Lolo og veien til tredjeskatten

Selv er jeg ganske avmålt faktisk. Tenker det er for svakt til å evt være så mange dpo. Kan evt være kortere, men da er det evt 9 dager siden sex'en som kam ha funka. I så fall stemmer det mer med strekstyrken.

Får uansett ikke gjort noe annet enn å vente.

Jeg er dårlig på å vente. Ikke uten grunn jeg er testetøs, hihi.

Skjønner at du er avventende til du kan vurdere videre utvikling. Sånn er jo jeg og. Og utålmodig og testetøs. Så full sympati herfra på at det nå vil føles som tiden går ekstremt sakte de neste, viktige dagene. Jeg krysser fingrene for flott hcg stigning og at alt er bare bra! ♡
 
Skjønner at du er avventende til du kan vurdere videre utvikling. Sånn er jo jeg og. Og utålmodig og testetøs. Så full sympati herfra på at det nå vil føles som tiden går ekstremt sakte de neste, viktige dagene. Jeg krysser fingrene for flott hcg stigning og at alt er bare bra! ♡
Tusen takk. Alltid godt med noen som forstår. Heldigvis er det hektiske dager for tiden.
 
Tusen takk. Alltid godt med noen som forstår. Heldigvis er det hektiske dager for tiden.

Hektiske dager er perfekt når man har fått den første streken. :) Jeg krysser virkelig alt jeg kan for deg nå! ♡
 
Tok denne fra First Response noen timer etter forrige test;
ImageUploadedByBV Forum1431184102.535031.jpg


Og som vanlig er mine bilder uredigerte, og det vises bedre itl en på bilder off course;)
 
Hektiske dager er perfekt når man har fått den første streken. :) Jeg krysser virkelig alt jeg kan for deg nå! ♡
Takk, igjen. Enn om vi kunne være så heldige da!! Har ikke turt å sjekke termin enda engang :o

Og hektiske dager er perfekt. I morgen er eneste litt slakke dagen på veldig mange dager;)
 
Jeg må vel være gravid? Men spørsmålet blir vel om man i første omgang kommer forbi kjemisk, og så er det jo de resterende ca 35 ukene man må gjennom også...
 
Jeg sitter her og veksler omtrent hvert minutt;

Herrlighet jeg ER gravid!! Jeg har to fine steeker på to ulike merker...

Vekselvis med;

Jeg KAN jo ikke være gravid vel? Det er sikkert feil på testene..
 
Har tatt en ny BT nå, som jeg har fulgt med på. Etter ti min er det bare en skygge...
 
Skulle liksom jobbe i kveld (hjemmefra) men har i stedet sittet og surfet meg gjennom svake positve graviditetstester. Bare dumt og jeg blir litt gal.
Må jo bare vente på i morgen og ta test da, men er så utålmodig. SÅ utålmodig...
 
Har tatt en ny BT nå, som jeg har fulgt med på. Etter ti min er det bare en skygge...

Men det er så lavt nivå i kroppen din fortsatt. Egentlig burde du jo vente to dager med ny test så hcg kan stige litt ordentlig. ;)

Det er jo umulig, det vet jeg. Skjønner godt at du ikke får til å jobbe. Håper på sterkere og sterkere strek her nå. Og godt forbi kjemisk, faktisk helt til januar. ;)

Du skal sammen med Sara du! :D
 
Men det er så lavt nivå i kroppen din fortsatt. Egentlig burde du jo vente to dager med ny test så hcg kan stige litt ordentlig. ;)

Det er jo umulig, det vet jeg. Skjønner godt at du ikke får til å jobbe. Håper på sterkere og sterkere strek her nå. Og godt forbi kjemisk, faktisk helt til januar. ;)

Du skal sammen med Sara du! :D

Haha, vente TO dager med å teste liksom, hoho. Ble neste provosert vettu, hihi, så godt du var enig med meg når jeg bare kom meg en setning videre i innlegget ditt ;)

Forbi kjemisk, forbi 5+3, forbi sommeren, forbi x antall UL'er og tilslutt en (helst helt frisk) baby på nyåret.

Samme med Sara. Og med deg hakk i hel, helst!
 
Back
Topp