Lolo og veien til tredjeskatten

Haha, vente TO dager med å teste liksom, hoho. Ble neste provosert vettu, hihi, så godt du var enig med meg når jeg bare kom meg en setning videre i innlegget ditt ;)

Forbi kjemisk, forbi 5+3, forbi sommeren, forbi x antall UL'er og tilslutt en (helst helt frisk) baby på nyåret.

Samme med Sara. Og med deg hakk i hel, helst!

Haha.. Vi kan vel ikke vente to hele dager? Jeg forstår ikke de som klarer det. :p

Du skal få en nydelig frisk baby i januar. Jeg krysser alt jeg kan.

Det hadde vært veldig fint å følge etter deg og Sara. Kanskje et lite rush av langtidsprøvere til terminforum nå. ♥

Dagens tester etter ca ti minutter;
ImageUploadedByBV Forum1431238974.172545.jpg

ImageUploadedByBV Forum1431238990.790120.jpg

Så da var det vel bare så vidt det var en kjemisk da? Eller ingenting?
Skal så klart vente på tørkede tester før jeg avfeier helt, men fikk hvertfall beina godt ned på jorda igjen...

Det skal ikke være mulig. :( Det kan jo se ut som en streifer, men det synes jeg er fryktelig dårlig gjort. Håper morgenurinen din var for utvannet eller ukonsentrert, og at det fortsatt er håp. ♡

Morgenurinen var konsentrert. Er noe på begge nå, men svakere enn i går, og blødning på plass :(
Er jo to dager over ikm, ut fra når EL egentlig må ha vært pga styrke på testene. Og jeg testa jo ingenting etter torsdag morgen, før de i går. Så mulig de hadde vært enda tydeligere på fredag? Ikke vet jeg. Men gravid er jeg hvertfall ikke. Lengre.

Morgenurinen var konsentrert. Er noe på begge nå, men svakere enn i går, og blødning på plass :(
Er jo to dager over ikm, ut fra når EL egentlig må ha vært pga styrke på testene. Og jeg testa jo ingenting etter torsdag morgen, før de i går. Så mulig de hadde vært enda tydeligere på fredag? Ikke vet jeg. Men gravid er jeg hvertfall ikke. Lengre.

Nei søren og, så dritt :(
Klem <3

Åh nei. :( :( :(

Sender deg en stor, god klem, så urettferdig. ❤️

Åh nei. :( :( :(

Sender deg en stor, god klem, så urettferdig. ❤️
Takk for klemmen, søte du.

Føles umåtelig urettferdig at man skal bli lurt slik. EN ting er å ikke bli gravid, noe helt annet å få positive tester for så å ikke være gravid likevel. Dustekropp!

Takk for klemmen, søte du.

Føles umåtelig urettferdig at man skal bli lurt slik. EN ting er å ikke bli gravid, noe helt annet å få positive tester for så å ikke være gravid likevel. Dustekropp!

Ja, det er bare ondskapsfullt. :( Synes virkelig at det var din tur ut nå.

Ja, det er bare ondskapsfullt. :( Synes virkelig at det var din tur ut nå.
Ja, jeg synes også det var vår tur nå. Er jo ikke som det er noen dans på roser videre egentlig, så vil bare komme i gang og forhåpentligvis komme gjennom alt. Men ikke nå,

Og det er mange andre her som også fortjener det. Håper mange langtidsprøvere kan komme seg videre snart.

Ja, jeg synes også det var vår tur nå. Er jo ikke som det er noen dans på roser videre egentlig, så vil bare komme i gang og forhåpentligvis komme gjennom alt. Men ikke nå,

Og det er mange andre her som også fortjener det. Håper mange langtidsprøvere kan komme seg videre snart.

♥♥♥

Jeg har egentlig ikke noen gode ord. Synes det er skikkelig urettferdig bare.

Ååå, jeg har ikke lest her på noen dager, og jeg ble så glad da jeg så de positive testene. Utrolig frustrerende at de ble negative igjen :( Stor klem til deg! ♡

Skjer i grunnen lite her for tiden. CD 3, eller 4 eller noe. Lenge til EL hvertfall, og fremdeles blødning på plass.
begynner på prednisolon på fredag eller lørdag. Tenker det er taktisk å begynne før søndag hvertfall,s å jeg slipper å klø så mye i bunaden.

PP 17 - CD 9

Endelig ferdig med kreket for den gangen her og kan begynne tenke på aksjeinnlegg. Tror nok det er litt tid til EL enda. Helt greit om den venter litt også, for vil egentlig ikke ha ikm før helga 6-7. juni. Da tror jeg EL kan komme før ca 26.mai. Så får vi se om jeg eller kroppen vinner den 'kampen' ;)

Har begynt EL-testinga, men skjer jo lite spennende der enda.

PP 17 - CD 11

EL test er tydelig negativ, men virker å ha stigning fra i går. Kanskje EL kommer på vanlige dag 15 igjen? hatt det ganske så mange sykluser nå faktisk. Ønsker meg egentlig EL på CD 16 eller senere denne runden, men da får bare den tanta passe på å faktisk ikke komme denne runden. Jeg skal nemlig ikke ha noe slikt noe før tidligst 6. juni nå. Så det tenk.
Ja, for tanken på at man faktisk kan bli gravid nå virker helt fjern. Tror liksom ikke det skal bli en tredjeskatt her...

Og masse EL-slim-lignende på plass, så da håper jeg testene etterhvert gir tydelig utslag denne måneden. Slitsomt med slik uvisse-måned som forrige runde var.

Typisk. Nå 'trenger' jeg normal eller sen EL, så ser den ut som å komme tidlig. Gah!
Så da må jeg rett og slett bare bli preggers... For tenk.

PP 17 - CD 12

Dagens EL-test;
ImageUploadedByBV Forum1432201279.114555.jpg

Er det ikke typisk? Kroppen gjør stort sett aldri som man tror eller håper. Men vi satser på graviditet denne runden :D

Back
Topp