Lolo og veien til tredjeskatten

PP 17 - 8 dpo

Hey, lørdag allerede jo. Dagene fortsetter å rase avgårde. Juhu. Så sa er det bare å starte testinga i morra da... Tvi, tvi!
 
Lykke til med testing i morgen! Håper det dukker opp to streker :D
 
Ingen to fine streker i dag, hverken på bt eller FR. Ser hvor de skulle vært, men bare skygger. Dog bade 9, evt 8, dpo så forventa ikke klart svar i dag egentlig.

Men, nå i kveld, så spotter jeg! DET er ikke vanlig. Spotter normalt bare noen timer, maks ett døgn, før mensen kommer. Og den kommer normalt på 12-13 dpo. Så
Spotting tidligst 11 dpo altså. Og nå er jeg bare 9, evt 8, dpo... Synes det er for sent fpr festeblødning også, så synes dette er veldig rart!
 
Merkelig.

Krysser fingrene

(egget fester seg jo egentlig 7-10 dpo sier vanlig litteratur, 5-10 sier noen, så 8-9 dpo er helt vanlig altså)
 
Hmmm.. Er det sant, Sara? Aldri lest meg opp på temaet egentlig jeg, bare tenker festing må skje før siden så mange (?) får svake tester allerede 9/10 dpo...
Blir spennende å se utviklinga da... Passer SÆRS dårlif med tullesyklus med lang spotting akkurat denne syklusen hvertfall...
 
Åh, det hørtes jo spennende ut da :D Fullt mulig med festing 8/9 dpo visstnok, ja. Fingers crossed!
 
PP 17 - 10 (9) dpo
Dagens bt-strimmel etter ca 8-9 minutter;
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    84 KB · Visninger: 64
Jeg kan da ane en strek der? Kan du? Så spennende!
 
Ser du noe på testen? Syntes jeg ser noe svakt?
Det er noe svakt ja. Bittelitt sterkere enn den 'ser-hvor-streken-skulle-vært'-streken i går, men fremdeles bare kvalifisert til skygge...
 
Back
Topp