Lolo og veien til tredjeskatten

Oj, håper du får fasit i løpet av de neste dagene! Får dere lagt inn aksjer nå da? :)
Ja, må jo få lagt inn aksjer nå! Litt dårlig timet med hektiske dager, men det fikser vi.
Jeg hadde jo slått meg til ro med at EL trolig hadde vært jeg, så blir litt mental omstilling her.

Egentlig vil jeg jo bare ha neste syklus så jeg kan medisinere sykdommen min med en skikkelig prednisolon-kur igjen.
 
Heller svakere enn sterkere EL-test i dag, så aner ikke hva kroppen surrer med. Tror jeg satser på at jeg gikk glipp av Lh-tippen og at EL var ca forrige søndag. Det gir ikm ca fre/lør denne uka. Da kan jeg begynne med prednisolon rundt 17.mai og det hadde passa meg perfekt!
 
PP 16 - CD 25 (10 dpo?)

Forvirra som jeg er over EL-testene tok jeg i dag en g-test. Bare for moro egentlig. Har jo ingen troa dersom EL har vært. Men hvis EL har vært så er jeg ca 10 dpo og det burde vises på en test... Tok en bt-stav. Bildene er (såklart) uredigerte.

Hel:
ImageUploadedByBV Forum1430888174.026554.jpg


Demontert:
ImageUploadedByBV Forum1430888189.539964.jpg
 
Det er en svak strek der. Hvor lenge etter dypping er dette bildet tatt? Når dukket streken opp? :)
 
Bildet er tatt etter 15-20 min. Så ikke på den i mellomtiden... Trodde jo ikke det skulle være noe.

Er helt klart en strek der, men umulig å si noe om farge. Pleier jo uansett ha svaaaaake utslag 9-10 dpo uyen at det blir noe så er lugn som bare det her.
 
Sitter hjemme på formiddagen i dag, så tok nye tester på andre urin som jeg fikk sett på etter 5 min. Tok da bilde;
ImageUploadedByBV Forum1430895996.568626.jpg
 
Bare de vanlige skyggene med andre ord...
 
Håper at det utvikler seg denne gangen! :)
 
Kvelds-strimmel. Tørket.
ImageUploadedByBV Forum1430934135.229843.jpg
 
Det er jo helt klart noe på testene. Håper de blir sterkere :)
 
En BT-stav på tampen av kvelden;

(Sorry dårlig lys. Fremdeles uredigert test altså.)

ImageUploadedByBV Forum1430947796.646345.jpg


Blir BT-stav og kanskje FR i morra om staven fremdeles viser tegn til noe.

Dokumenterer her mest for å se til senere hvor mye utslag jeg kan ha uten at det blir noe. For eget bruk. Tør ikke ha sånt liggende på telefonen;)
 
Bilde av dagens, etter ca 12 minutter.
ImageUploadedByBV Forum1430971828.433765.jpg


Bare lurerier denne gangen også med andre ord.
 
PP 16 - CD 28 - (12 dpo?)

Etter blenda test for to dager siden, droppet jeg test i går. Droppa egentlig i dag også, men så tok jeg en likevel på dagens andre toalett-tur.

Var ingenting der etter 2 minutter, men se nå da;
ImageUploadedByBV Forum1431166623.869806.jpg
 
Oj!!!!! LOLO! Dette er ikke en skyggestrek! Nå fikk jeg frysninger på hele kroppen (helt på ordentlig, det er gåsehud her nå!)

Herregud, nå håper jeg virkelig at du skal helt til januar. ♥
 
Oj!!!!! LOLO! Dette er ikke en skyggestrek! Nå fikk jeg frysninger på hele kroppen (helt på ordentlig, det er gåsehud her nå!)

Herregud, nå håper jeg virkelig at du skal helt til januar. ♥
Selv er jeg ganske avmålt faktisk. Tenker det er for svakt til å evt være så mange dpo. Kan evt være kortere, men da er det evt 9 dager siden sex'en som kam ha funka. I så fall stemmer det mer med strekstyrken.

Får uansett ikke gjort noe annet enn å vente.

Jeg er dårlig på å vente. Ikke uten grunn jeg er testetøs, hihi.
 
Back
Topp