhvert? For alle som venter eller håper å vente barn i 2016?
 
Da skal jeg følge med deg på åpnet, og så om jeg finner skravletråden du nevner også ;)
 
PP 16 - CD 16

Hmmm... Fremdeles ikke positiv EL-test? Hva skjer a??
Har ikke skjedd før, tror jeg, at EL er så sen.
 
Back
Topp