Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Håper du blir gravid da. Happy humping!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP 17 - 1 DPO
Så er man dpo igjen. Muuulig EL er i dag så skal ha det i bakhodet ved testing. Men må nesten forholde meg til første mulig ikm siden vi er på sol-ferie i de tider. Frister lite med mens på badestranda, men frister enda mindre at det kommer bardust på en dag før jeg forventer.
Heelt likt!da er vi helt likt da jo
Kjipt du blir borte. Men hei, du er jo gravid. Juhu! Måtte jeg bare følge etterNå mister jeg snart tilgang hit, så vil bare ønske deg masse lykke til! Håper tredjeskatten ikke er så langt unna
Heelt likt!
Når tenker du starte testing da? Jeg tenker jeg begynner på søndag 31, for det blir vel 9 dpo?
Deal! HihiDa sier vi det hihi
Ja, håper dette er gullegget!Hurra for dpo! Heia gullegget! Håper jeg straks kan følge etter
Ja, det skal jo virkelig aldri klaffe med disse kroppene. Vi får håpe vi sitter med spire på slutten alle mann, så kan det jo være det samme at eggene slapp for tidlig eller for sentJa, håper dette er gullegget!
Og jaaa, nå må egget ditt følge etter altså! Typisk at jeg som ville ha litt sen EL fikk tidlig EL, mens dere er så mange som sliter med ekstra sen EL nå...