Lolo og veien til tredjeskatten

Håper du blir gravid da. Happy humping! :D
 
PP 17 - CD 13

Jeg tror EL er i dag. Kjennes veldig slik ut i den regionen hvertfall. Lenge siden jeg har merket det så tydelig!


Jeg har hørt/lest at hcg-tester kan bli positive når man har høy lh, så dette måtte jeg jo såklart sjekke. Og det stemmer hvertfall på bt-testene jeg har. Fikk en svak strek på hcg-testen også. Litt svakere enn de jeg hadde forrige syklus, men samtidig bittelitt mer enn de vante skyggene. Pussige greier.


Nå er jeg spent på dagens EL-test. Er den negativ regner jeg med EL i dag. Er den positiv er nok EL i kveld eller i morra. Uansett blir IKM en dag eller to for tidlig. Så da må jeg bare ikke få noen mens altså. Avtale?


Ble ikke noe humping i går. Har ikke troa på å holde på som kaniner, hihi. Har ikke vært noen sukessfaktor før hvertfall. Hadde oss på mandag og onsdag, og så blir det nok igjen i kveld. Det holder i massevis med EL i dag eller i morra. De to siste positive testene har kommet etter sex ca 2-3 dager før EL, så stresser ikke med det. Mannen har ikke tipp topp kvalitet så bør egentlig time mest mulig mot EL, men det hjelper ingenting om han ikke får samlet litt først ;) Utrolig hva man skal lære om det utroligste ;)
 
Positiv EL-test nå også, så da går jeg ut fra EL i morgen. IKM / 12 dpo blir da 4/6. 1-2 dager for tidlig egentlig (uten at det egentlig er noe å få gjort med), så da er det bare å krysse fingra.
 
Happy humping! ;) Men jeg trodde ikke g-tester reagerte på LH? Det er omvendt. :/
 
Jo, vet om omvendt. Men så har jeg hørt at når man har veldig utslag på LH-tester så kan man noen ganger få svak G-test. Og det fikk jeg faktisk i går. Pussig i grunnen.
 
Her er bilde av gårsdagens tester;
ImageUploadedByBV Forum1432308079.193883.jpg
 
Det må jo være lh som slår ut?
For jeg har jo ingen gravidsymptomer, og burde strengt tatt hatt mye mer utslag på en g-test når el-testen er så positiv.
 
PP 17 - 1 DPO

Så er man dpo igjen. Muuulig EL er i dag så skal ha det i bakhodet ved testing. Men må nesten forholde meg til første mulig ikm siden vi er på sol-ferie i de tider. Frister lite med mens på badestranda, men frister enda mindre at det kommer bardust på en dag før jeg forventer.
 
PP 17 - 1 DPO

Så er man dpo igjen. Muuulig EL er i dag så skal ha det i bakhodet ved testing. Men må nesten forholde meg til første mulig ikm siden vi er på sol-ferie i de tider. Frister lite med mens på badestranda, men frister enda mindre at det kommer bardust på en dag før jeg forventer.

da er vi helt likt da jo :)
 
Nå mister jeg snart tilgang hit, så vil bare ønske deg masse lykke til! Håper tredjeskatten ikke er så langt unna❤️
 
Nå mister jeg snart tilgang hit, så vil bare ønske deg masse lykke til! Håper tredjeskatten ikke er så langt unna❤️
Kjipt du blir borte. Men hei, du er jo gravid. Juhu! Måtte jeg bare følge etter;)
 
Hurra for dpo! Heia gullegget! Håper jeg straks kan følge etter :)
 
Hurra for dpo! Heia gullegget! Håper jeg straks kan følge etter :)
Ja, håper dette er gullegget!
Og jaaa, nå må egget ditt følge etter altså! Typisk at jeg som ville ha litt sen EL fikk tidlig EL, mens dere er så mange som sliter med ekstra sen EL nå...
 
Ja, håper dette er gullegget!
Og jaaa, nå må egget ditt følge etter altså! Typisk at jeg som ville ha litt sen EL fikk tidlig EL, mens dere er så mange som sliter med ekstra sen EL nå...
Ja, det skal jo virkelig aldri klaffe med disse kroppene. Vi får håpe vi sitter med spire på slutten alle mann, så kan det jo være det samme at eggene slapp for tidlig eller for sent :P
 
Ja, det viktigste er jo det der sluttresultatet! Håper vi kan tømme FS for langtidsprøvere nå!
 
PP 17 - 3 DPO
EL er overstått og vel så det. Testene er talt opp og lagt klar til kofferten. 2CBD, 2FR og 6BT og et urinprøveglass er klart til bruk :D

Håper dpo-land går fort siden vi har ferie deler av dagene. Ulempen er såklart at man gjerne utsetter seg selv for med nei-mat og nei-drikke på ferie, i forhold til graviditet. Tenker test fom 9dpo (som kan være 8dpo), og lever som ikke-gravid til det evt vises noe på tester.

Har en merkelig ro denne syklusen her. Som om at det enten er denne tunden vi lykkes, eller så kan vi legge bort prøvinga. Litt siste-sjanse-følelse. Smtidog som det ikke stresser meg for jeg har sånn god magefølelse på at vi klarer det må. Merkelig. Og mulig mye stor fallhøyde...
 
Last edited:
Back
Topp